SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Vinyanov
19 Maj 2008, 12:33
Turbo Tournament 2 - zapisy !!
Autor Wiadomość
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 3 Luty 2005, 01:50   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Widze, ze robi sie troche cicho, zapraszam wiec do TT2 !!

Zapisy trwaja do piatku, godz. 20:00

Terminarz rozgrywek:

7.02 - Score
8.02 - Floor
9.02 - Combo
10.02 - NML
11.02 - UNML

Oczywiscie zapisuje sie :wink:

TT2 to rozgrzewka przed Mistrzostwami Polski!

Zapraszam :)

Uczestnicy:

1. Syo
2. Vinyanov
3. Devastator
4. Fayl
5. Domia
6. Cendrek
7. Paluszek
8. Tajek
9. Piokl
10. Robert Ch
11. LEO
12. Piotrek
13. SaleiB
14. John Beak
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 3 Luty 2005, 03:32   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Super!

<signup>

Zapisuje sie. :D

[size=9px]Nie wiem czy znajde czas na chociaz godzine gry dziennie, ale to co znajde powinno wystarczyc. :wink: [/size]
 
 
devastator 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 01 Kwi 2004
Posty: 331
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Luty 2005, 08:09   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Zapisuje sie :)
 
 
 
Fayl
Fantastic!



Dołączył: 26 Lut 2004
Posty: 346
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 3 Luty 2005, 09:12   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Zapisuje sie, ale tylko dla zasady... raczej nie bede zbyt duzo gral - malo czasu mam strasznie. :|
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 3 Luty 2005, 10:00   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

SUPER



[shadow=blue]ZAPISUJE SIE!!![/shadow]
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 25
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 3 Luty 2005, 10:06   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Gosciu a kto ty jestes :wink: ?

oczywiscie sie zapisuje, a jakze inaczej :D ostatnio wlasnie brakowalo mi jakiegos turniejku :wink:
 
 
cendrek
Hey, good!


Dołączył: 03 Lut 2005
Posty: 12
Skąd: Brodnica
Wysłany: 3 Luty 2005, 12:45   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

siemano, ja chce sie zapisac na ten turniej ale nie wiem jak, moze mi podpowiecie??!! czekam na odpowiedzi


widze ze chyba nie trzeba sie jakos specjalnie zapisywac, wszyscy tylko pisza ze sie zapisuja, no to w takim razie ja tez sie zapisuje!!!!!! tylko skad bedziecie wiedziec komu udalo ile sie floorow zdobyc, punktow, combosow itp ??

[size=9px]/tajek nie rob double postow[/size]
_________________
core - 43455
Combos - 203
Floor - 431
Nml - 392
Unml - 290
 
 
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Luty 2005, 13:25   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

TEz sie zapisuje! Moj pierwszy turniej od daaaaaaaaaaaawnaaaaaaa. A wiedziec bedzie SYo dzieki temu ze bedziemy wysylac do niego ripleje:>
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
Kubu? Biel@nek
Eextreeme!


Dołączył: 30 Mar 2004
Posty: 187
Skąd: Kalisz Tower !!!
Wysłany: 3 Luty 2005, 13:41   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

eeeeeeeeeeee szkoda ale nie moge sie zapisac bo w sobote wyjezdzam na zgrupowanie kadry WLKP paps do zobaczonka chetnie bym sobie pogral ale trudno :/
 
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 3 Luty 2005, 14:14   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Zapisuje sie
_________________
 
 
 
pikol
Amazing!



Dołączył: 30 Kwi 2004
Posty: 125
Skąd: z dziury che?mek
Wysłany: 3 Luty 2005, 14:22   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

ja tez chociaz i tak wiem ze nie mam szans
_________________
ram na floory!
floor:311

http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=18681- to m?j link w?a?cie w niego pliss!!!
 
 
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 3 Luty 2005, 16:30   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Robert Ch napisał/a:
I jak by co to sie pisze :) (chociaz i tak bede ostatni :sad: )


Jeszcze nic nie wiadomo, wszystko zalezy od "rozgrzania sie" w grze... BTW - jakie masz rekordy? :)

Cytat:
I jeszcze jedno. Trzeba bedzie wyslac replay czy bedzie jekis link?(jestem poczatkujacy)


Wyslac replay. :mrgreen:

PS. Witaj na forum :)
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 3 Luty 2005, 17:49   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

SYO sorry nie podpisalem sie ten gosc to ja LEO.ZAPISZ mnie


SCore:54294
Combo:219
_________________
nml : 869
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 27
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 3 Luty 2005, 18:49   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

hehe... zapisuje sie... floor olewam... w nml moze uda sie walnac kolo 450... unml? hehehh, kolo 250 moze... ale postaram sie troche powalczyc w score i combo... to teraz moje sztandarowe kategorie :D

zglaszam apel o powiekszenie ilosci kategorii - sa 2 combo i 3 floor - apeluje o dodanie np JC2 combo.
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 3 Luty 2005, 19:18   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Cytat:
apeluje o dodanie np JC2 combo.


Hmm... To jest Turbo Tournament... Turniej o programie podstawowym. :) Dlaczego mamy komplikowac go dodatkowymi kategoriami kiedy urozmaicone MP2 sa tak blisko? Nie lepiej zostawic dla nich wszystkie bonusy?

[size=9px]A poza tym niektorzy sa tradycjonalistami i nie lubia JC2. :wink: [/size]
 
 
pikol
Amazing!



Dołączył: 30 Kwi 2004
Posty: 125
Skąd: z dziury che?mek
Wysłany: 3 Luty 2005, 19:36   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

ja bym urzadzil na to jakis inny turniej np. TTBonus czyli TTB i tam by byly wszystkie inne kategorie
_________________
ram na floory!
floor:311

http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=18681- to m?j link w?a?cie w niego pliss!!!
 
 
 
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Luty 2005, 19:58   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

zapisuje sie, wreszcie se pogram w tym roku :/


pozdr
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 3 Luty 2005, 20:14   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Can I play? I am totally outta form - I didn't play since January 28th :wink:
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 3 Luty 2005, 20:33   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

Cytat:
I am totally outta form


Yeah right :wink:

Yes, you can sign in :)
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 3 Luty 2005, 20:36   Turbo Tournament 2 - zapisy !!

:/

[size=9px]Re down: dokladnie...[/size]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 14