(Nie)przezroczystość grafik gry - rozwiązywanie problemów |
Autor |
Wiadomość |
GeNeX
Hey, good!


Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 17 Październik 2009, 11:37 (Nie)przezroczystość grafik gry - rozwiązywanie problemów
|
|
|
Witam, mam pewien problem.
Stworzyłem postać, lecz gdy odpaliłem grę, ma wokół siebie fioletowe tło.
Download postaci - http://www.sendspace.pl/f...6fbe0b99f5b77fd
Proszę o pomoc
Screen -
 |
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 20 Lipiec 2010, 07:41, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Klaud
Fantastic!


Pomogła: 3 razy Wiek: 28 Dołączyła: 20 Maj 2008 Posty: 472 Skąd: Mazańcowice/Kraków
|
Wysłany: 17 Październik 2009, 13:19
|
|
|
Nie wiem, czy idę dobrym tropem, ale wydaje mi się, że użyłeś fioletowego tła z pliku template.bmp. To tło dotyczy wersji IT 1.3. Wykorzystaj różowe z pliku template.png (folder: icytower1.4/characters/template). |
_________________ Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169
 |
|
|
|
|
|
|
Profil FLD: 11954 IT Code:
|
|
|
|
 |
GeNeX
Hey, good!


Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 17 Październik 2009, 15:46
|
|
|
Wielkie dzięki, pomogło
Jak skończę to może pokaże postać, podobała sie? |
|
|
|
 |
Klaud
Fantastic!


Pomogła: 3 razy Wiek: 28 Dołączyła: 20 Maj 2008 Posty: 472 Skąd: Mazańcowice/Kraków
|
Wysłany: 17 Październik 2009, 16:08
|
|
|
Drobiazg
Postać bardzo ładnie wykonana (sam rysowałeś, czy ściągnąłeś skądś odpowiednie grafiki?), choć trochę za szeroka jak na mój gust. Ale to nic dziwnego, skoro przyzwyczaiłam się do grania małym Wormem. |
_________________ Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169
 |
|
|
|
|
|
|
Profil FLD: 11954 IT Code:
|
|
|
|
 |
GeNeX
Hey, good!


Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 17 Październik 2009, 16:55
|
|
|
Źródło grafik - http://www.gsarchives.net/
Już nie pamiętam z której gry dokładnie, ale z tej stronki.
Ale prędzej czy później na pewno skuszę się na zrobienie czegoś samemu, w końcu już w grafice długo siedzę, www.gnx.kooit.net |
|
|
|
 |
GeNeX
Hey, good!


Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 7
|
Wysłany: 17 Październik 2009, 19:09
|
|
|
Napotkałem kolejny problem.
Może mi ktoś powiedzieć, dlaczego dźwięk zegara przerywa podkład muzyczny?
Jak tylko to się rozwiąże, postać będzie gotowa, mam już wszystkie dźwięki
Także bardzo proszę o Waszą pomoc
Muzyka jest w formacie .ogg |
|
|
|
 |
Vinyanov
No way!

Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 2312
|
Wysłany: 18 Październik 2009, 12:06
|
|
|
GeNeX napisał/a: | Napotkałem kolejny problem.
Może mi ktoś powiedzieć, dlaczego dźwięk zegara przerywa podkład muzyczny? |
Pierwszy raz słyszę o takim problemie. Może przyczyną jest jakiegoś rodzaju niezgodność formatów twojego pliku z muzyką oraz plików z efektami gry (wynikająca np. z odmiennych parametrów kompresji OGG), która uniemożliwia ich jednoczesne odtworzenie? Polecam opublikowanie postaci z efektami i muzyką, a następnie zadanie tego pytania na forum Free Lunch Design, aby mógł ci odpowiedzieć Johan (a także aby jak najwięcej ludzi miało możliwość poznania odpowiedzi na nie w przyszłości).
Witaj na forum. |
|
|
|
 |
GeNeX
Hey, good!


Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 7
|
|
|
|
 |
|