[styl][RRML] Rejump i wciśnięty klawisz skoku |
Autor |
Wiadomość |
Boru
miszcz
Wiek: 31 Dołączył: 28 Lip 2007 Posty: 1976 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 14:17
|
|
|
RRML - 817
Boru_rrml_817.itr
|
Pobierz Plik ściągnięto 572 raz(y) 3,02 KB |
|
_________________ IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 | |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 14:28
|
|
|
- Na Icy.pl:
 - Na FLD:

Dlaczego? |
|
|
|
 |
Boru
miszcz
Wiek: 31 Dołączył: 28 Lip 2007 Posty: 1976 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 14:37
|
|
|
A nie wiem emoty przy rekordach daje losowo |
_________________ IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 | |
|
|
|
 |
Boru
miszcz
Wiek: 31 Dołączył: 28 Lip 2007 Posty: 1976 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 17:22
|
|
|
RRML CCC4 - 508
boru_rrml_ccc4_508.itr
|
Pobierz Plik ściągnięto 533 raz(y) 1,75 KB |
|
_________________ IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 | |
|
|
|
 |
Boru
miszcz
Wiek: 31 Dołączył: 28 Lip 2007 Posty: 1976 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2008, 20:15
|
|
|
RRML CCC5 - 612
Boru_rrml_ccc5_612.itr
|
Pobierz Plik ściągnięto 527 raz(y) 2,33 KB |
|
_________________ IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 | |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 18 Listopad 2008, 19:29
|
|
|
Klaud, w shoutboksie, napisał/a: | Wczoraj zdarzyło mi się […] uderzyć w klawisze w ten sposób, że spacja pozostała wciśnięta. Idealne warunki do RRML, gdyby nie to, że grania z "na amen" wciśniętą spacją nie uznaję za uczciwe |
Hm, prawda. Stres znika, gra jest łatwiejsza. Niedawno moja klawiatura też uległa podobnemu zablokowaniu, i faktycznie chciałem, aby trwało długo, bo trudno je wywołać sztucznie (uderzać nie chcę). Nawiasem, próbowałem kiedyś obciążać spację osobnymi przedmiotami. W takim przypadku RRML byłoby chyba uczciwe, ponieważ obiekt, leżąc na klawiaturze, utrudniałby ruchy palców. Niestety, większość przedmiotów o odpowiedniej masie była zbyt duża, aby grać wygodnie.
Może powinny powstać specjalne obciążniki, do RRML i KP? |
|
|
|
 |
darek kobra
Wow!

Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 93 Skąd: icy tower floor 321
|
Wysłany: 20 Listopad 2008, 23:17
|
|
|
vinyanov sprobuj z glowki w spacje wtedy spacja wcisnie sie na zawsze |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:28
|
|
|
Ha, ledwo 3 dni temu wspomnieliśmy ciągle trwający RRML, a dzisiaj (a właściwie: wczoraj) ktoś wyjaśnił, jak osiągnąć go poprzez Icy Tower, bez żadnych dodatków (i bez Fun Mode, jak sugeruje wiadomość). Kiedy wciśniesz spację, wciśniesz AltGr, puścisz spację, i puścisz AltGr, efekt będzie taki, jakbyś ją przytrzymywał (to jest: trywialne RRML). Uderzenie w coś, nie pamiętam czy spację czy AltGr, po zakończeniu powtórki, odblokowuje klawiaturę, więc zdążymy zapisywać powtórki.
Pewnie to jakiś bug albo quirk Allegro. Mimo wszystko, przydatny. Ciekawe, przez ilu graczy jest wykorzystywany. |
|
|
|
 |
Pirochemik
Splendid!


Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 531 Skąd: Iława/Warszawa
|
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:40
|
|
|
Allegro? w 1.3.1?? Bug, specialnie zrobione dla nas. DLa mnie to dobrze. |
_________________ 1.3| FLOOR 1825 | SCORE 642454 | COMBO 787 | NML 1234 |
1.4| FLOOR 1577 | SCORE 468302 | COMBO 679 | NML 1126 |
Polska Lista Top Ten |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:44
|
|
|
Pirochemik napisał/a: | Allegro? w 1.3.1?? |
Raczej. Przecież Johan nie zrezygnował zeń, po wydaniu 1.2. IMO, w przypadku 1.3, zwyczajnie połączył plik biblioteki Allegro i plik wykonywalny Icy Tower podczas kompilacji. AFAIR można to sprawdzić, kiedy użyjesz dekompilatora, i podejrzysz nazwy funkcji użyte wewnątrz icytower13.exe. Chyba niektóre udowadniały, że 1.3 także wykorzystuje Allegro (ale: nie jestem pewien). |
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 21 Listopad 2008, 17:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Pirochemik
Splendid!


Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 531 Skąd: Iława/Warszawa
|
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:49
|
|
|
A to bym nie pomyślał;d Ciekawe to. Ciekawe też, jak RamboB i RamM prztwarzają gre. UPX mi na to nie pozwalał. Ale cóż. Ja sie tak nie znam jak oni(Chociaż mieli po kilkanaście lay jak tak wymiatali):):) |
_________________ 1.3| FLOOR 1825 | SCORE 642454 | COMBO 787 | NML 1234 |
1.4| FLOOR 1577 | SCORE 468302 | COMBO 679 | NML 1126 |
Polska Lista Top Ten |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 21 Listopad 2008, 16:01
|
|
|
Pirochemik napisał/a: | UPX mi na to nie pozwalał. |
Kod: | upx -d -o=icydeupx.exe icytower.exe |
Cytat: | […] A to bym nie pomyślał;d Ciekawe to. Ciekawe też, jak RamboB i RamM prztwarzają gre. |
Jako ktoś, kto zaczął od praktyki (i osiągnął niewiele), mogę powiedzieć, że najprawdopodobniej… zaczęli od teorii.
Ale czy od assemblera, czy od hardware’u, czy od API Windowsa, nie wiem. (Chciałbym wiedzieć). |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 31 Maj 2009, 03:56
|
|
|
RR Combo 235. Zabawne. Poprawa o ledwie 13 pięter, a – jak mówiłem na FLD – przeskoczyłem aż 3 osoby. RRML dowartościowuje ludzi… (Bo aby wkroczyć do sekcji NS Lists jej dotyczącej potrzeba minimum pracy, a sama kategoria jest chyba mniej popularna od UNML). BTW. Nagrałem ten rekord wykorzystując wadę klawiatury i spację, którą można było zaklinować w jej obudowie. Wspominam o tym, abyście sami nie mieli skrupułów w kwestii obciążania i blokowania tego klawisza w przyszłości. |
|
|
|
 |
Kao
That's great!

Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 43
|
Wysłany: 2 Czerwiec 2009, 16:19
|
|
|
Żadko gram na RRML - jakoś nie przepadam za tym Nudzi mnie szybko ta kategoria... |
_________________ Best Floor: 1290
Best Combo: 441
Best NML: 724
Rank: 4* |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 23:19
|
|
|
Z 1.3: RRML Combo 235.
Pewnie ten wynik zostanie utrwalony w NS Lists 1.3 już na zawsze. Może zresztą cała kategoria RRML pójdzie w zapomnienie. IMO może tak być, ponieważ w 1.3 kategorie poboczne przyciągały uwagę ludzi tylko dlatego, że Icy Tower samo w sobie obsługiwało wyłącznie Score, Floor i Combo. Dlatego też ci gracze, którzy potrzebowali nowych wyzwań, odnajdowali je w kategoriach pomocniczych i poznawając je próbowali wszystkich z nich, jakie tylko napotkali. Tymczasem dzisiaj ludzie dostają w domyślnej instalacji tyle różnych stylów gry, że te, których w niej nie umieszczono, jak RRML czy 2u1d, zostaną potraktowane jedynie jako ciekawostki. Oby tak nie było. |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2009, 10:10
|
|
|
KP RRML 103 i 201. Pierwsza powtórka została nagrana na ustawieniu klawiszy lewo: spacja, prawo: Enter, skok: Enter. Wybór miał uzasadniać fakt, że teoretycznie spacja odpowiada w Icy Tower za podstawowy ruch postaci (domyślnie skok, lecz w tym stylu: ruch), a Enter – w tym przypadku – za potwierdzanie wyboru stylu, którego dokonałem przed rozpoczęciem gry. Mimo wszystko z jakiegoś powodu długo miałem trudności z przekroczeniem 30. Myślałem, że ze zmienionymi klawiszami będzie łatwiej. A tymczasem w pierwszej grze z ustawieniem domyślnym przekroczyłem 200. |
|
|
|
 |
LEO
Splendid!


Wiek: 31 Dołączył: 31 Sty 2005 Posty: 688
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2009, 09:05
|
|
|
Całkiem ciekawa kategoria, ale ja postanowiłem nie zmieniac ustawień klawiszy, efektem czego były kolejno KP RRML: 105,109,114, 221 i 254, ten ostatni jest narazie najlepszym moim wynikiem jaki uzyskałem.
Ostatecznie jeszcze po kilku grach dobiłem do KP RRML 315.
Jeszcze na deser 317, ale z 3 jakże szczęśliwymi "uratowaniami" w okolicach 300
LEO_KP_RRML_317.itr
|
Pobierz Plik ściągnięto 557 raz(y) 3,11 KB |
LEO_KP_RRML315.itr
|
Pobierz Plik ściągnięto 519 raz(y) 3,05 KB |
LEO_KP_RRML_254.itr KP RRML 254 |
Pobierz Plik ściągnięto 522 raz(y) 2,74 KB |
|
_________________ nml : 869 |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 27 Marzec 2010, 17:02
|
|
|
RR 532. Moja pierwsza gra w tym stylu - w Classic Mode - albo od dłuższego czasu, albo w 1.4 w ogóle. A, jeśli wierzyć Moim wszystkim rekordom z 1.3 na forum, zabrakło tylko 39 pięter do rekordu z poprzedniej wersji, przy czym grając nie czułem nawet, bym był wysoko...
PS. Tiny Insane RR 115. Chyba nieźle? |
|
|
|
 |
Devlin
Splendid!


Wiek: 30 Dołączył: 26 Mar 2006 Posty: 801 Skąd: Icy Tower Planet
|
Wysłany: 27 Marzec 2010, 22:54
|
|
|
Co to znaczy RR ?
Bo chyba trochę mnie ominęło |
_________________
|
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 27 Marzec 2010, 23:18
|
|
|
O ile wiem... starutka oboczna nazwa RRML. "Radical Rejumpers". W przeciągu dziejów Icy Tower użyta może ze trzy razy. (W ustach jej autora, mnie i SaleiBa w artykule o punktacji).
(W opisie załączników natomiast IT = "Insane Tiny", zbieżność nazw z grą pewnie przypadkowa, a NN = "Normal Normal" - wariant Custom Mode, gdzie gramy na normalnych schodkach w normalnej prędkości. (Co zabawne, taka gra nadal formalnie jest grą nagraną w zmienionych warunkach, choć niczym się nie różni...)). |
|
|
|
 |
|