SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vinyanov
3 Wrzesień 2010, 21:56
Turniej Icy Tower (kwasek)
Autor Wiadomość
kwasek 
Eextreeme!



Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 153
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 13:40   Turniej Icy Tower (kwasek)

Witam! Organizuje turniej icy tower. Informacje znajduja sie ponizej:

-> nie ograniczona liczba uczestnikow

-> zapisy na kwasek11@o2.pl

-> zapisywac sie mozecie od 28.08 do 10.09

-> gramy w czterech kategoriach:

1 runda to flor
2 runda to score
3 runda to combo
4 runda to NML

-> pytania pod adresem e-mail

-> Mecze i wyniki turnieju beda tu na forum


ŻYCZE POWODZENIA!!!JA SIE OCZYWISCIE ZAPISUJE! ;-)


Uczestnicy:

Rocket,kwazi-modo,mattirab,pirochemik,
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 19 Maj 2008, 07:41, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
Doob 
Fantastic!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 473
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 20:30   

 
  Profil FLD: 13218
     
Devlin 
Splendid!



Wiek: 28
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 799
Skąd: Icy Tower Planet
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 09:00   

Hmm, jak zaczynałem grać w IT to łapałem się za każdy możliwy turniej :D A teraz jakoś nie musze sobie udowadniać, że jestem taki dobry :P

Może innym razem ;)
_________________
Cytat:



 
  Profil FLD: 1565
     
kwasek 
Eextreeme!



Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 153
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 09:10   

;-)
_________________
FLOR 677 COMBO 248 UNML 280 NML 497
 
 
     
petr 
Administrator



Wiek: 27
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 17:19   

Sorry, nazwa "PTIT" jest zastrzeżona, przenoszę

Powodzenia z turniejem ;)
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 17:22   

Zapisałem się. Głównie po to, żeby sprawdzić poziom turnieju. W kilku znaczeniach tego słowa. Mimo wszystko - mam nadzieję, że się nie zawiodę...
kwasek napisał/a:
;)

Kwasek, muszę przyznać, że to był bardzo treściwy post. :/
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
Doob 
Fantastic!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 473
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 17:33   

Mimo pierwszego szoku postanowilem sie zapisac. Moze to choc troche zmusi mnie do wysilku zeby pobic wlasne rekordy :>
Taka dobra rada, chcesz zrobic dobry turniej? Popatrz jak wygladaly inne prestizowe ligi/turnieje. I przydalaby ci sie jakas prosta stronka (nawet sam czysty html) zeby prowadzic jakos to wszytko, bo tak tutaj to to troche niepasuje.
btw. koniecznie musze maila wysylac? :D

@edit
Po oficjalnym odkryciu 'oszustwa' nie chce w tym brac udzialu ._.
 
  Profil FLD: 13218
     
kwasek 
Eextreeme!



Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 153
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 19:23   

sluchajcie, ja nie oszukiwalem! konto:

-armnstrong to moj brat
-rocked , kotek to moi przyjaciele ktorzy sie u mnie zarejestrowali
kwazi-modo-oczywiscie to moje drugie konto i mozecie je usunac
kwasek to moje oficjalne konto i jego nie usuwajcie.


Co do turnieju, postaram sie mattirab abys sie nie zawiodl na mnie.
_________________
FLOR 677 COMBO 248 UNML 280 NML 497
 
 
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 19:43   

Hmmm...
Doob napisał/a:
kwasek napisał/a:
sluchajcie, ja nie oszukiwalem! konto:

-armnstrong to moj brat
-rocked , kotek to moi przyjaciele ktorzy sie u mnie zarejestrowali
kwazi-modo-oczywiscie to moje drugie konto i mozecie je usunac
kwasek to moje oficjalne konto i jego nie usuwajcie.


Co do turnieju, postaram sie mattirab abys sie nie zawiodl na mnie.


cos krecisz.. :| raz tak, a raz inaczej. Jak juz wymyslasz 'alibi' to trzeba z glowa do tego podejsc - przemyslec jakim pytaniem moze cie zagiac oskarzyciel i odrazu przyszykowac kolejna wymowke. Widac ze nigdy nie byles w klopotach badz nie umiesz klamac :D


Doob ma rację. Uważam, że ci użytkownicy byli tylko po to, żebyś mógł sobie nabić posty (to o tym myślałem, mówiąc, że myślimy z innymi userami o tym samym). No na przykład, jak rejestrował się Rocked, to pisał, że zaczyna karierę, a Ty potem pisałeś, że go witasz i życzysz powodzenia w dalszej karierze. Albo Kotkiem coś napisałeś nie na temat i upomniałeś go Kwaskiem, żeby tak nie robił... to, niestety, typowe nabijactwo...

EDIT: Co do turnieju, to mam jednak nadzieję, że trochę osób w nim będzie. Mimo wszystko. :D
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
kwasek 
Eextreeme!



Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 153
Wysłany: 30 Sierpień 2007, 11:42   

jesli nie bedzie wiecej osob niz 10 turniej sie nie odbedzie lub przedluze zapisy.
_________________
FLOR 677 COMBO 248 UNML 280 NML 497
 
 
     
Doob 
Fantastic!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 473
Wysłany: 30 Sierpień 2007, 12:04   

No to z gory mozesz juz skonczyc bo watpie ze przy obecnej sytuacji znajdziesz 10 osob. No chyba ze swoje fake konta znowu uruchomisz :>
Ja na Twoim miejscu juz dawno bym z tym skonczyl po sytuacji do ktorej doszlo. I nadal bede dawac ci zerowe szanse bo nawet nic nie przedstawiles (zasady etc.) ani nie umiesz w dobry sposob zachecic ludzi do gry.

@down
Oh, jaka szkoda :(
Ostatnio zmieniony przez Doob 31 Sierpień 2007, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
  Profil FLD: 13218
     
kwasek 
Eextreeme!



Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 153
Wysłany: 31 Sierpień 2007, 21:18   

przykro mi, ale turniej sie chyba nie odbedzie wiec z gory przepraszam. jesli lubicie robic combosy zachecam na trurniej na fld:)
_________________
FLOR 677 COMBO 248 UNML 280 NML 497
 
 
     
Pirochemik 
Splendid!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 531
Skąd: Iława/Warszawa
Wysłany: 3 Wrzesień 2007, 16:21   

Kwasek, więc Polska:P Jeszcze nie byłem na żadnym turnieju, jeszcze jest sznasa więcej użytkowników:P Devlin zapisz się:P tylko jak to działa, nie mam neta w domu, ale gg mam 24 na dobe, replay`e można przesłać poźnjiej.



(po co nabijać posty???)
_________________
1.3| FLOOR 1825 | SCORE 642454 | COMBO 787 | NML 1234 |
1.4| FLOOR 1577 | SCORE 468302 | COMBO 679 | NML 1126 |

Polska Lista Top Ten
 
 
     
kwasek 
Eextreeme!



Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 153
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 18:11   

turniej sie chyba nie odbedzie.devlin i TAKSIE NIE ZAPISZE, a przecierz nie ma sensu przedluzac zapisow.jezeli do 10 nie zapisze sie jeszcze 5 osob, to turniej sie nie odbedzie.najlepjej,zamkne od razu ten temat(ipo co ja tyle pisalem:))
zapraszam na moj turniej w grudniu lub jeszcze w listopadzie na fld.

No to zamykam. Jakby coś się zmieniło - pisz w SB lub na priv./mattirab
_________________
FLOR 677 COMBO 248 UNML 280 NML 497
Ostatnio zmieniony przez mattirab 8 Wrzesień 2007, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 17