SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
[styl][RRML] Rejump i wciśnięty klawisz skoku
Autor Wiadomość
Boru
miszcz

Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1975
Skąd: Krosno
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 14:17   

RRML - 817 :[

Boru_rrml_817.itr
Pobierz Plik ściągnięto 278 raz(y) 3,02 KB

_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
 
  Profil FLD: 8888
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 14:28   

  • Na Icy.pl:
  • Na FLD:

Dlaczego?
 
     
Boru
miszcz

Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1975
Skąd: Krosno
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 14:37   

A nie wiem :P emoty przy rekordach daje losowo :D
_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
 
  Profil FLD: 8888
     
Boru
miszcz

Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1975
Skąd: Krosno
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 17:22   

RRML CCC4 - 508 :P

boru_rrml_ccc4_508.itr
Pobierz Plik ściągnięto 241 raz(y) 1,75 KB

_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
 
  Profil FLD: 8888
     
Boru
miszcz

Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1975
Skąd: Krosno
Wysłany: 3 Wrzesień 2008, 20:15   

RRML CCC5 - 612 :>

Boru_rrml_ccc5_612.itr
Pobierz Plik ściągnięto 235 raz(y) 2,33 KB

_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
 
  Profil FLD: 8888
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 18 Listopad 2008, 19:29   

Klaud, w shoutboksie, napisał/a:
Wczoraj zdarzyło mi się […] uderzyć w klawisze w ten sposób, że spacja pozostała wciśnięta. Idealne warunki do RRML, gdyby nie to, że grania z "na amen" wciśniętą spacją nie uznaję za uczciwe :)


Hm, prawda. Stres znika, gra jest łatwiejsza. Niedawno moja klawiatura też uległa podobnemu zablokowaniu, i faktycznie chciałem, aby trwało długo, bo trudno je wywołać sztucznie (uderzać nie chcę). Nawiasem, próbowałem kiedyś obciążać spację osobnymi przedmiotami. W takim przypadku RRML byłoby chyba uczciwe, ponieważ obiekt, leżąc na klawiaturze, utrudniałby ruchy palców. Niestety, większość przedmiotów o odpowiedniej masie była zbyt duża, aby grać wygodnie.

Może powinny powstać specjalne obciążniki, do RRML i KP? :P
 
     
darek kobra 
Wow!


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 93
Skąd: icy tower floor 321
Wysłany: 20 Listopad 2008, 23:17   

vinyanov sprobuj z glowki w spacje wtedy spacja wcisnie sie na zawsze
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:28   

Ha, ledwo 3 dni temu wspomnieliśmy ciągle trwający RRML, a dzisiaj (a właściwie: wczoraj) ktoś wyjaśnił, jak osiągnąć go poprzez Icy Tower, bez żadnych dodatków (i bez Fun Mode, jak sugeruje wiadomość). Kiedy wciśniesz spację, wciśniesz AltGr, puścisz spację, i puścisz AltGr, efekt będzie taki, jakbyś ją przytrzymywał (to jest: trywialne RRML). Uderzenie w coś, nie pamiętam czy spację czy AltGr, po zakończeniu powtórki, odblokowuje klawiaturę, więc zdążymy zapisywać powtórki.

Pewnie to jakiś bug albo quirk Allegro. Mimo wszystko, przydatny. Ciekawe, przez ilu graczy jest wykorzystywany.
 
     
Pirochemik 
Splendid!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 531
Skąd: Iława/Warszawa
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:40   

Allegro? w 1.3.1?? Bug, specialnie zrobione dla nas. DLa mnie to dobrze.
_________________
1.3| FLOOR 1825 | SCORE 642454 | COMBO 787 | NML 1234 |
1.4| FLOOR 1577 | SCORE 468302 | COMBO 679 | NML 1126 |

Polska Lista Top Ten
 
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:44   

Pirochemik napisał/a:
Allegro? w 1.3.1??


Raczej. Przecież Johan nie zrezygnował zeń, po wydaniu 1.2. IMO, w przypadku 1.3, zwyczajnie połączył plik biblioteki Allegro i plik wykonywalny Icy Tower podczas kompilacji. AFAIR można to sprawdzić, kiedy użyjesz dekompilatora, i podejrzysz nazwy funkcji użyte wewnątrz icytower13.exe. Chyba niektóre udowadniały, że 1.3 także wykorzystuje Allegro (ale: nie jestem pewien).
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 21 Listopad 2008, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Pirochemik 
Splendid!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 531
Skąd: Iława/Warszawa
Wysłany: 21 Listopad 2008, 15:49   

A to bym nie pomyślał;d Ciekawe to. Ciekawe też, jak RamboB i RamM prztwarzają gre. UPX mi na to nie pozwalał. Ale cóż. Ja sie tak nie znam jak oni(Chociaż mieli po kilkanaście lay jak tak wymiatali):):)
_________________
1.3| FLOOR 1825 | SCORE 642454 | COMBO 787 | NML 1234 |
1.4| FLOOR 1577 | SCORE 468302 | COMBO 679 | NML 1126 |

Polska Lista Top Ten
 
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 21 Listopad 2008, 16:01   

Pirochemik napisał/a:
UPX mi na to nie pozwalał.


Kod:
upx -d -o=icydeupx.exe icytower.exe


Cytat:
[…] A to bym nie pomyślał;d Ciekawe to. Ciekawe też, jak RamboB i RamM prztwarzają gre.


Jako ktoś, kto zaczął od praktyki (i osiągnął niewiele), mogę powiedzieć, że najprawdopodobniej… zaczęli od teorii. ;)

Ale czy od assemblera, czy od hardware’u, czy od API Windowsa, nie wiem. (Chciałbym wiedzieć).
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 31 Maj 2009, 03:56   

RR Combo 235. Zabawne. Poprawa o ledwie 13 pięter, a – jak mówiłem na FLD – przeskoczyłem aż 3 osoby. RRML dowartościowuje ludzi… (Bo aby wkroczyć do sekcji NS Lists jej dotyczącej potrzeba minimum pracy, a sama kategoria jest chyba mniej popularna od UNML). BTW. Nagrałem ten rekord wykorzystując wadę klawiatury i spację, którą można było zaklinować w jej obudowie. Wspominam o tym, abyście sami nie mieli skrupułów w kwestii obciążania i blokowania tego klawisza w przyszłości. ;)
 
     
Kao 
That's great!


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 43
Wysłany: 2 Czerwiec 2009, 16:19   

Żadko gram na RRML - jakoś nie przepadam za tym :/ Nudzi mnie szybko ta kategoria... :neutral:
_________________
Best Floor: 1290
Best Combo: 441
Best NML: 724
Rank: 4*
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 23:19   

Z 1.3: RRML Combo 235.

Pewnie ten wynik zostanie utrwalony w NS Lists 1.3 już na zawsze. Może zresztą cała kategoria RRML pójdzie w zapomnienie. IMO może tak być, ponieważ w 1.3 kategorie poboczne przyciągały uwagę ludzi tylko dlatego, że Icy Tower samo w sobie obsługiwało wyłącznie Score, Floor i Combo. Dlatego też ci gracze, którzy potrzebowali nowych wyzwań, odnajdowali je w kategoriach pomocniczych i poznawając je próbowali wszystkich z nich, jakie tylko napotkali. Tymczasem dzisiaj ludzie dostają w domyślnej instalacji tyle różnych stylów gry, że te, których w niej nie umieszczono, jak RRML czy 2u1d, zostaną potraktowane jedynie jako ciekawostki. Oby tak nie było.
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 21 Czerwiec 2009, 10:10   

KP RRML 103 i 201. Pierwsza powtórka została nagrana na ustawieniu klawiszy lewo: spacja, prawo: Enter, skok: Enter. Wybór miał uzasadniać fakt, że teoretycznie spacja odpowiada w Icy Tower za podstawowy ruch postaci (domyślnie skok, lecz w tym stylu: ruch), a Enter – w tym przypadku – za potwierdzanie wyboru stylu, którego dokonałem przed rozpoczęciem gry. Mimo wszystko z jakiegoś powodu długo miałem trudności z przekroczeniem 30. Myślałem, że ze zmienionymi klawiszami będzie łatwiej. A tymczasem w pierwszej grze z ustawieniem domyślnym przekroczyłem 200. :P
 
     
LEO 
Splendid!



Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 22 Czerwiec 2009, 09:05   

Całkiem ciekawa kategoria, ale ja postanowiłem nie zmieniac ustawień klawiszy, efektem czego były kolejno KP RRML: 105,109,114, 221 i 254, ten ostatni jest narazie najlepszym moim wynikiem jaki uzyskałem.

Ostatecznie jeszcze po kilku grach dobiłem do KP RRML 315.

Jeszcze na deser 317, ale z 3 jakże szczęśliwymi "uratowaniami" w okolicach 300 ;)

LEO_KP_RRML_317.itr
Pobierz Plik ściągnięto 280 raz(y) 3,11 KB

LEO_KP_RRML315.itr
Pobierz Plik ściągnięto 229 raz(y) 3,05 KB

LEO_KP_RRML_254.itr
KP RRML 254
Pobierz Plik ściągnięto 244 raz(y) 2,74 KB

_________________
nml : 869
 
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 27 Marzec 2010, 17:02   

RR 532. Moja pierwsza gra w tym stylu - w Classic Mode - albo od dłuższego czasu, albo w 1.4 w ogóle. A, jeśli wierzyć Moim wszystkim rekordom z 1.3 na forum, zabrakło tylko 39 pięter do rekordu z poprzedniej wersji, przy czym grając nie czułem nawet, bym był wysoko...

PS. Tiny Insane RR 115. Chyba nieźle? ;)
 
     
Devlin 
Splendid!



Wiek: 27
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 799
Skąd: Icy Tower Planet
Wysłany: 27 Marzec 2010, 22:54   

Co to znaczy RR ?
Bo chyba trochę mnie ominęło ;)
_________________
Cytat:



 
  Profil FLD: 1565
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 27 Marzec 2010, 23:18   

O ile wiem... starutka oboczna nazwa RRML. ;) "Radical Rejumpers". W przeciągu dziejów Icy Tower użyta może ze trzy razy. :P (W ustach jej autora, mnie i SaleiBa w artykule o punktacji).

(W opisie załączników natomiast IT = "Insane Tiny", zbieżność nazw z grą pewnie przypadkowa, a NN = "Normal Normal" - wariant Custom Mode, gdzie gramy na normalnych schodkach w normalnej prędkości. ;) (Co zabawne, taka gra nadal formalnie jest grą nagraną w zmienionych warunkach, choć niczym się nie różni...)).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 15