Forum Icy.pl
Forum polskiego serwisu Icy Tower

Historia Icy Tower - Wersje beta 1.4 - pobieranie, uruchamianie

petr - 1 Marzec 2009, 10:12
Temat postu: Wersje beta 1.4 - pobieranie, uruchamianie
Pobawmy się i my w testowanie pierwszej bety! :>
Polecam najpierw przeczytać newsy i artykuły na głównej Icy.pl (żeby wiedzieć o co chodzi z czym to się je), a potem link, ściągamy ściągamy ściągamy iii.. już jest odpakowujemy hasło ***** i gramy gramy!
No i co widzimy?
Hmm...
Masę błędów, ot co!

Komu się chce, niech wypisuje je tutaj, w jak największych ilościach. Większość zapewne padła już na FLD, ale a nóż-widelec trafi się coś nowego, to wtedy zapostujemy im tam..

Pawliko929 - 3 Marzec 2009, 19:32

no i pięknie za chwilkę będzie icy tower 5 to będą jaja
Czesio - 5 Marzec 2009, 13:41

Super jest ta wersja Icy Tower :grin:
mateczko - 5 Marzec 2009, 15:34

hmm.... ja tylko widziałem dużo fioletowego... nic po za tym
petr - 8 Marzec 2009, 00:00

Ok, jest druga beta!
Mnóstwo zmian, o których już za chwilę obszerniej na głównej (znów małe tłumaczonko ze słów Johana).. Aha, najpierw ściągajcie betę klikając tu i komentujcie! Wszelkie proponowane zmiany, bugi itd! :>

Klaud - 8 Marzec 2009, 00:36

Pierwsze wrażenie i kilka słów:

Grafika - jest bardziej kolorowa, nieco wypukła i „żywa”.
Podczas skakania można zauważyć w tle okna wieży, a także wyrzeźbione w kamieniu twarze Harolda.
Kiedy przełączy się tryb okna na tryb pełnoekranowy można zauważyć pewne rozmazanie grafiki w głównym menu przy napisach.
„Eye candy” - standardowe sypiące się gwiazdki. Napisy oznajmujące o wykonaniu wysokich kombosów starym zwyczajem zajmują cały ekran, jednak wyglądają nieco inaczej (już nie tak tęczowo).

Wygląd schodków uległ lekkim zmianom. Przede wszystkim rzuciło mi się w oczy:
- dosyć wyraźne zakończenia stopni gwieździstych,
- schodki roślinne posiadają bardzo sympatyczny listek - kiedyś ich nie lubiłam, teraz wydają się dużo milsze,
- schodki chmurowe są bardziej pierzaste,
- schodki Mario zastąpiono rurowymi... graficznie są bardzo ładne, ale brakuje mi tych ceglanych.

Dźwięki - nie uległy zmianie.

Postacie - Harold the Homeboy (w wersji normalnej i tej zielonej) oraz Disco Dave. Można jednak bez problemu wrzucić te stworzone pod IT 1.3.1 (gram Wormem :D ).

Profile - jedna z największych nowości. Załączam obrazek (wiem, że wyniki nie powalają, ale jeszcze nie grałam „na serio”).

Mechanika - mam wrażenie, że ostatnia prędkość jest nieco wolniejsza od tej z 1.3.1, ale możliwe, że jest to spowodowane grą w oknie. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego? :)

Błędy - jak dotąd znalazłam tylko jeden. Podczas minimalizowania gry - gdy jest odtwarzany jakiś dźwięk, to nagle zacina się on. Bardzo irytujące, biorąc pod uwagę fakt, że często minimalizuję grę.

To taka krótka synteza. Mimo narzekania, wrażenia mam ogólnie pozytywne i czekam z niecierpliwością na to, co będzie dalej (przy okazji spróbuję przekroczyć to nieszczęsne 200 combo).

Przepraszam za ewentualne błędy, ale robi się późno i powoli zasypiam :)

mattirab - 8 Marzec 2009, 01:22

Z racji tego, że w końcu miałem dość chęci, by zagrać dłuższą chwilę w IT, także napiszę moje odczucia na temat nowej bety. :P
Pierwsze, co mnie mile zaskoczyło to to, że masa błędów, która była w becie pierwszej, zniknęła. Ale parę innych rzeczy także, co ciekawe, zniknęło :) .
Pierwsza - w 'custom mode' brak dwóch tak ułatwiających życie opcji - kurczenia się schodków i zamrożenia zegara.
Druga - nie ma już w menu opcji 'game options', schodek startowy i postać przeniesiono do 'gfx options'. Czy słusznie? Chyba tak, zawsze to uproszczenie układania sobie własnych ustawień gry.
Błędy - tak jak już Klaud wspomniała - zacinanie się dźwięku podszas minimalizowania gry. Dodatkowo podczas którejś minimalizacji musiałem menagera zadań przywoływać, aby zamknąć IT.
Znalazłem także inny - przy wyborze schodka startowego na niestandardowy, a następnie załadowaniu powtórki, w kolejnej grze będzie schodek kamienny zamiast tego, który się wybierze.
Względem 1.3 postęp jest już kolosalny. Po drugiej becie natomiast widać, że systematycznie gra jest udoskonalana. Grafika prezentuje się naprawdę wspaniale, ale, że lubię narzekać, skoro już dodano okna w wieży i kamienną głowę Harolda à la sztuka Majów, powinno się dodać jeszcze parę rzeczy. Choć to pewnie tylko kwestia czasu :P .
Bardzo mi się podoba panel na górze ekranu po zakończeniu gry.
Może można byłoby tam wrzucić reklamę lokalnej społeczności IT (oczywiście naszej :) )...

Koloses - 8 Marzec 2009, 09:28

mattirab napisał/a:
Znalazłem także inny - przy wyborze schodka startowego na niestandardowy, a następnie załadowaniu powtórki, w kolejnej grze będzie schodek kamienny zamiast tego, który się wybierze.

To nie jest błąd :shock: .Tak samo jest w IT 1.3
Nowa beta Jest super co tu dopisywać :p

P.S Za tydzień nie będzie można grać w betę 2.Jeżeli ktoś by chciał dalej w nią grać wystarczy zmienić datę w kalendarzu.

mattirab - 8 Marzec 2009, 12:10

Po 1. To jest błąd.
Po 2. Nie ma tego w IT 1.3.
Może nie zrozumiałeś - w powtórce oczywiście będą schodki kamienne niezależnie od tego, co się wybierze. Ale jeśli po odtworzeniu powtórki będzie chciało się zagrać - także będzie schodek kamienny zamiast wybranego.

-Kris- - 8 Marzec 2009, 12:13

Hmm, co mam robić ? Nie mogę otworzyć IT beta2, bo nie widzi niby pliku alleg42.dll.. http://screeny.pl/79834
syo - 8 Marzec 2009, 12:57

Ewidentnie musisz podać hasło do pliku .zip. :)
_King_DareK_ - 8 Marzec 2009, 13:17

Też miałem ten błąd, po ponownym wypakowaniu problem zniknął.

Nie mam zbyt wiele czasu na gruntowne przetestowanie bety, ale powiem, że graficznie bardzo mi się podoba, 'przyciąga' mnie ta wersja.

-Kris- - 8 Marzec 2009, 13:18

Wypakowałem i udało się przejść ten problem, jednak pojawił się następny: Otwieram i komunikat: "Failed to load loader datafile" i "Failed to initialize the game" :/


P.S. Syo - wpisywałem hasło

pietro06 - 8 Marzec 2009, 17:26
Temat postu: jaki link
Hasło wiem: beta1 , ale jaki link?? :???:
petr - 8 Marzec 2009, 19:40
Temat postu: Re: jaki link
pietro06 napisał/a:
Hasło wiem: beta1 , ale jaki link?? :???:
Podałem link w swoim poprzednim poście :)
-Kris- - 9 Marzec 2009, 17:18

Na tym screenie wszystko opisane:

http://img141.imageshack.us/img141/4826/dziwne.png



Edit: Zmieniłem datę w komputerze na 9 kwietnia (1 miesiąc w przód), doszedł jeden inny komunikat, gdy klikam "ok" wchodzi strona fld w przeglądarce, dodatkowo znikl komunikat "Failed to load loader datafile", jednak cały czas nie mogę otworzyć :/

syo - 9 Marzec 2009, 20:58

Upewnij się czy wpisałeś dobre hasło, bo te różni się od hasła z BETY 1.
Vinyanov - 9 Marzec 2009, 21:15

Klaud napisał/a:
- schodki roślinne posiadają bardzo sympatyczny listek - kiedyś ich nie lubiłam, teraz wydają się dużo milsze


Mi właśnie te piętra, i chmurowe, odpowiadają najmniej. IMO są zbyt mało wycezylowane, przynajmniej w porównaniu ze wcześniejszymi (np. wspomnianym nowym wydaniem Mario). Jeszcze w temacie schodków. JB na FLD słusznie zauważył, że krawędzie wszystkich grafik powinny być wyróżnione identycznym kolorem. W tym momencie efekt tego, że schodki drewniane obwiedziono brązem, a nie czernią, jest nieatrakcyjny.

Cytat:
Mechanika - mam wrażenie, że ostatnia prędkość jest nieco wolniejsza od tej z 1.3.1, ale możliwe, że jest to spowodowane grą w oknie.


Czy gra w windowed mode jest spowolniona, możesz sprawdzić – od czego masz konsolę anty-SD? A poważniej (bo wątpię, czy tego rodzaju sprawdzanie jest wykonalne, a także czy ktokolwiek rozumie te trzyliterowe oznaczenia w niej widoczne), powiem tylko, że Johan zaznaczył, że fizyka w 1.4 nie została zmieniona. Oczywiście, my sądzimy inaczej, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do jej zmian w 1.2, w 1.3…

Cytat:
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego?


Może to efekt zmienionego tła i schodków. Nawet Roket osiągnął, w jego pierwszych grach na 1.4, tylko kombosy 500+ i piętra 1000+.

SaleiB - 9 Marzec 2009, 23:19

-Kris- napisał/a:
Na tym screenie wszystko opisane:

http://img141.imageshack.us/img141/4826/dziwne.png



Edit: Zmieniłem datę w komputerze na 9 kwietnia (1 miesiąc w przód), doszedł jeden inny komunikat, gdy klikam "ok" wchodzi strona fld w przeglądarce, dodatkowo znikl komunikat "Failed to load loader datafile", jednak cały czas nie mogę otworzyć :/


Weź w ogóle wypakuj tą betę gdzieś, bo tutaj widać że próbujesz ją odpalić w folderze tymczasowym, czyli tak jakbyś chciał otworzyć plik icytower14.exe prosto z zipa 8O Co do drugiego komunikatu to każda beta ma swój okres ważności. Po przeminięciu tego okresu pojawia się właśnie komunikat "BETA VERSION HAS EXPIRED" i zostajesz przekierowany na stronę FLD

Vinyanov napisał/a:

Cytat:
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego?


Może to efekt zmienionego tła i schodków. Nawet Roket osiągnął, w jego pierwszych grach na 1.4, tylko kombosy 500+ i piętra 1000+.

Ja również odniosłem wrażenie że fizyka gry jest nieco inna. O ile poruszanie się na boki pozostało niezmienione, to podczas wyskoku najpierw jest większa prędkość początkowa (w górę), co daje wrażenie jakby skok miał być nienaturalnie wysoki, ale w końcowej fazie lotu postać gwałtownie hamuje przez co ogólna wysokość skoku jest adekwatna do prędkości (w bok) podczas wyskoku. Oczywiście różnice są minimalne w porównaniu w poprzednią wersją, ale dla mnie są wyczuwalne, zwłaszcza gdy podczas skoku biorąc pod uwagę prędkość jaką leciałem w górę wybierałem wyższy schodek niż pierwotnie założyłem, a potem jednak do tego schodka nie dolatywałem (brakowało milimetrów). Kolejna sprawa to zdecydowanie łatwiej jest przelecieć obok schodka znajdującego się bliżej ściany. W poprzedniej wersji gdy schodek był oddalony o 2 albo nawet o 3 "jednostki" od ściany, przelecenie między takim schodkiem a ścianą było dosyć trudne, a tutaj zdarza się o wiele częściej.

Vinyanov - 10 Marzec 2009, 16:28

Początkowo ja też czułem, że skok jest niższy. Dokładniej uważałem, że fizykę 1.4 upodobniono w tym wględzie do 1.2 (czy 1.1? nie pamiętam), gdzie postać bywała „przyciągana” przez schodek, kiedy wierzchołek skoku był mu bliski. (A skoki bywały w ich późniejszej fazie „ograniczone” i „spłaszczone”). Ale później to odczucie minęło. Może przyczyną tego, że nie doskakiwałeś do schodków był stres związany z grą w nową wersję, i związane z tym przedwczesne wybicia?

Szczególnych wrażeń w kwestii przebiegania ponad obszarami pomiędzy ścianą i schodkami nie miałem (w ogóle). Mam wrażenie, że, o ile poniższy cytat pozostanie pominięty, jedynym sposobem sprawdzenia, czy faktycznie zmieniono fizykę będzie przygotowanie moda do 1.4 przywracającego wygląd wieży z 1.3, i poproszenie o rozegranie paru gier jakiegoś dobrego gracza. Gdy dostrzeże on, nie będąc świadomym, że gra w inną wersję, różnice w mechanice, ich istnienie zostanie udowodnione. ;)

Johan napisał/a:
I haven't touched a single line of code in the game physics/logic […]. I might however have changed the rotation point when making cartwheel jumps, maybe this is the source of the "lighter" feeling?

-Kris- - 10 Marzec 2009, 18:11

Dzięki SaleiB, udało mi się uruchomić :)



Klaud napisał/a:
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego?


Ja mam wręcz przeciwnie - mi kombosy robi się łatwiej (295 combo w jedenj z pierwszych gier). Denerwują mnie jednak te okna i dziury w wieży :/ Na szczęście można zmieniać mody

SaleiB - 10 Marzec 2009, 18:55

Vinyanov napisał/a:
Może przyczyną tego, że nie doskakiwałeś do schodków był stres związany z grą w nową wersję, i związane z tym przedwczesne wybicia?(...) Mam wrażenie, że, o ile poniższy cytat pozostanie pominięty, jedynym sposobem sprawdzenia, czy faktycznie zmieniono fizykę będzie przygotowanie moda do 1.4 przywracającego wygląd wieży z 1.3, i poproszenie o rozegranie paru gier jakiegoś dobrego gracza. Gdy dostrzeże on, nie będąc świadomym, że gra w inną wersję, różnice w mechanice, ich istnienie zostanie udowodnione. ;)
(...)

Uwierz mi że ja potrafię wyczuć takie rzeczy ;) Ostatnio grałem całkiem sporo w obie wersje IT i jak gram w 1.4 To czuję się jakoś nienaturalnie, natomiast jak przesiadam się na 1.3 to ogólnie łatwiej mi się gra, bardziej swobodnie. Wątpię aby sama grafika mogła spowodować taką zmianę, zwłaszcza że jest całkiem podobna w obu częściach, zresztą to jest rzecz zupełnie drugorzędna, to na pewno nie to ;] Z tego co pamiętam to w każdej nowej wersji była delikatna zmiana fizyki gry więc czemu i w tej miało by się to nie zmienić

mirmaciek - 12 Marzec 2009, 16:56

jakie jest haslo?
petr - 12 Marzec 2009, 18:28

mirmaciek napisał/a:
jakie jest haslo?
Jest w tym samym miejscu w którym jest link do samej bety. Czyli na FLD. Poszukaj. ;)
mirmaciek - 12 Marzec 2009, 21:04

Kuuuba napisał/a:
dasz swoje GG?


nacisnij na ikonke i bedziesz mial

_________________________________________

co do IT:
-o wiele leprza grafika
-dobry powysl z profilami i ocenami
-wczesniejsze combo bylo gorsze, poniewaz bylo kolorowe i bardziej rzucalo sie w oczy

ogolnie jestem zachwycony :lol: :mrgreen:

Kuuuba - 13 Marzec 2009, 15:19

Ja nie mogę znaleść tego hasła...
_King_DareK_ - 13 Marzec 2009, 17:02

A czytałeś chociaż post Peitza?
mirmaciek - 13 Marzec 2009, 19:04

jest troche nizej w tym samym poscie

tu było podane hasło >.> // Doob.

to jest haslo

trutka1 - 14 Marzec 2009, 18:13
Temat postu: Hasło do bety 2
Kasło brzmi znajdź sobie na FLD. poza tym beta 2 już wygasła (syo). Trochę długie.
mirmaciek - 15 Marzec 2009, 11:18

jest juz 3 beta
luki1025 - 15 Marzec 2009, 12:09

Sorka że się tak pytam, bo jestem początkujący, ale gdzie znaleźć tą betę?
Kuuuba - 15 Marzec 2009, 14:36

Na forum FLD
Pare minut po napisaniu mojej wiadomości znalazlem juz to haslo..;>>>

luki1025 - 15 Marzec 2009, 15:57

A trza się zarejestrować?
I dział albo co...

Vinyanov - 15 Marzec 2009, 16:08

Cytat:
A trza się zarejestrować?


Tak, zarejestrować i zalogować.

luki1025 - 15 Marzec 2009, 16:52

Dział "The Tower" i jakiś podrozdział czy w owym dziale szukać?
petr - 15 Marzec 2009, 20:52

mirmaciek napisał/a:
jest juz 3 beta
Nie ma.
Vinyanov napisał/a:
Tak, zarejestrować i zalogować.
Mamy małą instrukcję ułatwiającą rejestrację na FLD, polecam. ;)
luki1025 napisał/a:
Dział "The Tower" i jakiś podrozdział czy w owym dziale szukać?
Polecałbym bardziej "The Workshop". ;)
luki1025 - 16 Marzec 2009, 17:39

petr napisał/a:
Polecałbym bardziej "The Workshop". ;)

Ta, i co dalej? Jakiś download tam jest czy co?

_King_DareK_ - 16 Marzec 2009, 18:20

Nie prościej by było samemu zobaczyć? Są 4 tematy, a w jednym z nich wszystko czego szukasz.
luki1025 - 16 Marzec 2009, 18:23

Wszystko znalazłem, nawet hasło, tylko... beta 2 już wygasła
petr - 16 Marzec 2009, 21:08

luki1025 napisał/a:
beta 2 już wygasła
Tak jest! Czekamy na kolejną. ;)
luki1025 - 16 Marzec 2009, 21:25

mirmaciek napisał/a:
jest juz 3 beta

A gdzie żeś ją znalazł??? ;)

Doob - 16 Marzec 2009, 21:28

To mialobyc raczej pytanie, na ktore i tak padla odpowiedz ze 3 bety jeszcze nie ma. Wyjdzie to napewno ukaze sie news na forum i stronie.
I prosze bez glupich kolejnych pytan.

redaV - 19 Marzec 2009, 10:29

A ja sie rejestruje na tamtej stronie i piszę coś takiego : What year is it? (4 digits)
na Polski oznacza to co roku (4cyfry)? może ktoś powiedzieć co wpisać?

Doob - 19 Marzec 2009, 10:49

http://forum.icy.pl/viewtopic.php?p=30027
redaV - 19 Marzec 2009, 11:01

Dziękuje :)
wystarczylo poszukac, dziekowac juz nie musiales // Doob.

---

Kiedy Beta 3?

Bo 2 już wygasła..

Sory za Double Posta

Połączyłam. (Klaud)

syo - 19 Marzec 2009, 18:50

Jak się pojawi. Nie jest powiedziane kiedy i nie jest powiedziane czy będzie to otwarta beta (czyli taka, którą będą mogli testować wszyscy). Trzeba cierpliwie czekać.
bartolinni - 20 Marzec 2009, 18:23

jest beta 3 !!!! a hasło to : ***** ** ** ******

zakodowuję hasło, proszę go nie podawać. wszystko jest w linku poniżej. //petr

mirmaciek - 20 Marzec 2009, 19:39

daj linka ;-)
bartolinni - 20 Marzec 2009, 20:04

http://www.freelunchdesig...hp?topic=3096.0
masz (niech się dzieci cieszą :P )

petr - 20 Marzec 2009, 20:59

Informacja oficjalna, doczekaliśmy się trzeciej bety :> Jak zbierze mi się na Wena to jeszcze dziś walnę na główną więcej info w tej sprawie.

Jak widać wyżej hasło usunąłem, proszę nie podawać go na tym forum.
Chcesz wziąć udział w testach bety? Droga wolna, wejdź tu, ściągnij betę i wypowiadaj się!

EDIT: aa! nowe klatki animacji Harolda! Dlatego nie ma 'template' w characters! :> Prawie widać ten wiatr oddziaływający na czapkę, widać jak ona odgina się .... i te ręce uniesione w górę.. ach..

luki1025 - 21 Marzec 2009, 11:53

Grafika się dużo polepszyła, postać Harolda z profilu jest inna niż w IT 1.3.1. Zmienił się też ten ekran startowy, bo na chwilę obecną widać logo FLD, a także całe menu jest inne. ;-)

Zmieniły się i gwiazdki(jakieś takie bledsze), inaczej wyglądają także kombosy.

Gdy przełączam na Disco Dave'a, to nie wiem dlaczego, leci muzyka z tegoż charakteru i z Harolda.

Ale jak kombosy i schodki są takie jak były w 1 i 2 becie, to sorka, bo tych bet nie testowałem

polaczylem // D.

Kurde, czyżby trzecia beta zgasła?
U Was też zgasła czy tylko u mnie :?:

mirmaciek - 21 Marzec 2009, 17:57

teraz na tle widać od czasu do czasu schodki z drzwiami

inaczej wyglądają oceny

teraz pisze w menu, żeby nacisnąć F5 i iść na stronę FLD

luki1025 - 21 Marzec 2009, 18:05

mirmaciek napisał/a:
teraz na tle widać od czasu do czasu schodki z drzwiami

Tak, widać, ale dopiero od 200 piętra(tak mi się wydaje) :>

Vinyanov - 21 Marzec 2009, 18:37

Cytat:
Cytat:
teraz na tle widać od czasu do czasu schodki z drzwiami


Tak, widać, ale dopiero od 200 piętra(tak mi się wydaje)


Tak, raczej tak. Wyżej widzimy jeszcze wyrwy w ścianie wieży i płaskorzeźby Harolda.

Możliwe, że jest jeszcze 1 dekoracja. To, że wszystkich rodzajów dekoracji jest 5, możemy przeczytać w plikach .h (tzn., IMHO, jakichś ubocznych efektach kompilacji IT, które zawierają nazwy wszystkich elementów plików .dat). Chociaż z drugiej strony – w BETA 1, tzn. w ostatniej becie, której hasło brzmi gostflor i której zawartość każdy może przejrzeć, teł było również 5, ale niektóre z nich były powtórzone (z kosmetycznymi, dotyczącymi kolorystyki zmianami). Więc może racji nie mam, tzn,. to, co umieszczono w BETA 1 umieszczono i w BETA 3, i nic nowego już nie zobaczymy.

petr napisał/a:
EDIT: aa! nowe klatki animacji Harolda! Dlatego nie ma 'template' w characters!


Naprawdę? Powiedziałbym, że Template Harold to Harold the Homeboy, gdzie nieczarne piksele usunięto, więc jego utworzenie jest łatwe. Ale – może i nie.

Cytat:
Prawie widać ten wiatr oddziaływający na czapkę, widać jak ona odgina się ....


Sądziłem, że to tylko moje przywidzenia, ale skoro mówisz, że też odniosłeś takie wrażenie, to powiem, że moim skojarzeniem były Smerfy.

Cytat:
i te ręce uniesione w górę.. ach..


To też nieudana zmiana, IMO. Trudno jest wiarygodnie przedstawić uniesienie i opuszczenie rąk, kiedy pomiędzy nimi brakuje jakiejkolwiek klatki pośredniej. Takie binarne wymachiwanie nimi w górę i w dół nie dość, że jest nieprawdopodobne, ponieważ Harold nie chwyta schodków, ale je depcze (więc umieszczenie go w grze jest nieuzasadnione), to jeszcze wygląda niezręcznie. (Bo Harold, gdyby wierzyć obecnym klatkom, robi to błyskawicznie).

Generalnie, w 1.4 poszargano świętości. I usunięto RoteFlorę, i zmieniono Harolda, i praktycznie usunięto Eye Candy, dając niewiele w zamian. (Chociaż przyznaję, że nowe nagrody są ładniejsze, stare jednak były toporne). Mam tylko nadzieję, że zapowiadana przez Johana zmiana logo Icy Tower zrekompensuje nam straty. :)

Nawiasem, zabawne, że Harold z 1.3 działa błędnie z 1.4. Ale ten błąd został już zgłoszony na FLD, AFAIK. Jako problem z postaciami, które umieszczono w plikach .dat.

PS. luki1025, czy możesz edytować wiadomości, zamiast wysyłać parę kolejnych postów? Dzięki. :)

luki1025 - 21 Marzec 2009, 19:22

Vinyanov napisał/a:
PS. luki1025, czy możesz edytować wiadomości, zamiast wysyłać parę kolejnych postów? Dzięki. :)

Oki, oki ;-)

P.S.Co to jest RoteFloor???

Vinyanov - 21 Marzec 2009, 19:28

Cytat:
zmieniony przez luki1025


Fajnie. ;)

Cytat:
P.S.Co to jest RoteFloor???


Czcionka wykorzystywana w IT 1.0–1.3.2: http://www.dafont.com/roteflora.font

petr - 21 Marzec 2009, 21:23

Zastanawiam się czy to przeze mnie nie ma jej w 1.4... Wspomniałem Marcinowi z Xendex że FLD nie jest jej autorem na co bardzo się zdziwił (był pewien że dostają licencję na 100% rzeczy z ITPC) i obiecał to wyjaśnić z Johanem.. Może nie dogadali się z autorem RF co wymusiło zmianę?
(No dobra, naciągana teoria :> )
Vinyanov napisał/a:
To też nieudana zmiana, IMO.
Też? Ulepszona animacja czapki sprawia że gra jest ładniejsza.. A co do rąk - masz słuszność, może napisz o tym na FLD? ;> Myślę że nie będzie problemem dorobić jeszcze kilka klatek..
jagielloo - 21 Marzec 2009, 23:01

Cytat:
Generalnie, w 1.4 poszargano świętości

całkowita racja. dawna czcionka była idealna do IT, dobrze pasowała do klimatu gry i do Harolda (:mrgreen:) a ta nowa ani ładna ani bardziej widoczna :mad: to samo harold - wygląda paskudnie :mad: nie mówiąc już o eye candy które wogóle nie istnieje. aż boję się pomyśleć co by sie stało gdyby nawet muzę chcieli zmienić :neutral: jedyne co mi się podoba to nowe tło wieży - schodki (szczególnie drewniane) są bardziej widoczne :mrgreen: nowy zegar i combomierz też są spox. jestem ciekawy wersji 1.4 ale i tak nic nie zastąpi dobrej 1.3 :mrgreen:

SaleiB - 21 Marzec 2009, 23:05

petr twoja teoria jest mało prawdopodobna jako że na forum FLD było głosowanie jaka czcionka ma być użyta w nowym IT i do wyboru była między innymi RoteFlora. Inna sprawa że większość userów opowiedziała się za RoteFlorą, a Johan i tak pozostawił tą co jest.
Vinyanov - 21 Marzec 2009, 23:50

petr napisał/a:
(No dobra, naciągana teoria :> )


Skąd, ciekawa i prawdopodobna. Ale SaleiB ma rację, AFAIK Johan rozważał pozostawienie RoteFlory w 1.4. Problem w tym, że w plebiscycie, który pamiętam, to Aaaiight wygrała, i to głosami użytkowników i nie Johana, a nie RoteFlora. A może nie…? Hm, czy czyjaś przeglądarka zapamiętała wątek o BETA 1 i BETA 2, i czy ten ktoś może je zarchiwizować (np. wysyłając tutaj, na forum)? Niestety, mój Firefox nie pamięta ani pierwszego ani drugiego. A kopie byłyby przydatne. Ich URL-e to:

http://www.freelunchdesig...hp?topic=3084.0
http://www.freelunchdesig...hp?topic=3089.0

Cytat:
dawna czcionka była idealna do IT, dobrze pasowała do klimatu gry i do Harolda


Tak, miała taką… gruboskórność. ;) Stare Icy Tower miało proste zasady, niewiele opcji konfiguracyjnych, RoteFlora w logu IT i w nagrodach była rozdęta. Nawet paleta była jaskrawa, jarmarczna. Nawet Harold wygląda, jakby miał nadwagę. To wszystko pasuje do fabuły Icy Tower, ponieważ bohater zdobywa prostą, masywną, toporną budowlę.

Tymczasem w 1.4 wprowadzono elementy lżejsze, np. kartki papieru, ślady farby, pastelowe gwiazki, wyrafinowane niuanse i aspekty konfiguracji (profile, secondary categories…). Nawet cegły są łączone dokładniej, z użyciem zaprawy (?). Oczywiście to dobrze, ale związek pomiędzy istotą gry, tj. banalną czynnością (skakaniem, bieganiem, spadaniem, itp.) i złożonością gry uległ osłabieniu. Mam wrażenie, że fabuła 1.4 powinna zostać rozbudowana, aby uzasadnić obecność tych wszystkich dodatkowych opcji, w które ją wyposażono. A dopóki nie zostanie, to delikatniejsza i subtelniejsza czcionka będzie do niej średnio pasować, będzie zbyt rozdmuchana.

Pomijając już fakt, że Aaaiight! bardziej niż RoteFlora przypomina mi grafitti i dewastacje (tagi, tak?). To podobieństwo było widoczne także w przypadku innych czcionek, które Johan rozważał dla 1.4 i ostatecznie nie wybrał. To kolejny przykład faktu, że Icy Tower jest osadzane coraz głębiej w rzeczywistości, którą znamy z codzienności. Harold zaczyna mi przypominać wandala. (Wybaczcie skojarzenie). W moich oczach dotychczasową zaletą Icy Tower było, że była abstrakcyjna: Harold chciał tylko skakać i nabijać punkty. A ostatnio widzimy, że robi to, aby niszczyć wieżę. Niestety. Dowód? icytowermobile.com i napis „Harold woz here”…

I wspomniane ślady chluśnięć farbą.

Cytat:
jestem ciekawy wersji 1.4 ale i tak nic nie zastąpi dobrej 1.3 :mrgreen:


1.3 zastąpi 1.4, z definicji. Chciałeś powiedzieć „nie pobije.” ;)

PS. Jestem ciekaw, czy gadżety z Haroldem w sklepie Free Lunch Design zostaną uaktualnione, tzn. czy kontury jego rysów będą wyostrzone podobnie, jak zostały wycyzelowane w menu głównym.

SaleiB - 22 Marzec 2009, 00:37

Vin co do czcionki to właśnie dokładnie nie pamiętam, ale wydawało mi się że jakkolwiek głosy były podzielone to jednak tradycyjna czcionka miała więcej zwolenników. ale mogę się mylić. Część osób z pewnością głosowała aby można było wybrać pomiędzy Aaaiight! a RoteFlorą. Przydałyby się właśnie te tematy, szkoda ze Johan postanowił je usunąć (albo ukryć? bo mój licznik postów się nie zmniejszył).

Jeśli chodzi o postać Harolda to od początku była ona stylizowana na skejcika, tzn osobę
a) chodzącą w luźnyh ciuchach (spodnie z krokiem w kolanach :P ) - Harold jaki jest, każdy widzi
b) słuchającą hip-hopu - pseudo beat-box w menu głównym gry
c) palącą zioło - przejarany uśmiech Harolda
d) malująca graffiti oraz stawiającą tagi - wspominana właśnie RoteFlora przypomina litery w graffiti

Oprócz tego sama nazwa Harold the Homeboy odpowiada polskiemu Harold , ziomek z blokowisk.

Można powiedzieć że Harold przechodząc z "tęgich legali" (RoteFlora) na "szybkie grafy" (Aaaiight!) stał się bardziej chuligański, ale tak na prawdę ta chuligańskość była od początku wpisana w jego osobowość. Myślę że że dla głównych odbiorców Icy Tower, a jest nią nasza złota młodzież która nie potrafi sklecić dłuższej wypowiedzi bez użycia słowa na K, skojarzenie jest dosyć klarowne i nawet jakby w menu głównym była użyta czcionka Times New Roman to osobowość Harolda byłaby odbierana prze większość jednoznacznie.

Myślę że dopóki misją Harolda jest skakanie a nie zamalowywanie przedwojennych kamienic i unikatowych napisów to nic złego się nie dzieje ;)

PS my to moglibyśmy wykładać wiedzę o Icy Tower :D

PS2 Vin odpisz na gg

PS3 niedługo szatańska liczba postów :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

bartolinni - 22 Marzec 2009, 09:54

ej zrobiłem mod i ten "pojemnik" z czasem (ile zostalo do zakończenia combo) przerobilem :D i jest taki jak w 1.4 :PPP ale nie do końca bo troche nie ruwno ;/ i to jest polish mod ale niedokonczony :(
luki1025 - 22 Marzec 2009, 11:05

Wiecie co? Zauważyłem że highscore'y i komentarze upodabniają tą grę do "Harold's Hills".
Głośność muzyki też jest zmienna. ;-)

Vinyanov - 22 Marzec 2009, 11:33

SaleiB napisał/a:
Przydałyby się właśnie te tematy, szkoda ze Johan postanowił je usunąć (albo ukryć? bo mój licznik postów się nie zmniejszył).


Raczej ukryć, ponieważ FLD ma ukryte forum, gdzie pewnie wylądowały. Zresztą, może syo może je przeglądać, jako moderator Tournaments & Activities.

Cytat:
[…][…] Harold przechodząc z "tęgich legali" (RoteFlora) na "szybkie grafy" (Aaaiight!) stał się bardziej chuligański, ale tak na prawdę ta chuligańskość była od początku wpisana w jego osobowość


Hm, dotyczchas nie kojarzyłem RoteFlory z subkulturami ani z graffiti. Ciekawe. Zresztą, Icy Tower poznałem tak wcześnie, że wszystko, co w niej widziałem przyjąłem bez zastrzeżeń, nie analizując. Może dlatego wygląd 1.1 nie wzbudził szczególnych skojarzeń (we mnie), kiedy je pobrałem…

Cytat:
PS my to moglibyśmy wykładać wiedzę o Icy Tower :D


Lepsze wykłady będziemy dawać, kiedy dożyjemy ~50 lat. ;)

luki1025 - 22 Marzec 2009, 11:46

Vin, mógłbyś napisać do Johana, żeby podreperował tą "zmienną" muzykę (na forum FLD)?
Vinyanov - 22 Marzec 2009, 14:14

Cytat:
Vin, mógłbyś napisać do Johana, żeby podreperował tą "zmienną" muzykę (na forum FLD)?


Tzn.? Na FLD zgłoszono już parę błędów dot. głośności muzyki, która jest zmieniana bodaj w chwili zminimalizowania czy zmaksymalizowania okna (nie wiem, nie śledzę ich). Wysłano też wiadomość o tym, o czym mówiłeś wcześniej (tzn. o nałożeniu muzyki domyślnej i z postaci). Nie wiem, czy mówisz o jednym z powyższych problemów, czy o czymś innym.

Tak czy inaczej, jeśli błąd, który znalazłeś dotyczy zmiany głośności w wyniku manipulowania oknem Icy Tower, to zgłaszanie go ma niewiele sensu (IMHO). Takie błędy są związane mniej z IT, a bardziej z systemem czy bibliotekami, które ona wykorzystuje. Powiedziałbym, że Johan jest już świadom istnienia tej klasy błędów, i już teraz próbuje je wyeliminować.

Serj - 22 Marzec 2009, 14:31

Panowie mam problem z odpaleniem tej 3 bety,gra sie ładuje a potem wyskakuje okienko "Failed create profile directory",a później "Failed to initialize the game"
darkness202 - 22 Marzec 2009, 16:58

@Serj - zrób tak:
folder 'profiles' - zmień jego nazwę np. na 'profile'
A potem uruchom grę, zadziała na 100 %

Serj - 22 Marzec 2009, 17:20

DZIĘKI,DZIAŁA ! ;-)
jagielloo - 23 Marzec 2009, 20:45

Cytat:
Chciałeś powiedzieć „nie pobije.”

tak to miałem na myśli :razz:
hm najbardziej w becie wkurza mnie że po każdej, choćby nie wiem jak nieudanej grze słychać oklaski :mad: rozumiem jak pobijesz rekord ale gdy zmaściłeś grę? to jest czysta złośliwość :razz: już nawet na frazesy na górze ekranu można nie patrzec ale oklasków nie da się wyłączyć

Vinyanov - 24 Marzec 2009, 15:49

jagielloo napisał/a:
najbardziej w becie wkurza mnie że po każdej, choćby nie wiem jak nieudanej grze słychać oklaski


Hm, słusznie. Gram bez dźwięku, więc mi to umknęło. Zgłoszone na FLD.

Doob - 24 Marzec 2009, 19:03

Co do tej muzyki. To prawda ze raz jest glosniej, a w kazdej nowe grze moze byc ciszej, a pozniej znow glosniej.
luki1025 - 24 Marzec 2009, 19:05

jagielloo napisał/a:
choćby nie wiem jak nieudanej grze słychać oklaski

Tak, zero pięter i oklaski; bardzo wkurzające.
Doob napisał/a:
Co do tej muzyki. To prawda ze raz jest glosniej, a w kazdej nowe grze moze byc ciszej, a pozniej znow glosniej.

Racja ;-)


Jak przed chwilą grałem, to zauważyłem, że istnieją GF-y! 8O

Serj - 24 Marzec 2009, 20:33

Mody z 1.3 bede chodzić pod nową wersje?,ile wogóle można bedzie grać w 3 bete? bo podobno jak się zmieni date na komputerze to można grać ile się chce.prawda to? ;-)
mattirab - 24 Marzec 2009, 20:57

Serj napisał/a:
Mody z 1.3 bede chodzić pod nową wersje?

Dołączam się do pytania. Czy zmiana bibliotek z alleg40.dll na alleg42.dll ma jakiś wpływ na to?

luki1025 - 24 Marzec 2009, 21:02

mattirab napisał/a:
Czy zmiana bibliotek z alleg40.dll na alleg42.dll ma jakiś wpływ na to?

Ale od początku, tj. od rozpakowania są biblioteki alleg42.dll, a nie alleg40.dll! :neutral:

Doob - 24 Marzec 2009, 21:31

To wlasnie powiedzial Matti :|

Cytat:
Jak przed chwilą grałem, to zauważyłem, że istnieją GF-y!


.

Vinyanov - 24 Marzec 2009, 22:06

mattirab napisał/a:
Serj napisał/a:
Mody z 1.3 bede chodzić pod nową wersje?


Dołączam się do pytania. […]


Po 1.: nie. Po 2.: dlaczego nie sprawdziliście sami? :P

Serj - 24 Marzec 2009, 23:45

Słuszna uwaga :grin:
SaleiB - 25 Marzec 2009, 14:43

luki1025 napisał/a:
Jak przed chwilą grałem, to zauważyłem, że istnieją GF-y! 8O

Zarzuć jakąś powtórką, czasem jak się przeleci obok schodka to wydaje się że był to GF, ale tak na prawdę nie był :P

Serj napisał/a:
ile wogóle można bedzie grać w 3 bete? bo podobno jak się zmieni date na komputerze to można grać ile się chce.prawda to?

beta działa w określonym czasie, np od 21 marca do 4 kwietnia. Jednak jedynym sposobem w jaki gra weryfikuje czy powinna się jeszcze uruchomić czy może jej czas już minął jest sprawdzenie daty na twoim komputerze. Więc odpowiedź brzmi : Tak, prawda ci to

luki1025 - 25 Marzec 2009, 16:20

Jak się wrzuca powtórkę? Jeśli to kolejne głupie pytanie, to przepraszam.
Klaud - 25 Marzec 2009, 16:25

Przy pisaniu wiadomości na forum możesz dodać załącznik.
Ewentualnie, możesz wrzucić powtórkę na stronę WHFF i podać adres do niej na forum.

luki1025 - 25 Marzec 2009, 19:33

Dobra, tutaj to mam:

http://www.willhostforfoo...hp?fileid=59834

Należy dać spację przy upadku, to efekt będzie doskonale widoczny. :mrgreen:
Za nazwę pliku przepraszam, bo zanim zapisałem powtórkę, nie zmieniłem jej nazwy. :roll:
Może to pytanie nie na temat, ale w jakim języku zaprogramowano IT???

zmienilem url bo bylo 2x http:// // D.

SaleiB - 25 Marzec 2009, 22:14

W którym miejscu ty tu masz jakiegoś ghost floora :?: Ghost floor jest wtedy jak przelatujesz przez schodek a tutaj nawet nie byleś blisko schodka

A IT jest napisane w C

Buzzek - 26 Marzec 2009, 21:04
Temat postu: Gdzie ??
Szukam już od ponad godziny. Gdzie są Bety Icy Towera 1.4 ??
SaleiB - 26 Marzec 2009, 21:17

Było już o tym pisane wielokrotnie, np tu i tu. Wystarczy trochę się wysilić i poszukać.
Noobuser - 26 Marzec 2009, 23:30

Mogę wiedzieć skąd to pobrać? ;)
Pozdrawiam.

@DOWN
OK już mam sorry za spam ale się usunąć nie da. ;)

eee - 27 Marzec 2009, 11:53

A ja nadal niewiem skąd to pobrać! Cholera jasna dajcie jakiś link do tego Icy Tower 1.4 na stronie głównej bo jak narazie tam są same linki do tego tematu! :[ :[ :[ :[ :[
luki1025 - 27 Marzec 2009, 12:54

Najpierw rejestrujesz sę na forum FLD i się logujesz. Następnie wchodzisz w dział "The Workshop" i otwierasz temat "ICY TOWER 1.4, BETA 3". W pierwszym poście Johana jest link i, jak się dobrze przypatrzysz, hasło. :grin:
Buzzek - 27 Marzec 2009, 13:02

A nie możecie dać link ale nie forumu FLD tylko już na czymś bo już od godziny czekam na link aktywacyjny.
SaleiB - 27 Marzec 2009, 13:09

Wersja beta służy głównie do testowania i zgłaszania rzeczy które są do poprawy. Johan Peitz, autor gry, nie chce aby byle kto mógł ją pobrać, jedynie te osoby które potencjalnie mogą pomóc w debugowaniu gry.

Dlatego Użytkowniku! Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć bety to znaczy że autor nie chciał aby została przez ciebie odnaleziona! Nie staraj się na siłę jej znaleźć bo może wywołać nieprzewidziane efekty uboczne, szok kulturowy, torsje, mdłości i inne nieprzyjemne reakcje.

luki1025 - 27 Marzec 2009, 14:15

Johan mógłby jeszcze dodać coś w rodzaju statystyk; naciśnięcie jakiegoś klawisza powodowałoby wyświetlenie statystyk u góry ekranu.
mirmaciek - 27 Marzec 2009, 19:13

dalbym jeszcze opcje gry w innych modach np. caly czas kamienne schodki
luki1025 - 27 Marzec 2009, 19:24

Co znaczą te napisy "Double jump sequence" itd.?
Vinyanov - 28 Marzec 2009, 00:46

Cytat:
dalbym jeszcze opcje gry w innych modach np. caly czas kamienne schodki


Najpierw chcecie zwiększenia liczby typów schodków, później możliwości zredukowania jej do jednego… ech, ludziom nie dogodzisz. :D

Cytat:
Co znaczą te napisy "Double jump sequence" itd.?


Najwyższą liczbę kolejnych skoków o wysokości 2 (lub 1, 3, 4 czy 5) schodków w powtórce. Różnica pomiędzy JS (Jump Sequences) a JC (Jump Combos) to fakt, że skoki w JS nie muszą być zawarte w kombosie.

Niektórzy żałują faktu, że 1.4 nie ma wbudowanej obsługi prawdziwych JC, które muszą być zakończone kombosem. Ale po 1. według Johana umieszczenie w IT zbyt złożonych kategorii, takich jak JC czy NML, odstraszy nowych graczy, a po 2. najwyższe JC powtórki i tak będzie można sprawdzić poprzez ITR Checkera (a raczej Icy Tower z przełącznikiem -check, ponieważ w 1.4 ITR Checkera zintegrowano z głównym plikiem wykonywalnym), więc FLD i tak zadbało, aby gracze mogli je wygodnie kontrolować.

luki1025 - 28 Marzec 2009, 11:31

Spostrzegłem, że te "dodatki", czyli drzwi itp. pojawiają się co 200 pięter.
Co do modów, to są jakieś pod IT 1.4 :?:

Vinyanov - 28 Marzec 2009, 11:56

Cytat:
Co do modów, to są jakieś pod IT 1.4 :?:


Powstał jeden dla BETY 1, który, jeśli dobrze rozumiem, miał rozwiązać problem, który powodował, że w wybranych grafikach przezroczyste piksele były wypełnione fioletem. Ale ten był jedyny, ponieważ o ile pamiętam data.dat BET 2 i 3 Johan zabezpieczył nowym hasłem, którego dotychczas nikt nie poznał (albo przynajmniej nie opublikował).

eee - 28 Marzec 2009, 13:44

Dobra już pobrałem
Na Linuksie działa świetnie! Lepiej od 1.3 :mrgreen:

luki1025 - 28 Marzec 2009, 16:10

Harold (przynajmniej tak mi się wydaje) z jeszcze większym hukiem roztrzaskuje się o ziemię niż w Icy Tower 1.3.
mirmaciek - 29 Marzec 2009, 11:14

ja bym wolal w menu starego pokazujacego harolda, a nie dlon
luki1025 - 29 Marzec 2009, 11:34

mirmaciek napisał/a:
ja bym wolal w menu starego pokazujacego harolda, a nie dlon

O co Ci chodzi?

jagielloo - 29 Marzec 2009, 15:54

o wskaźnik w menu głównym ;-) mnie osobicie też bardziej podobał się Harold. Haroldowa łapka wygląda jakby ją ktoś urwał :mrgreen:
luki1025 - 29 Marzec 2009, 17:00

No wiesz... Nawet nie zwróciłem uwagi, a co do łba Harolda (tego wiszącego), to inaczej wyglądają jego zęby :>
To tylko u mnie są takie żółte "garby" nad odnośnikiem do FLD?

mirmaciek - 30 Marzec 2009, 20:42

stary wskaznik byl oryginalny; a dlon moze byc w kazdej innej grze

umnie tez sa te garby

Nie pisz dwóch postów pod rząd, używaj opcji "edytuj"! / mattirab

luki1025 - 30 Marzec 2009, 20:51

Pewnie jakiś błąd w programowaniu, bo na moim komputerze chyba tych garbów nie ma...
Na pewno nie ma; a co do tych wcześniejszych garbów, to one były na wujka kompie :>

mirmaciek - 31 Marzec 2009, 13:45

ja w 2 becie mialem jeszcze wszedzie napisy ze to wersja beta
Vinyanov - 31 Marzec 2009, 13:52

Cytat:
Spostrzegłem, że te "dodatki", czyli drzwi itp. pojawiają się co 200 pięter.
Cytat:
umnie tez sa te garby
Cytat:
ja w 2 becie mialem jeszcze wszedzie napisy ze to wersja beta


Miło, że piszecie tyle wiadomości, ale nie musicie opisywać szczegółowo, co można zobaczyć w każdej z BET. Kto zechce sam to sprawdzić, i cofnie zegar sytemowy, zobaczy to naocznie. A jeśli przypuszczacie, że jakaś określona zawartość jakiejś BETY (np. jakaś konkretna grafika, wzorek w menu głównym, ręka Harolda, itp.) jest istotna dla przeciętnego czytelnika forum, i wzmianka o niej go zainteresuje, to jestem pewien, że petr opisał ją już w swoich artykułach dot. 1.4, i prawdopodobnie będziecie ze swoim opisem spóźnieni. ;)

SaleiB - 31 Marzec 2009, 17:25

Co do tych garbów to przypuszczam że Johan Peitz testował zmieniające się tło
Patrykos - 31 Marzec 2009, 18:06

Jest beta 4? Bo nie włazi mi beta 3. :?:
SaleiB - 31 Marzec 2009, 20:14

Nie ma i nie będzie w najbliższym czasie. A nawet jak będzie to mało prawdopodobne żeby była dostępna dla wszystkich
luki1025 - 31 Marzec 2009, 20:17

Patrykos napisał/a:
Jest beta 4? Bo nie włazi mi beta 3. :?:

Wystarczy, że zmienisz datę w zegarze systemowym. Chyba, że masz konto z ograniczeniami... :neutral:

dzamper - 7 Kwiecień 2009, 21:51

Fajnie by było, jakby jednym z trybów multiplayer było coś w stylu Micro Machines, czyli że gracz, który przeskroluje ekran na tyle, żeby przeciwnik z niego wypadł, przejmuje punkt przeciwnika (na start są po cztery punkty). Kto zdobędzie wszystkie 8, wygrywa. Chociaż tu stykłoby, gdyby samo wyskrolowanie przeciwnika oznaczało zwycięstwo :P
luki1025 - 8 Kwiecień 2009, 20:33

A jest tryb multiplayer :?: :!:
-Kris- - 9 Kwiecień 2009, 11:32

luki1025 napisał/a:
A jest tryb multiplayer :?: :!:



Nie, on pisze tylko, co by było dla niego "fajne"

Doob - 10 Kwiecień 2009, 01:35

Obkrecana wieza? Hmm..
http://www.cda.pl/gry-online/5/ruchm.php

mattirab - 10 Kwiecień 2009, 10:48

A Nebulusa pamiętacie? :)
OldShaterhan - 10 Kwiecień 2009, 12:46

Próbowałem pobrać betę i nie umiem. Proszę o pomoc. Wyświetla mi się błąd(po zalogowaniu): The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.
mattirab - 11 Kwiecień 2009, 11:13

Nikt się z nami nie podzielił "wiadomością"? :P
http://www.freelunchdesig...hp?topic=3107.0

Buzzek - 11 Kwiecień 2009, 19:14

Jest już nowe testowe Icy Tower!!
Nie beta tylko RC.
Oznacza to Release Candidate co nie mam pojęcia co znaczy :lol: .
Link : http://www.freelunchdesig...hp?topic=3107.0

mirmaciek - 12 Kwiecień 2009, 19:16

RC oznacza Kandydat Wypuszczenia,
luki1025 - 12 Kwiecień 2009, 20:41

Melduję zmiany.
Highscore po upadku jak w 1.3.
W menu z tymi replayami jest jeszcze "Wiew profile"
No, na razie tyle :mrgreen:
Ale te wkurzające oklaski dalej...

Vinyanov - 13 Kwiecień 2009, 02:56

Buzzek napisał/a:
Oznacza to Release Candidate co nie mam pojęcia co znaczy :lol: .
Cytat:
RC oznacza Kandydat Wypuszczenia,


Kandydat do wypuszczenia. Swoją drogą, dopiero kiedy przeczytałem wiadomośc Johana dotyczącą wypuszczenia RC1, zrozumiałem istotę RC w ogóle, więc przytoczę tę jego uwagę, która mnie w jej temacie oświeciła (dotychczas sądziłem, że RC to zwyczajnie rodzaj kolejnej fazy w ewolucji złożonej z wersji alfa, beta, itd…): „[RC] oznacza […], że jeżeli niniejsza wersja się sprawdzi, to ona też właśnie zostanie wypuszczona jako finalna”.

luki1025 - 13 Kwiecień 2009, 11:19

Vinyanov napisał/a:
właśnie zostanie wypuszczona jako finalna

To Johan musi trochę popracować :neutral:
Raczej Anders nad SFX-em

Juhuuu!!! Przy Disco Dave'ie nie ma dwóch utworów :lol:

mirmaciek - 13 Kwiecień 2009, 13:56

są tez dziury w tle
luki1025 - 13 Kwiecień 2009, 19:53

Przy 200 nie ma drzwi, tylko "potworki" wyglądające z cegieł.
Pewnie są i inne zmiany... ale nie wiem jakie(na razie) :>

mirmaciek - 18 Kwiecień 2009, 08:48

juz to pisalem
luki1025 - 18 Kwiecień 2009, 10:25

mirmaciek napisał/a:
juz to pisalem

Wiem, ale nie pisałeś o "potworkach". ;-)

mirmaciek - 18 Kwiecień 2009, 21:31

prawie to samo

Nie spamujcie. Takie i podobne wiadomości przez prywatne wiadomości do siebie piszcie, proszę. /mattirab

Rysik12 - 20 Kwiecień 2009, 15:11

Ja tego nie mogę ściągnąć... Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego??
luki1025 - 20 Kwiecień 2009, 18:07

A jesteś zarejestrowany?
Rysik12 - 20 Kwiecień 2009, 19:16

Jestem zarejestrowany ale pisze mi:

Cytat:
The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.

i nie wiem co mam robić :/

wiktor7245 - 1 Maj 2009, 19:29
Temat postu: icy tower 1.4
Czy ma ktoś najnowszą betę it 1.4? jeśli tak to proszę o linki
Pozdrawiam

sarah_amelia - 2 Maj 2009, 20:12

Cześć! Mam problem. Zrobiłam wszystko jak należy. Ściągnęłam najnowszą wersję, wpisałam hasło gdzies tam zawarte. Wszytsko pięknie zgrabnie.Ale. Gra nie chce mi się włączyć. Nie znam na tyle angielskiego by wszystko doczytać na FLD. Dlatego proszę o wyczerpujące wyjaśnienia jak to "skonfigurować". Bardzo proszę. Chciałabym wypróbować tą najnowszą wersję. Może prosze o zbyt banalne rzeczy, ale na prawdę nie mam pojecia co mam z tym zrobić... :oops:
Vinyanov - 2 Maj 2009, 20:39

Witaj na forum. :)

sarah_amelia napisał/a:
Ale. Gra nie chce mi się włączyć.


Czy możesz doprecyzować? Czy wyświetlane są jakieś komunikaty o błędach? Czy problem pojawia się jeszcze przed utworzeniem okna Icy Tower, czy już wewnątrz niego? Czy masz pewność, że wersja, którą pobrałaś jest naprawdę najnowsza? Aha, RC1 wygasła. Przestaw datę systemową na kwiecień. :)

sarah_amelia - 3 Maj 2009, 20:20

Dzięki wielkie!! Faktycznie pomogło:) No cóż czasem wystarczą proste rozwiązania...Co do wersji, kilkanaście razy sprawdzałam:) Jeszcze raz dzięki:)
darkness202 - 5 Maj 2009, 13:39

Jeśli ktoś byłby zainteresowany mini-patchem - omija sprawdzanie daty, to pisać na priv, sam napisałem.
Vinyanov - 5 Maj 2009, 15:21

Cytat:
sam napisałem


Dobrze wiedzieć, że i polska (a nie tylko międzynarodowa, tj. FLD) społeczność IT dysponuje programistami, którzy mogą ją wspomóc w potrzebie. :)

darkness202 napisał/a:
pisać na priv


Dlaczego nie udostępnisz go publicznie? Pytam, bo nie wiem. Moim zdaniem, to utrudni ludziom propagowanie tego programu.

darkness202 - 5 Maj 2009, 15:43

Skoro otrzymałem pozwolenie to podaję linka tutaj:
PATCH
Plik wypakować do głównego folderu icytower'a :P
Aha przed zastąpieniem zrobić sobie kopię zapasową (tak na wszelki wypadek:) )
PS. Jeśli będziecie chcieli gdzieś przenieść plik, to proszę podać źródło *to forum* i autora *darkness202*. Z góry dziękuję

Vinyanov - 5 Maj 2009, 15:54

darkness202 napisał/a:
Skoro otrzymałem pozwolenie […]


Hehe, to o to chodziło? Bez obaw. :) Tak czy inaczej, przydatna rzecz. Dzięki. Jedyna jego wada to fakt, że jest oparty na Release Candidate innym niż najnowsze (to jest 1d), ale to w niczym nie przeszkadza. AFAIK różnice pomiędzy RC 1a i 1d polegają i tak na łataniu jakichś błędów związanych ze stabilnością programu, a nie na dodawaniu lub zmienianiu jakichkolwiek funkcjonalności.

darkness202 - 5 Maj 2009, 16:04

Hmm wydawało mi się że to najnowsza wersja, może podaj mi linka do nowszych RC, bo z tego co czytałem na forum są same exeki - o te Ci chodzi?

---

Jeśli chodziło Ci o plik icytower14_d.exe to proszę nowa wersja :
PATCH
Możesz teraz sprawdzić?

porcelana97 - 7 Maj 2009, 20:49

Hej, jestem tu nowy i mam pytanie. Gdzie mogę znaleźć bibliotekę alleg42.dll? Bo mam tylko alleg40.dll. ;(
Vinyanov - 7 Maj 2009, 21:01

http://www.allegro.cc/files/

Sekcja End User.

Witaj na forum. :)

porcelana97 - 8 Maj 2009, 16:07

Vinyanov napisał/a:
http://www.allegro.cc/files/

Sekcja End User.

Witaj na forum. :)


Dzięki wielkie ;-)

Najnowsza Beta jest bardzo fajna. Mam już tam postać Kenny'ego (najlepiej nim mi sie gra). Pobiłem zaraz mój rekord combo. Grafika nie jest zła, brakuje mi tylko tej starej czcionki (Rotefloor?). Wkurzają mnie też te oklaski po każdym spadnięciu. Bardzo fajny pomysł był z Custom Mode.

OldShaterhan - 11 Maj 2009, 14:39

Czyli znikąd nie idzie jej pobrać?

@EDYTOWANY

Jakie jest hasło Icy Tower 1.4 RC?

luki1025 - 11 Maj 2009, 17:34

Cytat:
Jakie jest hasło Icy Tower 1.4 RC?
Znajdziesz je w tym samym poście w którym jest RC. Poszukaj ;-)
darkness202 - 11 Maj 2009, 18:51

A na 7 stronie tematu w moim poście masz linka do mini-patcha który omija blokadę czasową :)

---------------------------------

Jako że wyszła już wersja RC 2, to podaję świeżutkiego linka z mini-patchem do niego:

PATCH

Oczywiście przy uploadzie na inne strony proszę podać źródło i autora:)
Miłej gry :)

Koloses - 14 Maj 2009, 15:13

Dzięki za patcha do RC 2 :mrgreen: .Ciekaw jestem tylko kiedy wyjdzie Wersja Finałowa i kiedy będziemy znać hasło do pliku Data.dat [Szykuję się do modowania IT 1.4 ponieważ nie ma ograniczenia palety kolorów.Wiem bo sprawdzałem w becie 1, której raczej nie mam zamiaru modować :razz: ]
EDIT:

Screen Pokazujący, co można zdziałać modując IT 1.4

Sk1ba - 17 Maj 2009, 09:16

A mógłby ktoś mi dać linka do Icy Tower 1.4 ? Bo na pierwszej stronie jak jest link i zarejestruje się na tamtym forum to link jest wygaszony. Cieszył bym się jak ktoś własno-ręcznie by wrzucił na speedyshare.com, rapidshare.com, wrzuta.pl, etc.
darkness202 - 17 Maj 2009, 11:53

Tu masz link do forum FLD gdzie można ściągnąć IT RC 2 wraz z hasłem:
LINK

:)

luki1025 - 21 Maj 2009, 20:31

OldShaterhan napisał/a:
Czyli znikąd nie idzie jej pobrać?

Chyba można na stronie downloadu. :smile:

rubek - 23 Maj 2009, 12:32

Kto ma link do testowej wersji icy tower'a 1.4 ?
luki1025 - 24 Maj 2009, 18:43

2 posty wyżej patrz :>
JonQ - 27 Maj 2009, 18:04

Heh niech mi ktoś powie dlaczego nie udaje mi się zarejestrować na FLD :P

Wyskakuje mi

An Error Has Occurred!
You did not answer the verification questions correctly.

A zdaje się że wszystko dobrze wpisane :P

Sk1ba - 29 Maj 2009, 22:49

Angielski się kłania.
Nie wypełniłeś pola ''Answer'' (Pytanie), albo źle je wypełniłeś.

blex - 31 Maj 2009, 13:21

Witam wszystkich ;) jestem tu nowy, jak widać hehe ;)
Wszedłem na link podany wyżej (oczywiście również się zarejestrowałem), lecz coś jest nie halo:
The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.
Nie ma takiego wątku? Chętnie zobaczyłbym nowego IT.
Mógłby mi ktoś wrzucić na jakiś serwer najnowszą wypuszczona wersje IcyTower 1.4?

NeueR - 31 Maj 2009, 14:46

Nie ma takiego działu, został usunięty, ponieważ skończył się okres testowania i zgłaszania błędów do nowej wersji Icy Towera. W następnym tygodniu zostanie oficjalnie wydany Icy Tower 1.4
blex - 31 Maj 2009, 14:56

A mógłbyś udostępnić instalkę tej wersji RC, która została wydana jako ostatnia?
Vinyanov - 31 Maj 2009, 17:15

NeueR napisał/a:
Nie ma takiego działu, został usunięty


Dla formalności: The Workshop nie został usunięty, tylko ukryty (będzie otwarty ponownie, kiedy Johan ogłosi testy kolejnej gry FLD), a wątki w nim zawarte przeniesione do innego działu forum (dokładniej, do tamtejszego ukrytego archiwum). Wiem, że ty pewnie o tym wiesz, ale wspominam o tym dlatego, że ktoś mógłby pomyśleć, iż wszystkie tematy, w których omawialiśmy bety i RC 1.4 zostały utracone, a tymczasem tak na szczęście nie jest. :)

(Chociaż ja osobiście wolałbym, aby pozostały dostępne dla wszystkich… czasami podczas rozmów o betach ktoś wpadnie na interesujący pomysł, z którego później wykiełkować może np. mod albo program. A dzisiaj są one praktycznie niedostępne. Ale pewnie Johan chce zamaskować fakt, że jego programy zawierały kiedykolwiek jakiekolwiek bugi. ;) )

blex - 31 Maj 2009, 21:31

To wkońcu mógłby ktoś wrzucić instalkę ostatniej RC?? ;)
Vinyanov - 31 Maj 2009, 21:39

Nie! :roll:

„Release Candidate” wbrew pozorom nie oznacza, że wytwórca zezwala komu- i czemukolwiek na wydanie swojego produktu. To oznaczenie wewnętrzne, do użytku Free Lunch Design. Poczekaj jeszcze te parę dni. ;)

Koloses - 1 Czerwiec 2009, 12:50

No to czekam z niecierpliwością na 1.4, lecz szczerzę mówiąc bardziej czekam na hasło do pliku data niż na finałową wersję gry :mrgreen:
Patrick2233 - 2 Czerwiec 2009, 20:31

Skąd pobrać tą bete?? Wrzućcie linka :)
luki1025 - 3 Czerwiec 2009, 14:07

Rozdział The Workshop został zamknięty, a wraz z nim zginęła RC2 Icy Tower 1.4!!!
syo - 3 Czerwiec 2009, 14:36

A ja miałem RC3. :)
luki1025 - 3 Czerwiec 2009, 15:47

Może cyferki pomyliłem... :smile:
syo - 3 Czerwiec 2009, 17:52

Dostałem RC3 na potrzeby zrobienia filmiku promującego Icy Tower 1.4. Do obejrzenia na YouTube. ;)
Pirochemik - 3 Czerwiec 2009, 17:59

Ty, a co to za koleś tak wymiata robiąc Combo w Olsztynie pod ALfą?:)
luki1025 - 3 Czerwiec 2009, 18:36

Mi się wydaje, że trzeba zamknąć temat, ponieważ wyszła finalna wersja IT 1.4 ;-)
mattirab - 3 Czerwiec 2009, 19:20

Dziękuję za informację, bo ja sam z pewnością bym na FLD nie zajrzał :P .
Szkoda, że nie ma na forum opcji podziękowań za posty ;) .

martapors - 24 Sierpień 2017, 16:29

Druga beta - nonacne ulotka
Noowix - 13 Wrzesień 2017, 10:46

moim zdaniem ta wersja jest spoko.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group