Forum Icy.pl
Forum polskiego serwisu Icy Tower

Forum icy.pl - Ska avatarki i jkak podpisy

domaz - 29 Kwiecień 2004, 21:01
Temat postu: Ska avatarki i jkak podpisy
Mam 2 pytania

a) Skad wy biezecie takie fajne avatarki?

b) Jak wy robicie ze macie w podpisach takie fajne kolorowe literki??

Falien - 29 Kwiecień 2004, 21:44
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
Ja Ci odpowiem na to pierwsze :D
Wiesz suzkalem sobie w necie najelpeij w google kliknij na grafika wpisz haslo ktore Cie interesuje i pelno fajnych malych obrazeczkow wyskoczy :] Albo tez mozesz stworzyc swoj wlasny namalowac w paincie albo co :P Wszystkie sa ladne 8)
A na b nie odpowiadam bo nie mam fajnych kolorkow, ale oni pewnie poprostu pisza odpowiednie komendy jak przy poscie i imi fajniutkie kolorki wyskakuja :)

devastator - 29 Kwiecień 2004, 21:51
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
a) tajemnica;)
b) piszesz
[glow=x] tekst [/glow]
{x=jakis kolor po angielsku}

i juz ;)

aha jak chcesz avatara to normalnie sie nie da tylko musisz obrazek wyslac na jakis serwer i wybrac "Odnosnik do zewnetrznego avataru"

tajek - 29 Kwiecień 2004, 22:12
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
No z avatarkami to juz zalezy od gustu , tu masz link do avatarow ktore mi sie podobaja :
http://gabber.kargul.net/gallery.php?gid=11

domaz - 29 Kwiecień 2004, 22:26
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
ok dzieki za rady a avatarki rzeczywiscie fajne:d


EDIT: CO jest nie tak z moim podpisem??

SzCzeniaaK - 29 Kwiecień 2004, 23:03
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
jak by ktos chcial to moge zrobic lub udostepnic prywatna kolekcje moich avatarow
z moich avatarow korzystaja miedzy innmi forumowicze FSGK ... :roll:

Wlanie co jest z jego podpisem ? :?:

SzCzeniaaK - 29 Kwiecień 2004, 23:13
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
Paluszek nie glow color tylko glow=red
sory za double post

domaz - 29 Kwiecień 2004, 23:15
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
ok dzieki za pomoc jzu jest dobrze
pozdroall

devastator - 30 Kwiecień 2004, 14:06
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
:oops: sorki za ten glow color, z html'em mi sie myli:)
Vinyanov - 30 Kwiecień 2004, 17:24
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
Zla kategoria - temat przeniesiony do "Strony i...". A gdyby nie pytanie o glow/shadow to w ogole nadawalby sie do zamkniecia, bo o avatarach mozna bylo napisac tu: http://www.functionhost.c...wtopic.php?t=13...

:?

petr - 13 Grudzień 2004, 18:49
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
hmm, mam sprawe!

Ostatnio mamy z Vinim dylemat: Chcialem se wsadzic do podpisu nieduzy obrazek, ale nie wiem jak > [img] nie dziala, obrazek z pliku ani z adresu tez nie. A opcji z zernetrznbego serwa nie ma. Wiec co zrobic?

[ciekawe czy to ktos przeczyta.]

Fayl - 14 Grudzień 2004, 13:37
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
Piotrek napisał/a:
[ciekawe czy to ktos przeczyta.]

Na pewno nie. :D

IMO obrazek do podpisu mozna wrzucic przez profil: na samym dole profilu jest cos chyba o tym... (ale nigdy nie probowalem, wiec to niesprawdzone).

devastator - 14 Grudzień 2004, 18:24
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
na samym dole jest zdjecie w profilu

a jak wychodzi taki blad z nieprawidlowym rozszerzeniem to trzeba bylo zmieniac na odnosnik do zewnetrznego avataru... tylko ze wlasnie tak mozna zrobic tylko z avatarem

Vinyanov - 14 Grudzień 2004, 18:33
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
No, ja wczoraj testowalem wstawianie do podpisu grafiki droga:

Kod:
[img]http://www.serwer.pl/katalog/grafika.gif[/img]


I wszystko dzialalo jak nalezy. :roll:

LEO - 10 Luty 2005, 18:44
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
Qurde a ja mam fajnego avatarka podaje adres ale nie chce mi go wkleic?? Co mam zrobic!!!!!!
syo - 10 Luty 2005, 18:49
Temat postu: Sk? avatarki i jkak podpisy
Leo, w rubryce "Odnosnik do zewnetrznego avatara" podaj adres obrazka i wsio:)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group