SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Techniki gry / Game techniques
Autor Wiadomość
Ferbi
Sweet!



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 15
Skąd: Ełk
Wysłany: 2 Styczeń 2007, 18:52   Odp: Co Z Tym Combo?!

Teraz udało mi się zrobić EXTREME. Chyba nabieram przekonania że to chwila treninigu. Chociaż zdarza mi się sytuacja spadania.
_________________
Floor -- 405
Combo -- 102
Score -- 10655
Unml -- 225
Ccc -- 134

FANTASTIC!! FANTASTIC!! FANTASTIC!!

!!!!!!!!!ZEO LUX!!!!!!
 
 
Matix
Hey, good!



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 12
Wysłany: 2 Styczeń 2007, 19:50   Odp: Co Z Tym Combo?!

Mi najdalej sie udało zrobic Amazing
 
 
Matix
Hey, good!



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 12
Wysłany: 2 Styczeń 2007, 19:53   Odp: Co Z Tym Combo?!

Miałem już wystarczjąco punktów na combo do Extreme ale spadłem. :P
 
 
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 7 Styczeń 2007, 16:58   Odp: Co Z Tym Combo?!

Ludzie! Takie wymiany zdań to na priv, proszę... odsyłam: http://www.icy.pl/forum/i...g22466#msg22466
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
 
groszek95
Hey, good!


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 6
Wysłany: 23 Styczeń 2007, 09:28   Jak Grać Żeby Dojść Daleko

Cześć jestem groszek95.
Pare dni temu zarejestrowałem sie na icy.pl
Mam problem ponieważ nie potrawie doskoczyć dalej niż 390 a combo 160.
W NML mam rekord 197
Jak mam skakać żeby skoczyć 400.500.600.
 
 
dzamper 
Super!



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 55
Skąd: Ze Zabrza :D
Wysłany: 23 Styczeń 2007, 14:36   Odp: Jak Grać Żeby Dojść Daleko

z treningiem i szczęściem. Widzisz, gram dwa lata i dobacz moje rekordy :D
 
 
 
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 25 Styczeń 2007, 18:37   Odp: Jak Grać Żeby Dojść Daleko

Jejku, jejku! Ile takich tematów jest.
Pkt 1. www.icy.pl. Poszukaj tam.
Pkt 2. Jak to nie pomoże, szukaj w FAQ pomocy.
Pkt 3. Oczekujesz większych info? Zbiór porad: http://www.icy.pl/forum/i...g22469#msg22469
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
 
somar91
Hey, good!


Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 6
Wysłany: 7 Luty 2007, 13:22   Odp: Skoki

ja rozpędzam się aż do końca shodka, skacze prosto na ściane trzymając strzałke w bok. Odbijam się od ściany i poszukuje schodka na kturym bezpiecznie wyląduje i tak w kułko.
 
 
Cercio
Hey, good!


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 6
Wysłany: 13 Luty 2007, 19:51   Odp: Jak zaczynaliscie...

zaczynalem : 100 schodkow to juz bylo wow!
metoda : na przeskoczenie schodkow nie odbijania sie od scian to sam nie wiem jak robie,a od sciany to wiem ze od sciany :)
zeby uzyskac combo to u gory masz metode :) ,punkty (robie combo i ide w góre),flour (to samo co poprzednie ) <lllllooooolll>
_________________
[img]http://width=300 height=87]http://12.47.45.83/rendered/cooltext45440686.jpg[/img]
 
 
Dark Sturm II
Hey, good!



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 8
Wysłany: 14 Luty 2007, 10:37   Odp: Jak zaczynaliscie...

Cercio napisał/a:

zaczynalem : 100 schodkow to juz bylo wow!
metoda : na przeskoczenie schodkow nie odbijania sie od scian to sam nie wiem jak robie,a od sciany to wiem ze od sciany :)
zeby uzyskac combo to u gory masz metode :) ,punkty (robie combo i ide w góre),flour (to samo co poprzednie ) <lllllooooolll>


Ja zaczynałem... około dwa lata temu. Wtedy to miałem max. 125 floor, 2-16 combo. Wtedy to mialem reformata i dopiero teraz mam tą grę. 276 floor, 26 combo. Najpierw robiłem obrotowe z 1-ego floora, na 1-100 mogłem sie załapać na TF, 1 i ćwierć gongu.

Poprostu:
Wybijaj się z 1-ego floora na obrotowy i utrzymaj tą prędkość za WSZELKĄ cenę.
_________________
http://allyourbasearebelongtouz.ytmnd.com/
 
 
Cercio
Hey, good!


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 6
Wysłany: 14 Luty 2007, 14:26   Odp: Jak zaczynaliscie...

mialem podobnie,ale to co napisalem to bylo UUU... kolega miał to chyba z komputer świat
tera jak obejzylem repleya to juz rekord to 300 :P
_________________
[img]http://width=300 height=87]http://12.47.45.83/rendered/cooltext45440686.jpg[/img]
 
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 6 Październik 2007, 06:01   Odbijanie się od ścian oraz inne techniki (tłumaczenie)

Słowo wstępu? Postanowiłem przetłumaczyć parę postów z FLD na temat technik skakania. Wspomnianego wątku długo nie przeczytałem w całości. Obecnie, dzięki poniższemu, mam za sobą mniej więcej połowę. ;) Mam nadzieję, że autorzy nie będą mieli za złe, skoro temat na forum Free Lunch Design jest ogólnodostępny?
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 6 Październik 2007, 14:26, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 6 Październik 2007, 06:02   Część I

John Beak: Powtórzę te trzy wskazówki, z których korzystałem przez lata.

  1. Trening czyni mistrza.
  2. Odbijaj się od ścian.
  3. Oglądaj powtórki dobrych graczy. To pomaga. Przynajmniej pomogło mi.
Odnośnie trzeciego punktu, muszą to być powtórki graczy, którzy nie spowalniali gry. Generalnie warto jest studiować powtórki graczy, którzy są od ciebie nieznacznie lepsi, abyś mógł poprawić swoją własną technikę[1].

Wszystkie powyższe porady już padały. Dlaczego? Ponieważ są prawdziwe. Kluczem do Icy Tower jest jednak opanowanie idealnej prędkości gry. Kiedy gracz wspina się po wieży, z reguły skacze albo zbyt szybko, albo zbyt powoli. Musisz być na tyle szybki, aby przeżyć pomimo osuwania się ekranu; po ostatnim przyspieszeniu tempo osuwania już się nie zmienia. Prawdziwym zagrożeniem jest jednak bycie zbyt szybkim. Jeżeli wyskoczysz zbyt wysoko, może się okazać, że poszybujesz w miejsce, gdzie nie ma żadnego schodka i gdy spadniesz, znajdziesz się zbyt nisko. Wtedy zginiesz, albo natychmiast, albo w następnym skoku. Musisz nauczyć się precyzyjnie planować wysokość każdego skoku. Nigdy nie skacz wyżej niż potrzebujesz, ponieważ zabije cię to na wyższych prędkościach. Jeżeli nie umiesz skakać w wysokim tempie, zwolnij. Gdy trafisz na przyspieszenie, za którym nie możesz nadążyć, wtedy przyspiesz.

Oczywiście istnieją progi umiejętności, których nie da się przekroczyć. Może się zdarzyć, że nigdy nie osiągniesz tego poziomu, co ja albo inni czołowi gracze. Oprócz tego nie licz, że wprowadzisz wszystko w życie w ciągu jednego dnia. Poprawa to proces, który w dodatku zajmuje dużo czasu.

***


Danie: Mam dla was małą, dziwną technikę. Czasami, kiedy dochodzę na kombosie powyżej 200 pięter i nie mam ochoty na agresywną grę, zaczynam „tulić się” do ścian. Kiedy odbijam się zbyt żywiołowo, często kończę na losowym schodku i spadam zanim zdążę zareagować. Mówiąc wprost, gram zbyt szybko na własne możliwości. :P W takich momentach dwukrotnie uderzam o ścianę i ląduję na przylegającym do niej schodku. Od ściany się nie oddalam, aby przypadkowo nie wylądować na jednym ze schodków na środku wieży. Oczywiście nie zawsze uda ci się to zrobić, ale ta umiejętność jest przydatna, gdy potrzebujesz ochłonąć i ogarnąć swój kombos. Ze zrozumiałych względów nie ona działa korzystnie na twoją prędkość, gdy znajdziesz się na 5. przyspieszeniu czy na wyskokości 450 schodków. Ale sprawdza się, jeżeli zwyczajnie chcesz grać w zapobiegliwy sposób.

Powyżej 200. schodka zauważysz także, że czasami warto wpleść w grę parę sekwencji w stylu JC2. Żadna szczególna technika, ale pomaga utrzymać się przy życiu.

***


Craven: Jak już wspomniał Danie, w grze na kombosy rozsądnie jest pozostawać blisko ścian podczas wysokich skoków, z dwóch powodów:

  • Na schodek, który znajduje się przy ścianie łatwiej jest skierować postać.
  • Możesz użyć ściany do nabrania prędkości przed kolejnym skokiem.
Tak naprawdę technika ta ma kilka wariantów, które możesz wykorzystać lub nie, zależnie od twojego poziomu:

  1. Uderz ścianę: nakieruj postać w stronę ściany i przemieszczaj się w jej stronę tak długo, aż zatrzyma się w rogu pomiędzy ścianą a schodkiem. Technika łatwa do wykonania, ale przyda ci się jedynie, gdy w pobliżu ściany znajdują się jakiekolwiek schodki. Na wyższych prędkościach można mieć kłopoty ze wznowieniem gry z tego położenia. Na szczęście schodki poniżej 1000. piętra są na tyle długie, że po rozpędzeniu się na całej ich długości możesz doskoczyć nawet na drugi kraniec wieży.
  2. Dotknij ściany: Ostrożnie skieruj się w stronę ściany i wyląduj w jej pobliżu, tak, aby móc kontynuować grę bez znacznej utraty prędkości, na przykład wykonując podwójny skok[2]. Ponieważ do wykonania tej techniki niezbędna jest odrobina sterowania, może się zdarzyć, że zbiegniesz ze schodka, na którym wylądujesz przypadkowo (ponieważ zauważyłeś go za późno), tym samym marnując kombos. Ale niebezpieczeństwo to znika przy najwyższej prędkości[3].
  3. Przytul ścianę: Technika Daniego. Przytulanie się do ścian to odmiana odbijania się od ścian, powinieneś więc móc utrzymać swoją dotychczasową prędkość. Jeżeli dobrze zaplanujesz odbicia, możesz ją nawet zwiększyć.
  4. Przytulanie się do ściany bez ściany: Wyskocz na dużą wysokość bezpośrednio ponad schodkiem, na którym masz zamiar wylądować. Powinieneś przymierzać się do schodków, które znajdują się co najmniej trzy piętra nad tobą. O ile tylko docelowy schodek znajduje się wystarczająco blisko ściany, możesz wykonać z niego podwójny skok[2], gdybyś miał zbyt mało czasu na wykonanie standardowego odbicia od ściany. Jest to ryzykowny oraz najbardziej złożony ze wszystkich manewrów, ale możesz go wykorzystywać nawet na ostatniej prędkości.
***


  1. Być może w przeciwieństwie do graczy znacznie lepszych, których z marszu wiernie naśladować zacząć się praktycznie nie da. :) (przyp. tłum.)
  2. Dosł. double jump. Wyrażenie należy rozumieć jako natychmiastowe odbicie się od schodka, na którym wylądowaliśmy, skierowanie postaci w stronę ściany, delikatne odbicie się od niej w powietrzu, ponowne wylądowanie na schodku oraz kolejne, tym razem dalekie, wybicie w stronę środka wieży. Przez double jump rozumiemy tutaj stopniowe nabieranie prędkości poprzez wybijanie się z tego samego punktu, takie, jakie robimy, gdy chcemy dojrzeć kolejne piętra w JC3. (przyp. tłum.)
  3. Być może dlatego, że na wyższych prędkościach rozgrywka przebiega zazwyczaj w dolnych partiach ekranu, które łatwo obejmujemy wzrokiem. Dzięki temu mamy tamże wyższą kontrolę nad skokami. (przyp. tłum.)
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 12 Marzec 2008, 05:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 6 Październik 2007, 17:08   

Dobra robota... może by można ( ;) ) to dodać na stronkę jako artykuł (oczywiście w całości). :)
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 6 Październik 2007, 17:24   

Jeżeli autorzy tekstów pozwolą i na to (może artykuł da się podciągnąć pod rodzaj wywiadu? „Wielcy o IT”?), chętnie! Nawiasem, Redakcjo, gdzie jesteś? Newsa o TT 6 nie ma. Dwóch artykułów mattiego, które podobno są już gotowe, też nie. Moje podsumowanie światowej listy… cóż, nie upraszam się, aby trafiło na stronę jako artykuł, zwłaszcza że temat prędko się dezaktualizuje, ale byłoby mi miło, gdyby rozgrzało stronę główną jako news (w razie potrzeby mogę przekonwertować BBCode na HTML). Przyjemność nie robienia niczego znam aż za dobrze, ale żeby z gotowymi materiałami?… :)
 
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 6 Październik 2007, 22:13   

Vinyanov napisał/a:
Dwóch artykułów mattiego (...)

Pozwolę sobie poprawić... jednego artykułu, ten o RaMMicHaelu nie jest jeszcze gotowy... ostatnio nie chciało mi się za to zabrać ;) . A ta Twoja aktywność, Vin, jest naprawdę zadziwiająca, skoro sam napisałeś...
Vinyanov napisał/a:
Przyjemność nie robienia niczego znam aż za dobrze (...)
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 7 Październik 2007, 00:41   

Craven: Padło już wiele porad na temat gry na kombosy. Czas na informacje, jak przeżyć na ostatniej prędkości podczas typowej gry na piętra. Odpowiedź to Sweet-Floor-Style (SFS), termin, który teoretycznie oznacza wykonywanie szeregu niewielkich kombosów, każdy z nich wart nagrody Sweet!. Większość z was kojarzy prawdopodobnie ten akronim, ale jedynie nieliczni gracze wiedzą, jak wprowadzić tę technikę w życie, lub nawet jak ją prawidłowo rozwijać. Tymczasem po przeczytaniu poniższego opisu poznasz nawet nieco sztuczek dla NML. ;) SFS jest zwyczajnie złożonym wariantem prostszego manewru, który nazywam katapultą.

Aby wykonać skok-katapultę, wybierz schodek, który znajduje się w niewielkiej odległości od ciebie, wykonaj krótki rozbieg, wskocz na niego i jak najszybciej wybij się ponownie. Powinieneś gwałtownie wyskoczyć w górę skokiem obrotowym, jak wystrzelony pocisk. Czynność tę jeszcze łatwiej jest wykonać z włączoną opcją Rejump, ponieważ wówczas wystarczy ci przytrzymać klawisz skoku po pierwszym, niewielkim wybiciu. Praktycznie każdy gracz wie, jak wykonać podstawowy skok z katapulty. (Oprócz, być może, miłośników odbijania od ścian oraz zagorzałych graczy na kombo ;) ). Istnieje jednak, tak samo jak w przypadku odbijania się od ścian, kilka odmian tej techniki:

  • Wybicie proste: Standardowe wybicie. Podczas obrotowego skoku w ogóle nie sterujesz postacią. Użyteczne jedynie na pierwszych 200 piętrach, co więcej, wyłącznie przy niskiej prędkości. Jest to jednak pierwsza technika, którą powinien opanować nowicjusz (po UNML) i powinna pomóc ci uzyskać NML 250+, może nawet 300.
  • Wybicie ulepszone: Standardowe wybicie, które jednak poddajesz odrobinie kontroli. Opanowanie go, oraz być może odrobina gry na kombosy na dole wieży, powinno pozwolić ci osiągnąć ostatnie przyspieszenie.
  • Wybicie ulepszone oraz odbicie od ściany: Klucz do wysokich pięter w NML. Jeżeli wykonasz katapultę w pobliżu ściany, dzięki odbiciu możesz nabrać wystarczająco dużo prędkości, aby wylądować nawet przy ścianie przeciwległej. Jeżeli zaś uda ci się wykonać za pomocą katapulty skok o zaledwie trzy, albo, jeszcze lepiej, dwa schodki, jesteś już bardzo blisko osiągnięcia NML 1000[1].
  • Katapulta-bekhend: Ostateczna postać omawianej techniki. Wykonujesz skok o zaledwie jedno piętro, już podczas jego trwania uderzasz w ścianę, lądujesz i dopiero wówczas katapultujesz się w górę[2]. Jeżeli opanowałeś tę umiejętność, jesteś w stanie kontynuować grę na NML nawet wtedy, gdy napotkasz serię schodków rozciągających się bezpośrednio nad sobą. W przeciwnym razie zginąłbyś, zanim miałbyś szansę wykonać standardową katapultę.
Poniższe odmiany katapulty są odrobinę łatwiejsze i przydatne w standardowej grze na piętra:

  • Katapulta SFS: Rozpędź się i odbij lekko od ściany. Spróbuj wskoczyć na wybrany uprzednio schodek, który znajduje się dwa-trzy piętra powyżej ciebie. Następnie używając prędkości z odbicia wyskocz w górę i lekko sterując dosięgnij najwyższego schodka, jaki masz w zasięgu wzroku. Upewnij się, że schodek, na którym masz zamiar wylądować po odbiciu od ściany, jest łatwo dostępny i nie znajduje się zbyt blisko niej. Ta technika jest poniekąd wariantem katapulty-bekhend: składa się z niewielkiego skoku wycelowanego w ścianę, po którym następuje skok obrotowy skierowany pionowo w górę.
  • Katapulta dwupiętrowa: Jeżeli posiadasz wystarczającą prędkość, teoretycznie możesz wykonać standardową katapultę (ale nie wariant behkend[3]), która rozpoczyna się od skoku o dwa piętra. Zagranie to może okazać się pomocne przy niektórych układach schodków powyżej 1000. piętra, ale od czasu do czasu możesz zastosować je także w grze na kombosy.
***


Craven: Jak grać na JC2? Droga do opanowania tego stylu składa się z kilku etapów.

  1. Jedno piętro naraz (cel: JC2 50+)
    Przekonaj się, jakiej prędkości potrzebujesz, aby wykonać zwyczajny, prosty skok o dwa piętra. Sprawdź, co się stanie, jeżeli podczas skoków odbijesz się od ściany. Ćwicz zatrzymywanie się tuż przed krawędzią schodka i zawracanie w celu nabrania rozpędu przed kolejnym wybiciem.

  2. Planuj z wyprzedzeniem (cel: JC2 100+, CCC1 50–60)
    A więc zdobywasz już kolejne piętra nie przerywając kombosa. Teraz zacznij kierować Haroldem w taki sposób, aby móc płynnie kontynuować grę natychmiast po wylądowaniu. Dzięki temu twoje gry nabiorą prędkości, nie będziesz także za każdym ryzykował ześlizgnięcia się ze schodka.

  3. Prędkość (cel: JC2 150+, CCC1 60–70, CCC2 120–130)
    Twoja prędkość zyska jeszcze więcej, jeżeli nauczysz się wykorzystywać jeden skok do rozpędzenia się przed następnym. W tym celu zacznij wybijać się odrobinę wyżej, niż to jest niezbędne do osiągnięcia danego piętra. W rezultacie spadniesz na schodek z nieznacznej, ale zauważalnej wysokości, zupełnie jak podczas wielokrotnego skoku[4]. W rezultacie będziesz potrzebował coraz to krótszych schodków do rozbiegu.

  4. Rytm (cel: JC2 210+, CCC3 180–190)
    Na razie nic nowego. Spróbuj jedynie odnaleźć rytm skoków, który zaoferuje ci właściwą, optymalną prędkość. Jeżeli wszystkie piętra znajdują się bezpośrednio nad sobą, każdy twój skok powinien zająć tyle samo czasu, a twoich skoków nie powinno nic opóźniać.

  5. Ściany (cel: JC2 250+, CCC1 70–80, CCC2 120–140, CCC3 180–200, CCC4 230+)
    Chociaż można osiągnąć JC2 250 ani razu nie dotykając ściany, lepiej jest w miarę możliwości wyprowadzać nieznaczne odbicia. Jeżeli właśnie wybijasz się w kierunku ściany, a schodek, na który musisz dotrzeć, znajduje się wprost nad tobą, prędzej do niego dotrzesz, jeżeli skierujesz swój skok prosto na ścianę – nie stracisz prędkości. Odbijanie się staje się trudniejsze na niewielkich schodkach, na razie więc stosuj tę technikę wyłącznie na pierwszych 200 piętrach.

  6. Ściany, cz. II (cel: JC2 270+, CCC2 130–140, CCC3 190–200, CCC4 240–250)
    Klucz do sukcesu w JC2 to kontrolowanie swoich odbić. Zacznij trening od drobnego odbijania się, to znaczy, przyjmij następujący pogląd: chociaż wybijasz się w kierunku ściany z pełną prędkością, na razie pozwalasz sobie na utratę odrobiny prędkości po odbiciu, ponieważ nie interesuje cię jeszcze dokładny moment zmiany toru lotu. Nadal masz w zasięgu około jednej trzeciej szerokości Wieży (o ile sterujesz postacią), co wystarcza, aby przeżyć kilka niefortunnych układów schodków powyżej 200. piętra.

  7. Ściany, cz. III (cel: JC2 300+, CCC3 200–210, CCC4 260–270)
    Jeżeli podczas odbicia zmienisz kierunek lotu dokładnie we właściwym momencie, masz w zasięgu ręki właściwie dowolny schodek, nie tracąc przy tym prędkości. Możesz osiągać wysokie CCC, ponadto jesteś wystarczająco szybki, aby przeżyć na czwartym przyspieszeniu odpowiednią ilość czasu i zdobyć JC2 300+.

  8. Prędkość maksymalna (cel: rekord świata)
    Ostatecznym etapem na drodze do osiągnięcia idealnego JC2 jest szaleńczy styl gry, który pozwala ci opanować nawet prędkość czwartego przyspieszenia. Tajemnica tkwi w fakcie, że najszybsze ruchy dostępne w JC2 to skoki wykonane bez zmiany kierunku lotu. W ich liczbę wliczamy także odbicia od ścian, ponieważ ściany „oddają” energię skoku. Mając to na uwadze jesteś w stanie prześcignąć krawędź ekranu także po czwartym uderzeniu zegara. Możesz nawet, chociaż z najwyższym trudem, utrzymać się po piątym przyspieszeniu, ale wyłącznie jeżeli schodki znajdują się w idealnym ułożeniu. Niestety musisz od początku gry wykonywać same ryzykowne skoki, w przeciwnym razie twoje CCC będą zbyt niskie, abyś mógł osiągnąć maksymalne rezultaty.
Dalsze wskazówki:

  • Zaprzyjaźnij się ze Speed Changerem, aby przyzwyczaić się do wyższych prędkości!
  • Nie wychodź z gry, gdy tylko zmarnujesz JC2, nawet niewielkie! Prawdopodobnie nie pobijesz rekordu, ale nadal masz szansę, aby kontynuować trening na trudniejszych warunkach.
***


  1. Celem jest zmniejszenie wysokości skoków, o czym wspominał John Beak w swojej poradzie dotyczącej niebezpieczeństw związanych ze zbyt wysokimi wybiciami. (przyp. tłum.)
  2. Sztuczka tkwi prawdopodobnie w tym, że cała operacja odbywa się praktycznie bez rozbiegu. (przyp. tłum.)
  3. Wariant behkend dotyczy wyłącznie skoków wykonywanych bez rozbiegu, dlatego pokonanie podczas jego trwania aż dwóch schodków jest prawdopodobnie niewykonalne. (przyp. tłum.)
  4. Wielokrotny skok, czyli double jump z poprzedniego odcinka: ruch, w którym postać wybija się wielokrotnie z tego samego punktu, za każdym razem nabierając więcej prędkości oraz wysokości. (przyp. tłum.)
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 12 Marzec 2008, 05:05, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 7 Październik 2007, 00:44   

mattirab napisał/a:
A ta Twoja aktywność, Vin, jest naprawdę zadziwiająca, skoro sam napisałeś...

Vinyanov napisał/a:
Przyjemność nie robienia niczego znam aż za dobrze (...)


Wyjaśnienie jest proste: moje życie to wieczne wakacje. Okej, to byłoby na tyle. Poradnik do JC2 polecam! :D
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 7 Październik 2007, 09:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
narc-red-blue
That's great!


Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 38
Wysłany: 7 Październik 2007, 08:10   

no dobre gratulacje Vin :) bardzo ładnie sformułowane tłumaczenie GIT ;] tylko gratulować
 
     
Boru
miszcz

Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1976
Skąd: Krosno
Wysłany: 10 Październik 2007, 21:27   

Dobry poradnik do JC2, chociaz doszedlem do tego wszystkiego sam.
Im wiecej sie gra, tym bardziej sie rozumie ta gre ;)
_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
 
  Profil FLD: 8888
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 14