SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Pilka nozna
Autor Wiadomość
Robee
Eextreeme!



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 278
Skąd: ??d?
Wysłany: 31 Marzec 2005, 13:23   Pi?ka no?na

Syo napisał/a:
Jesli wygramy z Azerami, Walia i Austria, na Wembley jedziemy jako finalisci!

Nooo, tylko zeby Polska to utrzymala, zeby tylko nie zepsula :?
Musimy w sukces wierzyc :roll:

[size=24px]POLSKA GOLA!!![/size]
_________________
img]http://img57.imageshack.us/img57/1764/robee20jh.gif[/img]

www.rydzyk.rox.pl - je?li chcecie si? po?mia?, to wejd?cie xD
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 28
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 31 Marzec 2005, 16:09   Pi?ka no?na

Jakie Wembley?

a) w/w stadion nie zostal jeszcze odbudowany
b) gramy na Old Traford

Chyba ze to byla przenosnia, to sory, ale wolalem zaznaczyc gdzie bedzie mecz :wink:
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 31 Marzec 2005, 23:29   Pi?ka no?na

Eeeech... wtopa :roll:
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Karciooz
Eextreeme!



Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 235
Skąd: Tuliszk?w
Wysłany: 5 Kwiecień 2005, 09:07   Pi?ka no?na

Mysle ze z Azerami (04.06) powinnismy sobie poradzic , z Austria i Walia mozemy sie pomeczyc , no a z Anglikami roznie moze byc ale nie licze na zwyciestwo . Teraz nasza kadra powinna juz byc zgrana , powinen byc jakis szkielet (narazie mamy : Dudek - Klos , Bak - Krzynowek - Zurawksi , Frankowski ) . Zespol musi sie juz utworzyc bo trafimy na powiedzmy : Brazylie , Szwecje i Niemcow i juz po nas....
 
 
 
devastator 
Fantastic!



Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2004
Posty: 331
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Kwiecień 2005, 15:22   Pi?ka no?na

Ogladal ktos Cracovie? :) dla tych co nie znaja wyniku przypomne:

Cytat:
Wydawalo sie, ze mecz zakonczy sie bezbramkowo. Ale najwieksze emocje czekaly kibicow dopiero w doliczonym przez sedziego czasie gry. Najpierw sedzia podyktowal rzut karny dla Legii za zagraniu reka Michala Swistaka. Lukasz Surma nie wykorzystal jednak "jedenastki". Jego strzal obronil Marcin Cabaj.

Pilkarze Cracovii poderwali sie jeszcze do walki i ruszyli do ataku. Oplacilo sie. Legionisci byli zalamani i czekali juz tylko na koncowy gwizdek sedziego. Stracili ochote do gry. Doslownie w ostatnich sekundach spotkania Marcin Bojarski przechwycil pilke po niedokladnym podaniu bramkarza Boruca do swoich obroncow, podciagnal kilkanascie metrow i zdobyl zwycieskiego gola dla Cracovii. Kibice gospodarzy dlugo po meczu fetowali sukces swej druzyny.


tuz po bramce:

:D

jak dla mnie to to jest Jego kolejny cud...
 
 
 
Karciooz
Eextreeme!



Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 235
Skąd: Tuliszk?w
Wysłany: 26 Kwiecień 2005, 10:48   Pi?ka no?na

To juz dzisaj
PSV - AC Milan
Decydujaca faza Ligi Mistzrzow . Ja stawiam na AC Milan . A w finale Milan na 100% zagra z angielskim klubem . Tego mozemy byc pewni...
 
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 26 Kwiecień 2005, 10:56   Pi?ka no?na

Ja tez na AC Milan. Jutro mam egzamin mat-przyr , ale dzis obejrze mecz. :twisted: :mrgreen:
_________________
nml : 869
 
 
 
Robee
Eextreeme!



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 278
Skąd: ??d?
Wysłany: 26 Kwiecień 2005, 15:12   Pi?ka no?na

A jutro Liverpool-Chelsea

Cos zdaje mi sie, ze Chelsea zrobi pogrom :wink: :503: :572:
_________________
img]http://img57.imageshack.us/img57/1764/robee20jh.gif[/img]

www.rydzyk.rox.pl - je?li chcecie si? po?mia?, to wejd?cie xD
 
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 26 Kwiecień 2005, 17:25   Pi?ka no?na

Robert Ch napisał/a:
A jutro Liverpool-Chelsea

Cos zdaje mi sie, ze Chelsea zrobi pogrom :wink: :503: :572:


No no nie badz taki pewny ... Liverpool bardzo dobrze gra w LM wiec moim zdaniem napewno nie bedzie pogromu ;)
Ide za Liverpoolem i wierze w to ze zwycieza
_________________
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 27 Kwiecień 2005, 15:17   Pi?ka no?na

tajek napisał/a:
Ide za Liverpoolem i wierze w to ze zwycieza


LIVE! LIVE! LIVE!

Milanki wygraly 2-0 . PSV zawalilo koncowke, przykro mowic
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Domia 
No way!



Wiek: 27
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 27 Kwiecień 2005, 21:45   Pi?ka no?na

0:0 ... myslalam, ze padnie kilka bramek :P
no coz pozostaje nam kibicowac swoim klubom w rewanzu :smile:
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 28 Kwiecień 2005, 06:29   Pi?ka no?na

Ja etz myslalem, ze padna jakies bramki. Ten strzal Lamparda na poczatku meczu jak on tego nie trafil to ja nie wiem. Ogolnie mecz byl dynamiczny. Zobaczymy co pokaza na Anfield Road. :twisted:

Narazie nie obstawiam kto zagra w finale w Stambule :neutral:
_________________
nml : 869
 
 
 
Robee
Eextreeme!



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 278
Skąd: ??d?
Wysłany: 4 Maj 2005, 12:12   Pi?ka no?na

1-0 dla Liverpoolu! Fajnie padla ta bramka Luisa Garcii :) . Ale ten Gudjonsehn to na koniec meczu mogl strzelic bramke na 1-1...
_________________
img]http://img57.imageshack.us/img57/1764/robee20jh.gif[/img]

www.rydzyk.rox.pl - je?li chcecie si? po?mia?, to wejd?cie xD
 
 
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Maj 2005, 13:16   Pi?ka no?na

jakby dudzio to wpuscil to by go tam zbiczowali. ale z wolnego ladnie wyjal. gl liverpool
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 4 Maj 2005, 15:25   Pi?ka no?na

JA tam nie wiem. Jakos nie lubie zbytnio Chelsea a wiec bylem za Liverpo'olem. Dzis AC Milan wejdzie do finalu dwu bramkowa przewaga jest dobra zaliczka przed rewanzem. Wiele moze sie zdarzy, ale Milan chyba glupich bledow niepopelni. :roll:
_________________
nml : 869
 
 
 
Robee
Eextreeme!



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 278
Skąd: ??d?
Wysłany: 5 Maj 2005, 13:42   Pi?ka no?na

3-1 dla PSV, ale Milan przeszedl...

Final:

[center]
[size=18px]FC LIVERPOLL vs AC MILAN[/size][/center]

proponuje zrobic ankiete, kto wygra final LM :)
_________________
img]http://img57.imageshack.us/img57/1764/robee20jh.gif[/img]

www.rydzyk.rox.pl - je?li chcecie si? po?mia?, to wejd?cie xD
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 28
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 6 Maj 2005, 22:19   Pi?ka no?na

W meczu Liv z Che powinna byc czerwona i karny. Nie gol. Ale ciesze sie ze zarozumiale Che odpadlo.

Nie zniose wygranej Milanu. Tajek chyba tez nie ^^
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 7 Maj 2005, 10:35   Pi?ka no?na

Piotrek napisał/a:

Nie zniose wygranej Milanu. Tajek chyba tez nie ^^


Znaczy powiem tak , jak zobacze ze milan jest o wiele gorsza druzyna na boisku niz liverpool a wygraja to przestane wierzyc w sprawiedliwosc na tym swiecie ;)
Milan przez caly sezon wygrywa szczesliwie co mnie powoli wqu....

Go Go Live ;)
_________________
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 28
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 7 Maj 2005, 22:48   Pi?ka no?na

To niestety musze przyznac, Milan jest teoretycznie lepszy. Ale k***a Che tez jest lepsza, i co? I dupa ;p

Wkurza mnie ze Milan ma szczescie do super talentow. Najpierw sprowadzili Kake (godzili sie o niego z Man Utd; MU ma z jego bylym klubem podpisana umowe o wymiane zawodnikow ale Milan dal wiecej), a teraz zaklepali se Adu z DC United (to po MS2006). K***a. Oni jeszcze beda najlepsi, mowie Wam, i wcale mi nie do smiechu z tym ;(
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 8 Maj 2005, 00:57   Pi?ka no?na

paluszek napisał/a:
jakby dudzio to wpuscil to by go tam zbiczowali. ale z wolnego ladnie wyjal. gl liverpool


"Dudzio" krzyczal do Hypii zeby puscil pilke ale ten go nie uslyszal, bo na stadionie bylo 120 decybeli, czyli tyle, ile na koncercie rockowym. Kibice byli najlepsi. Dwunastym zawodnikiem byl Rafa, trzynastym kibice. Dlatego Liverpool znalazl sie w finale!


Robert Ch napisał/a:
proponuje zrobic ankiete, kto wygra final LM


Dla mnie z przyczyn jasnych nie ma sensu robic ankiety, bo jestem swiecie przekonany ze Czerwoni wygraja!

Piotrek napisał/a:
W meczu Liv z Che powinna byc czerwona i karny. Nie gol.


Ponoc bramka wogole nie wpadla (czytajcie gdzies na WP) :lol:

Piotrek napisał/a:
Ale ciesze sie ze zarozumiale Che odpadlo.


Nie patrzmy na Chelesea jak na Murinho, bo to on jest zarozumialy.


tajek napisał/a:
Milan przez caly sezon wygrywa szczesliwie co mnie powoli wqu....


Mecz z PSV jest tego dobitnym przykladem. Podobni do reprezentacji Grecji - caly mecz cisza, by niespodziewanie oddac decydujacy strzal. Taktyka greckiego szkoleniowca, Rehagella jest niedobra dla oka fana dobrej i ciekawej pilki noznej, ale skuteczna, a to liczy sie w pilce najbardziej.


Piotrek napisał/a:
Wkurza mnie ze Milan ma szczescie do super talentow. Najpierw sprowadzili Kake (godzili sie o niego z Man Utd; MU ma z jego bylym klubem podpisana umowe o wymiane zawodnikow ale Milan dal wiecej), a teraz zaklepali se Adu z DC United (to po MS2006). K***a. Oni jeszcze beda najlepsi, mowie Wam, i wcale mi nie do smiechu z tym ;(


Jak by nie patrzec, Milan sposrod najlepszych europejskich klubow w ostatnim czasie byl najblizej trofea. Umacnianie druzyny o zawodnika wiaze sie z wymiana innego zawodnika, co wcale nie musi zaowocowac sukcesem (Kalu Uche, Michael Owen).

GO GO LIVE!
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12