SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vinyanov
8 Marzec 2010, 21:41
Icy Tower 1.4 - wasze opinie po wydaniu
Autor Wiadomość
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 28 Luty 2009, 10:27   Icy Tower 1.4 - wasze opinie po wydaniu

Proszę o wypowiedzi graczy zaglądających na FLD o przybliżenie w miarę możliwości wiadomych im zmian, które ma wnieść IT 1.4.
Dziękuję w imieniu swoim i osób, które nie czytują regularnie FLD.
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 20 Lipiec 2010, 04:41, w całości zmieniany 6 razy  
 
  Profil FLD: 3803
     
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 28 Luty 2009, 21:46   

Hej,

Kwestia IT 1.4 jest taka - na sto procent pojawi się kilka nowości, co do innych natomiast trzeba będzie poczekać, gdyż aktualnie trwa otwarty betatesting (pierwsza wersja). Oto to, co ma największe szanse:

System rankingów - W grze pojawi się system ocen gracza. Im wyższe osiągnięcia, tym wyższa ocena (od F do A, później do A dodawane są gwiazdki - max. 5).
System profilów - od teraz każdy będzie mógł założyć własny profil w grze, dzięki któremu gra będzie śledzić poczynania gracza (statystyki, najlepsze wyniki)
Zmiana wyglądu najlepszych wyników - Highscores będą pojawiały w oddzielnym menu, nie w menu głównym
Custom game - Każdy będzie mógł utworzyć taką grę, jaka mu się podoba. Do wyboru - szerokość pięter, szybkość gry, możliwość włączania/wyłączania zmian prędkości gry w jej trakcie oraz grawitacja!
Automatyczne aktualizacje gry - Gra automatycznie będzie wyszukiwać wszelkich update'ów i w razie czego będzie aktualizować grę podczas gdy my sobie spokojnie gramy.

To z takich większych zmian. Johan Peitz już tworzy listę zmian, które należy wprowadzić w drugiej becie. Oto ważniejsze z nich:

* Po osiągnięciu nowej rangi powinien pojawić się komunikat
* Kasowanie aktywnego profilu powinno być niemożliwe
* Usunąć niedociągnięcia palety (widoczne szczególnie w menu głównym)
* Utworzyć tabelę pokazującą jakie wyniki należy osiągnąć aby zdobyć kolejną rangę
* Pokazywać podsumowanie każdej gry, nie tylko tych z rekordami
* Nie nadpisywać powtórek z najlepszymi wynikami
* Upewnić się, by gra działała w systemie Vista

To w takim małym skrócie, kilku użytkowników forum FLD jest bardzo aktywnych w kwestii betatestingu, byli również aktywni przy sugerowaniu nowości, które mogłyby się pojawić w IT 1.4. Dołącz się i Ty! Pobierz wersję beta stąd, wyszukaj błędy, niedociągnięcia i poinformuj o tym na forum FLD i przyczyń się do nowego, lepszego IT! :)
  Profil FLD: 91 IT Code:
     
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Luty 2009, 22:17   

Czyli na wykrywanie spowalniania nie ma co liczyć? A co z wbudowaną zmianą modów? Zasugerował ktoś taki pomysł już?
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
     
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 28 Luty 2009, 23:24   

SaleiB napisał/a:
Czyli na wykrywanie spowalniania nie ma co liczyć?


Jest. :) Johan ponoć zlikwidował problem (nie wyjaśnił dokładnie jak), spowalnianie ma sporą szansę stać się historią!
  Profil FLD: 91 IT Code:
     
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Marzec 2009, 00:14   

Ano jest, właśnie sobie betatestuje nowa wersję ;)

Btw hasło do zipa to beta1
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
     
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 1 Marzec 2009, 09:53   

syo napisał/a:
Jest. :) Johan ponoć zlikwidował problem (nie wyjaśnił dokładnie jak), spowalnianie ma sporą szansę stać się historią!
Tzn nie zlikwidował, tylko zrobił tak że w powtórce będzie 99%-pewne info czy była spowalniana czy nie, i to od np organizatora turnieju będzie zależeć co z tym infem zrobić. W gruncie rzeczy jest to przyzwolenie na utworzenie (nareszcie..) osobnej kategorii gry, po prostu "SD" w opozycji do dzisiejszej listy NS..
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 1 Marzec 2009, 20:31   

syo napisał/a:
szybkość gry, możliwość włączania/wyłączania zmian prędkości gry w jej trakcie


Uściślę. Chodzi o to, że możemy włączyć i wyłączyć to, czy prędkość będzie zwiększana (ale: przed rozpoczęciem gry), a nie zatrzymywać i wznawiać zegar po tym, jak już ją rozpoczniemy. ;)

syo napisał/a:
Automatyczne aktualizacje gry - Gra automatycznie będzie wyszukiwać wszelkich update'ów i w razie czego będzie aktualizować grę podczas gdy my sobie spokojnie gramy.


No, niezupełnie. AFAIU aktualizacja ma dotyczyć wyłącznie grafiki tła (TITLE_BG), i służyć do powiadamiania graczy o nowościach w świecie IT. Tzn., FLD będzie przygotowywało jej nowe wersje, z wyrysowanymi wiadomościami. (Zobaczymy, czy serwer FLD wytrzyma takie sprawdzanie, w końcu ta zmiana wprowadzi do 1.4 tak jakby feedy, a wiadomo, jak syndykacja treści niedawno zabiła freelunchdesign.com…) :)

Cytat:
Nie nadpisywać powtórek z najlepszymi wynikami


Tj., nadpisywane one nie są (na szczęście). Problemem jest fakt, że jeżeli wyrównamy rekord, to powtórka z wyrównującą grą nie zostaje zapisana.

Cytat:
A co z wbudowaną zmianą modów? Zasugerował ktoś taki pomysł już?


Propozycje takie padały, ale nie były skomentowane przez Johana.
 
     
Doob 
Fantastic!



Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 473
Wysłany: 1 Marzec 2009, 21:53   

A co z różnymi wersjami językowymi?
 
  Profil FLD: 13218
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 1 Marzec 2009, 23:13   

Doob napisał/a:
A co z różnymi wersjami językowymi?


Przeczytaj artykuły… :P (Ech, że też taka wiadomość podniesie mi licznik).

No, właśnie! Nie zadawajcie proszę pytań na które odpowiedzi można znaleźć w newsach / artykułach! :> //petr
P.S. A ja nie nabijam, ha!


Prawda, nie nabijasz. Ale wątpię, czy Doob przeczytałby twój dopisek, gdybyś ty edytował jego wiadomość, a moja by nie istniała. ;) — V.

Nie używajcie tych samych kolorów, proszę. / mtrb

Prawda, nie przeczytalbym gdyby nie post czesia z dolu. // D.
Ostatnio zmieniony przez Doob 5 Marzec 2009, 13:52, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
mirmaciek
Gość
Wysłany: 10 Marzec 2009, 20:51   

czego jak wlaczam ta wersje beta to mi wyskakuje blad i wlacza sie strona
http://www.freelunchdesign.com/ :?:
 
     
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Marzec 2009, 22:12   

tego że pierwsza beta już jest nieaktualna, obecnie testuje sie druga bete. Na icy.pl nie ma świeżych informacji na ten temat. Najlepiej poszukaj na forum FLD, tam masz wszystko na bieżąco (z tym że po angielsku)
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
     
mirmaciek
Gość
Wysłany: 11 Marzec 2009, 15:36   

dzieki

mozesz mi dac jakiegos linka do drugiej bety?
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 15 Marzec 2009, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Marzec 2009, 18:31   

zdaje się że podałem
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 11 Marzec 2009, 19:16   

W Shoutboxie. Goście go, zdaje się, nie widzą :) .
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Marzec 2009, 21:55   

W shoucie tez, w ogóle na okrągło go podaje :P Ale miałem na myśli mój poprzedni post gdzie dałem linka do działu Workshop na forum FLD a tam jak wół jest napisane "Icy Tower 1.4, BETA 2"
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
     
mirmaciek 
Hey, good!


Wiek: 19
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 13
Skąd: z internetu
Wysłany: 12 Marzec 2009, 16:21   

w jakim Shoutboxie :?:
 
 
     
LEO 
Splendid!



Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 15 Marzec 2009, 21:05   

Odnosząc się do posta Sala, w którym opisywał "wyskok" Harolda, poczynając od przyspieszenia a kończąc na jakimś nagłym działaniu grawitacji, ściągania...to mnie najmocniej w sumie uderzyło, jakieś bajerki typu "przeglądaj profil" itp. rozbudowane "hajskor", co do profilu, pojawią się teraz wiele opcji, grając cały czas tym samym, zaniża się srednia punktów itp - jakoś rozpisywac mi się nie chce, ale tak myślałem wcześniej, że np. na score i combo bym miał jeden profil a na nml itp. coś innego, bo gdyby ktoś stworzył turniej na profile, albo ogołęm, chciałby ktoś sobie wyszlifowac dany profil, to musiał by na tych odrębnych kategoriach się skupic. To tak odnośnie moich wymysłów.

Grafika, schodki - jak dla mnie gra się dużo lepiej niż na IT 1.3.1, bez modów oczywiście, fajna, przyjazna, czcionka, a jak już pisałem o fizyce samej gry, można by to dopracowac. Szerzej się nie wypowiadam, lecz jestem czynnym czytelniko-obserwatorem ostatnio.

ano i jak Peitz napisał, nici z wbudowanego zmieniania modów...

:)
_________________
nml : 869
Ostatnio zmieniony przez LEO 15 Marzec 2009, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 15 Marzec 2009, 21:38   

LEO napisał/a:
myślałem wcześniej, że np. na score i combo bym miał jeden profil a na nml itp. coś innego, bo gdyby ktoś stworzył turniej na profile, albo ogołęm, chciałby ktoś sobie wyszlifowac dany profil, to musiał by na tych odrębnych kategoriach się skupic.


Hm, pomysł jest dobry. Możesz zrobić parę profilów „LEO”, np. do turniejów, do gry relaksacyjnej, do rekordów, do testów. Taki ostatni profil, testowy, chyba każdy powinien mieć, nawet po zakończeniu beta-testów. Ja ze swoim profilem w BETA 2 nagrałem 648 gier, a 493 to mój średni Score. ;)
 
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 3 Czerwiec 2009, 18:37   Icy Tower 1.4 - opinie, komentarze

No i mamy IT 1.4. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi odczuciami na jej temat. O swoich napiszę, jak tylko zagram parę gier ;) .
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 18 Październik 2009, 11:20, w całości zmieniany 5 razy  
 
  Profil FLD: 3803
     
luki1025 
Eextreeme!



Wiek: 20
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 153
Skąd: Sanok
Wysłany: 3 Czerwiec 2009, 19:52   

No... co by tu powiedzieć? ;-)
Aha! Spodobały mi się nowe postacie i logo. :>


EDIT:
Uwaga, to jest pytanie!!!
A nie zmienił się wygląd schodków?
 
  IT Code:
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 19