Icy Tower Mod Switcher - podmienianie plików gry |
Autor |
Wiadomość |
howorang
Yo!
Wiek: 31 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 3 Październik 2007, 13:37 Icy Tower Mod Switcher - podmienianie plików gry
|
|
|
Wykonałem wszystko tak jak było w downland opisane bo chciałem solbie zainstalować retro tawer.Wyczuł mi nawed retro.ini, jak i również sam mod .Włączałem obydwa i normalna gra |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 20 Lipiec 2010, 18:32, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 6 Październik 2007, 21:07
|
|
|
(Ten post chyba zamienił się w poradnik. Cóż, trudno, wybacz, rozpisałem się). Hm, ja też męczyłem się z tym programem dziesięć minut, zanim zechciał współpracować. Ale chyba już go rozumiem. Musiałem tylko załapać, że nie służy do zmiany modów, ale generalnie do tymczasowego kopiowania plików do katalogu głównego Icy Tower. Co w tym szczególnego? Otóż katalog główny zawiera nie tylko mody, ale także takie rzeczy jak ustawienia gry, odblokowane schodki, plik odpowiedzialny za przechodzenie do Fun Mode, konfigurację gamepada, zrzuty ekranu czy ProFloor. Wszystko to także możemy podmieniać.
W readme czytamy, że każdy podkatalog katalogu mods\ zawiera pliki do podmiany. To znaczy, że każdy podkatalog jest potencjalnym katalogiem głównym: cała jego zawartość może zostać na czas uruchomienia Icy Tower przekopiowana i wykorzystana przez grę. Zawartość nie musi mieć związku z modami. Jeżeli się uprzemy, możemy stworzyć dwa podkatalogi, jeden, który uruchomi IT z powtórkami jednego brata, drugi, z powtórkami drugiego. Zbiór plików, które są przenoszone do katalogu głównego, nazwijmy wariantem.
Spróbujmy utworzyć wariant, który umożliwi szybkie uruchamianie gry w Fun Mode. Gdy wykorzystany, przeniesie on pomiędzy katalogami dwa pliki: powtórkę umożliwiającą aktywowanie trybu, funmode.itr, oraz plik aktywujący, lets.go. Dlaczego pliki te są niezbędne, do czego służą i skąd je wziąść, przeczytać można na stronie.
- W katalogu mods\ tworzymy podkatalog tryb_funmode\. (Powiedzmy).
- Tworzymy w nim plik o nazwie tryb_funmode.ini.
- Rozpoczynamy plik linijką [tryb_funmode].
Teraz musimy wyszczególnić pliki, które będziemy przenosić.
- Umieszczamy plik aktywujący w podkatalogu tryb_funmode\.
- Umieszczamy powtórkę w podkatalogu tryb_funmode\replays\.
- Dodajemy do pliku linijki file0=lets.go oraz file1=replays\funmode.itr. Ile plików do przeniesienia, tyle linijek. Numerowanie zaczynamy od zera.
Zapisujemy plik konfiguracyjny. Powinien wyglądać następująco:
Kod: | [tryb_funmode]
file0=lets.go
file1=replays\funmode.itr
version =1.3.1
code =Johan Peitz
graphics =Johan Peitz |
Jak widać plik każdego wariantu może posiadać cztery dodatkowe dyrektywy: version=wersja wariantu, code=autor kodu, graphics=autor grafiki oraz sound=autor dźwięku. Możemy je wypełnić, ale nie musimy. Po uruchomienu ITMS.exe oraz wybraniu modyfikacji tryb_funmode pliki powinny zostać przeniesione oraz wykorzystane. W przypadku modów działamy analogicznie, tyle że plik do przeniesienia jest jeden. Więc może źle nazwałeś sekcję pliku konfiguracyjnego? Nagłówek, nazwa pliku oraz katalog (to, co wyróżnione na zielono) muszą być identycznie. |
|
|
|
 |
narc-red-blue
That's great!

Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 38
|
Wysłany: 7 Październik 2007, 08:04
|
|
|
no ale skoro juz wiadomo to chyba mozna zablokowac temat nie? (sory jak sie wymadrzam ) |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 7 Październik 2007, 09:20
|
|
|
narc-red-blue napisał/a: | no ale skoro juz wiadomo to chyba mozna zablokowac temat nie? |
Hehe, właściwie nie wiem, czy problem został rozwiązany. Ale generalnie nie zamykamy, tzn. nie zamykano, nawet rozwiązanych tematów. Jeżeli ktoś będzie kiedyś miał praktycznie identyczny problem, powinien mieć się gdzie dopisać. |
|
|
|
 |
narc-red-blue
That's great!

Dołączył: 06 Paź 2007 Posty: 38
|
Wysłany: 7 Październik 2007, 11:22
|
|
|
no tak ;] faktycznie dzieki ;] |
|
|
|
 |
FOX
Wow!


Wiek: 37 Dołączył: 06 Gru 2006 Posty: 83 Skąd: OZHAXALD
|
Wysłany: 27 Październik 2007, 08:00
|
|
|
Trik działa. Przed chwilą sprawdziłem. |
_________________ Mateusz SSJ8
score=51792
combo=214
floor=680
n00b=416
rush timer=145,?? s |
|
|
|
 |
mattirab
Moderator


Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1200 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 27 Październik 2007, 10:25
|
|
|
FOX napisał/a: | Trik działa. Przed chwilą sprawdziłem. |
A myślisz, że redakcja tego nie sprawdzała przed dodaniem tego? Chyba możesz sobie oszczędzić tego typu wypowiedzi... |
_________________ Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki |
|
|
|
 |
FOX
Wow!


Wiek: 37 Dołączył: 06 Gru 2006 Posty: 83 Skąd: OZHAXALD
|
Wysłany: 27 Październik 2007, 13:20 Wyjaśnienie uwagi.
|
|
|
No to przepraszam. Ale to, że u jednego jakiś program działa bezproblemowo, nie znaczy, że u drugiego też tak zadziała. Poza tym, jak w Biblii napisane jest, świadectwo dwóch ludzi jest prawdziwe. |
_________________ Mateusz SSJ8
score=51792
combo=214
floor=680
n00b=416
rush timer=145,?? s |
|
|
|
 |
Doob
Fantastic!


Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 473
|
Wysłany: 27 Październik 2007, 16:37
|
|
|
FOX zadziwiasz mnie :s |
|
|
|
 |
Orochimaru
Yo!
Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 1
|
Wysłany: 4 Listopad 2007, 21:56 Re: Icy Tower Mod Chacger Pomocy!
|
|
|
howorang napisał/a: | Wykonałem wszystko tak jak było w downland opisane bo chciałem solbie zainstalować retro tawer.Wyczuł mi nawed retro.ini, jak i również sam mod .Włączałem obydwa i normalna gra | Spoko ziom jestes :] |
|
|
|
 |
|