SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
ITNK (Icy Tower Facebook na nk.pl)
Autor Wiadomość
Parallo 
Hey, good!


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Jasło
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 11:59   

Icy Tower was created in 2001 by a Swedish game developer Free Lunch Design.

Wcześniej była tylko jakaś gra na linuxa, która była inspiracją do stworzenia IT, ale nie nazywała się ICY TOWER. O to mi chodziło ;)
 
     
Boru
miszcz

Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1976
Skąd: Krosno
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 12:33   

W ITFB nie ma takiej mozliwosci doskonalenia swojej techniki jak w ITPC.
To tylko gra dla dzieci, ktora ma dac pieniadze autorom.

Kiedy gram w ITFB czuje sie tak jakbym:
-gral w bilard pniem od drzewa zamiast kija (combo)
-gral w bierki w rekawicach bokserskich (combo)
-byl Robertem Kubica w gokarcie (floor)
-byl Bearem Gryllsem w sklepie spozywczym (floor)

I to wszystko w trakcie jednej rozgrywki!
_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
Ostatnio zmieniony przez Boru 25 Lipiec 2010, 13:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
  Profil FLD: 8888
     
Klaud 
Fantastic!



Pomogła: 3 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 20 Maj 2008
Posty: 472
Skąd: Mazańcowice/Kraków
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 12:40   

Vinyanov napisał/a:
artykuł czy (...) post


Obawiam się, że moje powyższe zestawienie jest zbyt niedopracowane, by być artykułem (jak sam zauważyłeś - brak informacji o liczbie rang czy, chociażby, udźwiękowieniu). Potraktujmy to więc jako wiadomość otwierającą dyskusję ;)

Vinyanov napisał/a:
Tak czy inaczej, ja wybrałbym wrzesień.


I chyba prawdopodobnie tak zrobię, zaraz edytuję poprzednią wiadomość, dodając odpowiedni odnośnik. Dziękuję :)

Vinyanov napisał/a:
Jak zgaduję, nawiązujesz do faktu, że kiedyś żartobliwie zaproponowałem, by "brak prędkości" (jeszcze przed uaktywnieniem zegara) określić jako osobną, "zerową" prędkość.


Szczerze mówiąc, nie pamiętam takiej Twojej wiadomości. Po prostu wryło mi się w pamięć, że przynajmniej raz użyłeś sformułowania szósta prędkość, więc postanowiłam to uwzględnić chociażby w przypisie.
Jeśli faktycznie uznać brak prędkości za prędkość, to z podanych przez Ciebie skal najbardziej odpowiada mi 0-6. Użycie 1-7 mogłoby spowodować pojawienie się w moim humanistycznym (czy też nawet chumanistycznym - prawdziwy humanista powinien posługiwać się biegle również matematyką, a nie traktować ją jak zło konieczne!) umyśle informacji, że prędkości jest siedem.

Vinyanov napisał/a:
Część [schodków] po prostu znika


Aaa, faktycznie, zapomniałam o moich ulubionych aligatorach z Jungle Tower (właściwie za tę wieżę ITFB powinno otrzymać dodatkowy plus)!

Vinyanov napisał/a:

Klaud napisał/a:
na początku [rozgrywki] łatwiej spaść [w ITFB] niż w ITPC


Hmm, dlaczego? Nie widzę tego.


To (znów!) moja najbardziej subiektywna z subiektywnych opinia. Nie wiem, czy wpływa na to jakiś brak koncentracji... ale w ITFB spadam na piętrach 0-100 dużo częściej niż w ITPC. Pewnie bierze się to z tego, że gram na pamięć, a nie skupiam się od początku.
Aczkolwiek za znaczące (i jednocześnie wpływające pozytywnie na zgodność mojej opinii z rzeczywistością) uważam, że w ITPC mogę grać - nie wiedząc, że gram - nawet do 400-500 piętra. W ITFB - na razie - nierealne. I pewnie jeszcze długo nie będzie, jeśli brać pod uwagę częstotliwość mojego grania w tę wersję.

Jeśli ktokolwiek zrozumie cokolwiek z powyższego bełkotu... chylę czoła.

Vinyanov napisał/a:

W kwestii systemu punktowania (BTW: będzie to raczej "system naliczania punktów", a nie "kombosów", skoro ujmujesz we wzorze "10x" z pięter) (...)


Masz słuszność, zmienię to.
Akurat milionowe wyniki mi nie przeszkadzały (ech, ta duma z pierwszego w życiu 100k punktów :D ). Uczynienie Combo i Score osobnymi kategoriami... one się tak czy siak łączą, prawda? Kombosy mają chyba kluczowe znaczenie w zdobywaniu punktów. Te kategorie są - w mojej opinii - nierozerwalne.

O, nie zauważyłam tego braku odejmowania punktów... nie ma to chyba jednak kluczowego znaczenia. Ale to dobre spostrzeżenie.

Nie podejmuję się ustalenia tego wzoru... ;)

Nie no, nie mogę mieć aż takiej sklerozy, by nie pamiętać maksymalnej długości skoku! Chętnie bym to sprawdziła i nagrała, ale z niejasnych powodów ITFB i ITNK nie chcą mi się załadować (czyżby system wykrył moją negatywną opinię o tej wersji...?). Spróbuję potem (jeśli nie spróbuję - przypomnijcie).

Vinyanov napisał/a:

Nie rozumiem. Czy grasz w ITPC jakimś ustawieniem, którego nie można było użyć w ITFB, że masz trudności z "powrotem"?


Nie, nie w tym rzecz. Po prostu zdarzało się, że chciałam przejść na chwilę na sterowanie jedną ręką (jednak nie klasyczne NO-H2O - po prostu chciałam użyć górnej strzałki, co było przyzwyczajeniem z ITFB), by drugą się - na przykład - podrapać... A tutaj psikus, nie działa :)

Vinyanov napisał/a:
Hm? Mam nadzieję (w cudzysłowie, oczywiście), że mówisz tu o ITNK, a nie ITFB. :(


Aj! Faktycznie myślałam o ITNK. *Kaja się.* Nie martw się.

Vinyanov napisał/a:
W kwestii postaci. "Ograniczenia rozmiarowe"? Można przecież używać postaci większych niż Harold...


Nie wiedziałam o tym... :oops: Stworzyłam tylko dwie postacie i nigdy nie próbowałam przekraczać rozmiarów wyznaczonych w pliku template.

Gdyby zezwolić graczom na tworzenie własnych ubrań, to monety byłyby potrzebne - w większości przypadków, bo ktoś pewnie wybrałby te już stworzone - jedynie do wykupywania wież. Chyba żeby umożliwić załadowanie własnych grafik za - powiedzmy - 3000 monet?

Vinyanov napisał/a:
W kwestii rang w ITPC: jest ich 11. (Dlaczego nie używasz Wiki? :( ;) )


Gdybym wczoraj, podczas pisania tej wiadomości, nie była tak zmęczona (a nie chciałam tego odkładać, bo - jak już napisałam - pewnie bym nie skończyła), to pewnie zadałabym sobie trud sprawdzenia gdzieś ilości rang.
Ech, kiepskie usprawiedliwienie...

Vinyanov napisał/a:
Obecnie twój artykuł sugeruje, że takich trofeów nie ma w nim w ogóle.


Ale!

Klaud napisał/a:
b) Icy Tower Facebook/Icy Tower Nasza-Klasa.

Parę trofeów do zdobycia.


Fakt, było to trochę lekceważące ;) Ale nie neguję istnienia trofeów. Są, dobrze, że są, ale mogłoby ich być trochę więcej (chyba że po dodaniu dodatkowych wież, w których nie miałam przyjemności grać, dodano również trofea).

Vinyanov napisał/a:
A ponadto powiadomienia o rekordach są generowane z szablonu. (...)


Słusznie, nie zwróciłam na to uwagi (to znaczy: nie zwróciłam jej w artykule, podczas przeglądania ITNK owszem). Na ITFB bodajże można dodać własny tekst... ale to i tak nie to samo, co fora dyskusyjne, gdzie prowadzenie rozmów jest dużo bardziej przejrzyste.

Vinyanov napisał/a:
Ech, ty jesteś człowiekiem real life'u i dla ciebie nadal to pseudonimy i avatary forumowe są egzotyką, i dlatego tak piszesz.


Nie jestem! *Tupie nóżką.* ;)

Vinyanov napisał/a:
A poważnie, nie sądzę, by IT było grą, które wymaga trybów treningowych samych w sobie.


Nie mówię, że wymaga, ale przeze mnie są mile widziane. Tak, jak napisałam - gdy po długiej przerwie zasiadam do ITPC, to zazwyczaj najpierw aplikuję sobie godzinkę grania na prędkości Insane ;) Pomaga mi to przyzwyczaić się do gry szybciej, niż podczas grania w normalnym trybie.

Vinyanov napisał/a:
Umknęło mi: co rozumiesz przez "system gry"?


To:

Klaud napisał/a:
1. System gry, czyli jak to wszystko ogólnie wygląda.


:)

Wybacz skrótowość w udzielaniu odpowiedzi na Twoje wątpliwości, w chwili obecnej troszkę się spieszę, a chcę tę wiadomość wysłać teraz, a nie za kilka godzin.

Boru napisał/a:
Bluznierca.

Spalic na stosie, lub w jungle tower.


Boruś najmilszy. Sza! Proszę nie palić młodych, inteligentnych użytkowników ;)

Co do tego, że to tylko gra dla dzieci... ciekawe, którą wersję będzie wolał mój bratanek? Jak na razie nie widział ITFB, ale ITPC jest dla niego bardzo atrakcyjne :P
_________________
Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169


 
  Profil FLD: 11954 IT Code:
     
Parallo 
Hey, good!


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Jasło
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 13:07   

Boru napisał/a:
W ITFB nie ma takiej mozliwosci doskonalenia swojej techniki jak w ITPC.
To tylko gra dla dzieci, ktora ma dac pieniadze autorom.


Co do pierwszego zdania, zgodzę się, żeby uzyskać dobry wynik w IT PC trzeba posiadać dużo większe umiejętności.. Ale czy ITFB to gra tylko dla dzieci ? W grze chodzi o to samo co w IT PC , może graficznie wygląda troche inaczej.. Ale gra w nią bardzo dużo ludzi, nie tylko ci najmłodsi. Inną sprawą jest to, że postujemy teraz w temacie poświęconym właśnie IT FB/NK - ja ukazałem swoją opinie, nie krytykując tym w żaden sposób IT PC. Nie widziałem na tym forum napisu "zakaz wstępu dla graczy IT FB" więc miałem nadzieje, że moje słowa zostaną zaakceptowane.. Widocznie się myliłem, poza tym nie wiem po co te nerwy ?
 
     
Klaud 
Fantastic!



Pomogła: 3 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 20 Maj 2008
Posty: 472
Skąd: Mazańcowice/Kraków
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 13:46   

Parallo - chyba za bardzo serio potraktowałeś słowa Bora ;) Nie oburzaj się, to stworzenie tak ma. On tylko tak groźnie wygląda (to ten obrazek...)...
_________________
Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169


 
  Profil FLD: 11954 IT Code:
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 14:00   

Boru napisał/a:
W ITFB nie ma takiej mozliwosci doskonalenia swojej techniki jak w ITPC.


*Viny jest dumny, że był/jest graczem najfinezyjniejszej z odmian IT* ;)

Klaud - w kwestii prędkości - mówiłem o moim poście w wątku "Ulubiona prędkość". W kwestii skal - też optowałbym za "0-6".

Klaud napisał/a:
Vinyanov napisał/a:
Klaud napisał/a:
na początku [rozgrywki] łatwiej spaść [w ITFB] niż w ITPC


Hmm, dlaczego? Nie widzę tego.


To (znów!) moja najbardziej subiektywna z subiektywnych opinia. Nie wiem, czy wpływa na to jakiś brak koncentracji... ale w ITFB spadam na piętrach 0-100 dużo częściej niż w ITPC. Pewnie bierze się to z tego, że gram na pamięć, a nie skupiam się od początku.


Aha, OK. Rozumiem... być może brak zagrożenia ze strony krawędzi ekranu wyzwala w nas w tych początkowych obszarach wieży jakieś fałszywe poczucie bezpieczeństwa, które powoduje, że prędzej giniemy... albo coś.

Cytat:
Akurat milionowe wyniki mi nie przeszkadzały (ech, ta duma z pierwszego w życiu 100k punktów :D ).


To prawda, progi-kamienie milowe (100k, 1kk etc.) są w ITPC ważniejsze/donioślejsze niż w ITFB, bo powiązane z konkretnymi wartościami kombosów...

BTW. 100,000 chyba jeszcze w ITFB można teoretycznie zdobyć (nie pamiętam), ale czy milion?... Nie wiem. Warto sprawdzić. ( ;) )

Cytat:
Uczynienie Combo i Score osobnymi kategoriami... one się tak czy siak łączą, prawda?


Hmm. Tak. Ale (?) w ITFB trzeba skakać inaczej, by zdobyć wysokie kombo, a inaczej dla wysokiego Score. W natomiast ITPC strategia pobicia WR w Score i Combo jest identyczna - "wykonaj jak największego kombosa". O to mi chodziło. :)

Cytat:
O, nie zauważyłam tego braku odejmowania punktów...


Ja też zrobiłem to dopiero dzisiaj. ;)

Klaud napisał/a:
Vinyanov napisał/a:
Klaud napisał/a:
wprowadzenie [...w ITFB] górnej strzałki miało być ułatwieniem dla graczy... i owszem, jest, ale nie w kontekście ITPC, gdzie skoczyć możemy jednym wybranym przez nas klawiszem i tylko nim. Po kilku godzinach gry w ITFB ciężko było mi się przestawić na monosterowanie w ITPC


Nie rozumiem. Czy grasz w ITPC jakimś ustawieniem, którego nie można było użyć w ITFB, że masz trudności z "powrotem"?


Nie, nie w tym rzecz. Po prostu zdarzało się, że chciałam przejść na chwilę na sterowanie jedną ręką [...], by drugą się - na przykład - podrapać...


Niewiarygodne. :) Ja nigdy nie pomyślałem, by odważyć się skierować uwagę poza ekran gry (aby nakierować ją np. na akt podrapania się) nie zapauzowawszy jej w celu zabezpieczenia sobie powrotu. Ale może i powinienem zacząć trenować takie równoczesne granie i wykonywanie innych czynności...

Może pomoże mi w tym NO-H2O? Może jeśli ta kategoria odrywa człowieka od schematów "konwencjonalnego" sterowania strzałka-strzałka-spacja, to tym samym pomoże mu ona także zrezygnować z innych wygodnych, standardowych zachowań gracza Icy Tower, jak np. poświęcanie grze 100% uwagi (zamiast np. 95%, gdzie pozostałe 5% można wykorzystać w dowolny sposób)?... Może jeśli gracz IT radykalnie zmieni swoje zachowanie w jednym aspekcie gry (np. sterowanie), to sprawi to, że zmiany będą mu przychodzić łatwiej także we wszystkich pozostałych jej aspektach? Hmm. NO-H2O jako terapia dla graczy uwięzionych w rutynowych strategiach gry w IT. Bardzo ciekawe. ;)

(To dopiero powyższe musi być fragmentem trudnym do zrozumienia... redagowałem je kwadrans.)

Klaud napisał/a:
Vinyanov napisał/a:
Można [...] używać postaci większych niż Harold...


Nie wiedziałam o tym... :oops: Stworzyłam tylko dwie postacie i nigdy nie próbowałam przekraczać rozmiarów wyznaczonych w pliku template.


Z plikami postaci można w ogóle robić zabawne rzeczy, np. - AFAIR - usunąć białe etykiet klatek lub zmniejszyć zielone odstępy pomiędzy klatkami.

Cytat:
Gdyby zezwolić graczom na tworzenie własnych ubrań, to monety byłyby potrzebne - w większości przypadków, bo ktoś pewnie wybrałby te już stworzone - jedynie do wykupywania wież.


Hehe, dobre spostrzeżenie. :) A przecież i gotowe wzory z garderoby można by odwzorować ręcznie, jeśliś uparty.

Klaud napisał/a:
Vinyanov napisał/a:
W kwestii rang w ITPC: jest ich 11. (Dlaczego nie używasz Wiki? :( ;) )


Gdybym wczoraj, podczas pisania tej wiadomości, nie była tak zmęczona (a nie chciałam tego odkładać, bo - jak już napisałam - pewnie bym nie skończyła), to pewnie zadałabym sobie trud sprawdzenia gdzieś ilości rang.
Ech, kiepskie usprawiedliwienie...


Fakt - kiepskie, ale tylko dlatego, że ten artykuł jest tak dobry, że powinien wręcz sam z siebie zachęcać do tego, by do niego sięgać, niezależnie od tego, w jakiej czytelnik jest akurat dyspozycji. ;) (Żart).

W kwestii trofeów (tzn. odznaczeń! dlaczego nie używam słowa, które sam forsowałem?...) - chciałem powiedzieć, że twoja wiadomość brzmi, jakby w ITFB wcale nie było odznaczeń przyznawanych za zdolności gry w Icy Tower same w sobie (tj. np. za umiejętności gry na Combo czy na Floor) obok tych odznaczeń pobocznych, przyznawanych za liczbę znajomych, liczbę rozegranych gier itp. A to byłoby odrobinę krzywdzące względem ITFB. Przepraszam, jeśli nie wyraziłem tego początkowo wystarczająco jasno.

BTW - tak, każda wieża ma swoje własne odznaczenie za zdobycie w niej określonego piętra. Na podstawie długości półki w pokoju trofeów, na której stoją odznaczenia tej kategorii oraz długości odcinka półki, który zajmuje pojedyncze odznaczenie można przewidzieć, ile będzie w ITFB wszystkich wież. ;)

Cytat:
gdy po długiej przerwie zasiadam do ITPC, to zazwyczaj najpierw aplikuję sobie godzinkę grania na prędkości Insane ;) Pomaga mi to przyzwyczaić się do gry szybciej, niż podczas grania w normalnym trybie.


Trzecia osoba na forum, po devastatorze i Jacobie, która głośno uznaje zalety ISC 5? :)

Boru napisał/a:
Kiedy gram w ITFB czuje sie tak jakbym:
-gral w bilard pniem od drzewa zamiast kija (combo)
-gral w bierki w rekawicach bokserskich (combo)
-byl Robertem Kubica w gokarcie (floor)
-byl Bearem Gryllsem w sklepie spozywczym (floor)


:lol:

Ale za to kiedy wrócisz do ITPC, będziesz grał w bierki ramieniem robotycznym, a w bilardzie... zabrakło mi analogii. ;)
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 25 Lipiec 2010, 14:36, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
Parallo 
Hey, good!


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Jasło
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 14:04   

Klaud napisał/a:
Parallo - chyba za bardzo serio potraktowałeś słowa Bora ;) Nie oburzaj się, to stworzenie tak ma. On tylko tak groźnie wygląda (to ten obrazek...)...


Ja jestem pokojowym człowiekiem , ale zawsze bronię swojego zdania ;)

Ale od tego wszystkiego odpaliłem IT PC :D
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 14:09   

Parallo napisał/a:
zgodzę się, żeby uzyskać dobry wynik w IT PC trzeba posiadać dużo większe umiejętności..


Pojęcie "dobry wynik" jest specyficzne dla konkretnej gry. To, co powiedziałeś nie ma IMO zbyt wiele sensu; można co najwyżej powiedzieć, że w ITFB lub łatwiej lub trudniej jest zdobyć np. 1000. piętro. :)

BTW. Boru mówił po prostu o tym, że ITPC jest bardziej wyczulone na ruchy gracza sterującego postacią, ale to jeszcze nie znaczy, że jedna z gier jest lepsza lub gorsza czy trudniejsza lub łatwiejsza od drugiej, ani nawet że dobrzy gracze w ITFB nie zasługują na szacunek z racji swoich umiejętności (może tak być, ale - niekoniecznie). Nie wyciągajmy zbyt pochopnych wniosków. ;)

Cytat:
Cytat:
Parallo - chyba za bardzo serio potraktowałeś słowa Bora ;) Nie oburzaj się, to stworzenie tak ma. On tylko tak groźnie wygląda (to ten obrazek...)...


Ja jestem pokojowym człowiekiem , ale zawsze bronię swojego zdania ;)


Może nie "ale", ale "dlatego" (lub nawet "ponieważ"). :) Te zdania nie muszą się wykluczać.
 
     
Klaud 
Fantastic!



Pomogła: 3 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 20 Maj 2008
Posty: 472
Skąd: Mazańcowice/Kraków
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 17:53   

Pozwolisz, że nie będę cytować poszczególnych fragmentów Twojej wypowiedzi i pisać, że się z nimi zgadzam? Nie sądzę, by było to konieczne ;)
W każdym razie, na zapas: zgadzam się z Tobą, źle Cię zrozumiałam, ale skoro tak się sprawy mają, to przyznaję Ci rację, masz słuszność.

Vinyanov napisał/a:
BTW. 100,000 chyba jeszcze w ITFB można teoretycznie zdobyć (nie pamiętam), ale czy milion?... Nie wiem. Warto sprawdzić. ( ;) )


Sprawdzajcie, mistrzowie robienia kombosów. To nie dla mnie :D

Vinyanov napisał/a:
Ja nigdy nie pomyślałem, by odważyć się skierować uwagę poza ekran gry (aby nakierować ją np. na akt podrapania się) nie zapauzowawszy jej w celu zabezpieczenia sobie powrotu.


Zapauzowanie? Nie ma takiej możliwości! :D Od razu po zwolnieniu pauzy bym spadła (chyba że byłyby to pierwsze trzy-cztery prędkości). Już tak kilka razy miałam...

NO-H2O dobre na wszystko? :)
Jeśli chodzi o poświęcanie grze uwagi, to ja chciałabym posiąść umiejętność śpiewania także podczas ostatniej prędkości. Jest to jak na razie możliwe na wszystkich pozostałych.
Hmm... no na to już NO-H2O wpływu nie będzie miało. Chyba że o sam proces oderwania się od rutyny chodzi.

---

No dobrze, moja opinia w kwestii trofeów/odznaczeń w ITFB/ITNK była wybitnie deprecjonująca względem tej wersji. Chodziło mi o to, że mogłoby być więcej STOPNI odznaczeń. Jeśli dobrze pamiętam, to za wykonanie tysiąca pięter w jakiejś wieży zdobywało się już złoty puchar. Można by to trochę podnieść.

Vinyanov napisał/a:
Trzecia osoba na forum, po devastatorze i Jacobie, która głośno uznaje zalety ISC 5? :)


Ależ ja nie neguję pozytywnych wartości płynących z grania ISC 5! Ale na pewno nie uznałabym powtórki ISC 5 jako równą takiej, w której dana osoba grała normalnie, od początku.
_________________
Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169


 
  Profil FLD: 11954 IT Code:
     
Parallo 
Hey, good!


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Jasło
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 20:15   

Vinyanov napisał/a:
Parallo napisał/a:
zgodzę się, żeby uzyskać dobry wynik w IT PC trzeba posiadać dużo większe umiejętności..


Pojęcie "dobry wynik" jest specyficzne dla konkretnej gry. To, co powiedziałeś nie ma IMO zbyt wiele sensu; można co najwyżej powiedzieć, że w ITFB lub łatwiej lub trudniej jest zdobyć np. 1000. piętro. :)

BTW. Boru mówił po prostu o tym, że ITPC jest bardziej wyczulone na ruchy gracza sterującego postacią, ale to jeszcze nie znaczy, że jedna z gier jest lepsza lub gorsza czy trudniejsza lub łatwiejsza od drugiej, ani nawet że dobrzy gracze w ITFB nie zasługują na szacunek z racji swoich umiejętności (może tak być, ale - niekoniecznie). Nie wyciągajmy zbyt pochopnych wniosków. ;)


Każdy ma swój gust, i powinno się szanować zdanie innych - nie koniecznie zgadzając sie z nim ;)
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 23:22   

Klaud napisał/a:
chciałabym posiąść umiejętność śpiewania także podczas ostatniej prędkości


Sądzę, że jeśli by to robić nie będziesz mogła się na nim koncentrować, to to nie będzie zbyt dobre śpiewanie, ale jak chcesz. ;)

Klaud napisał/a:
Vinyanov napisał/a:
Trzecia osoba na forum, po devastatorze i Jacobie, która głośno uznaje zalety ISC 5? :)


Ależ ja nie neguję pozytywnych wartości płynących z grania ISC 5!


Um, ja też nie. :) Moja wypowiedź nie była ironiczna.

Parallo:

Cytat:
Każdy ma swój gust, i powinno się szanować zdanie innych - nie koniecznie zgadzając sie z nim


Nie powinno się mówić, że coś się powinno...
 
     
Parallo 
Hey, good!


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Jasło
Wysłany: 26 Lipiec 2010, 10:00   

Vinyanov napisał/a:
Nie powinno się mówić, że coś się powinno...


ach, to twoje łapanie za słówka ;]
 
     
szczoo17 
Wow!



Wiek: 21
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 98
Skąd: Z Kruszwicy
Wysłany: 28 Lipiec 2010, 11:55   

Jest jeszcze jedna rzecz, o której nie wspomnieliście, a która mnie niemiłosiernie irytuje. Mianowicie środowisko "Naszej Klasy". Jest to powód, przez który nie wchodzę na "Naszą Klasę", jak i na ITNK. Postaram się w punktach ładnie opisać o co mi chodzi:
-imiona i nazwiska składające się głównie ze znaków specjalnych,
-język używany przez userów ("komcie", "słit focia", nie wiem - nie znam się na pokemonowym),
-strona, służąca do kontaktowania się ze starymi znajomymi przekształciła się w stronę, służącą do oceniania zdjęć. Nie znoszę tej strony i to jest główny powód, dla którego nie gram w IT na niej.

Ech... Miało być ładnie w punktach, a pierwsze 2 mówią o tym samym aspekcie. To są tylko moje odczucia i nie są zbyt dokładnie opisane, ale myślę, że rozumiecie o co mi chodzi... :roll: Wolę po prostu rozmawianie z wami na forum, niż "komcianie słit foci" (tak to się odmienia? :razz: )

Miało być mądrzej. :/ Niech to. Żeby doprecyzować - Za dużo pokemonów.
 
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 28 Lipiec 2010, 12:15   

szczoo17 napisał/a:
To są tylko moje odczucia


Nieprawda. To nie odczucia, tylko - w dużym stopniu, IMO - zwyczajne fakty. :P (Parallo - taa...)

Rozumiem. Chociaż na Facebooku także znajdziesz użytkowników z symbolami w imionach i nazwiskach. (Choć to prawda chyba, że w mniejszym stopniu niż na NK).

BTW: może i młodsi użytkownicy Facebooka nie wykształcili jeszcze własnego "języka"/"dialektu", ale z drugiej strony czasami zrozumieć ich nie można w ogóle. Użytkownicy NK - nawet jeśli faktycznie piszą tak, jak reportujesz (nie wiem, dawno tam nie byłem) - mówią przynajmniej po polsku. :)

Przykłady "angielskiego" z FB, z komentarzy do wpisów profilów IT:

"Easy lang yan mga tOL"
"he is very bad, I won by double"
"now wer friends"
 
     
Klaud 
Fantastic!



Pomogła: 3 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 20 Maj 2008
Posty: 472
Skąd: Mazańcowice/Kraków
Wysłany: 15 Wrzesień 2010, 15:54   

Do ITFB/ITNK albo Zmierzch epoki

Nadszedł zmierzch epoki
Choć wieku początek:
Gdy lud kieruje swe kroki
Bogom kiczu czynić obrządek.

Gdy Króla Popu ze łzami wielbiciele chowają
By dzień później hołdować samozwańcowi
Justin - posłusznie rozgłośnie pieśni jego grają
Koronę złotą wkładając zwykłemu dzieciakowi.

Czterdzieści lat od śmierci najwybitniejszego
Starczyło by zapomnieć, przed tandetą się korzyć
By gusta i smak włożyć do pudła drewnianego
Dorocie Rabczewskiej ckliwą admirację złożyć.

Zaiste wielkimi optymistami byście, moi mili
Byli, stwierdziwszy, że jeno zmierzch w muzyce...
Że jeno w tym aspekcie ludzie coś pięknego zabili
Owijając akordy i dźwięki w róże i słodycze.

W pewnej społeczności, w pewnym środowisku
Po ośmiu latach bicia rekordów wytężonego
(Nie dla poklasku, lub by brać udział w widowisku
Lub by pieniądze z osiągnięć czerpać - nic z tego)...

Ano, właśnie wtedy... zjawiło się na scenie coś nowego!
Ociekało lukrem, radością, śmiechem i piękną oprawą
Zaciekawieni użytkownicy ruszyli w kierunku TEGO
Do rozgrywki, powoli zapomnianej, przystępując żwawo.

Nie upłynęło wiele czasu, gdy przyszło rozczarowanie
Monety na schodkach? Szafa pełna ubrań i pokój na trofea?
Miast szaleńczego pędu ekranu - schodków kolejnych łamanie?
Cóż to jest, co tak z klimatu grę naszą kochaną odziera?!

Tak pytała konserwatywna i niechętna zmianom brać nasza.
Icy Tower Facebook - pobrzmiewa złowrogo imię Bestii.
Jakież rozwiązanie, gdy twór ten od normalnej rozgrywki odstrasza?
Potwora należy ubić i zwalczyć - to jest w naszej gestii!
_________________
Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169


 
  Profil FLD: 11954 IT Code:
     
szczoo17 
Wow!



Wiek: 21
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 98
Skąd: Z Kruszwicy
Wysłany: 15 Wrzesień 2010, 16:48   

Piękne :smile:
 
 
     
matek43 
Hey, good!



Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 12
Skąd: Lubin
Wysłany: 3 Grudzień 2010, 12:46   To jest extra!

Icy Tower na nk.pl rządzi jest fajny jest możliwość pojedynków zmiany wyglądu. Polecam! :mrgreen:
 
 
     
Klaud 
Fantastic!



Pomogła: 3 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 20 Maj 2008
Posty: 472
Skąd: Mazańcowice/Kraków
Wysłany: 29 Grudzień 2010, 03:19   

Jak tam ITFB/ITNK? Rozwija się, czy też dogorywa?
_________________
Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169


 
  Profil FLD: 11954 IT Code:
     
FOX 
Wow!



Wiek: 30
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 83
Skąd: OZHAXALD
Wysłany: 28 Styczeń 2011, 20:38   

#klnie na to, że gra się sieka./#
_________________
Mateusz SSJ8
score=51792
combo=214
floor=680
n00b=416
rush timer=145,?? s
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13