SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vinyanov
15 Czerwiec 2009, 14:37
Wersja 1.3 - pytania do betatesterów
Autor Wiadomość
embed
Gość
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 15:16   pytanko

Witam, oto moje pytanko: czy w Icy Tower 1.3 bedzie mozliwosc edycji save'ow (tzn. zmiany imienia itp.)? Apropos save'ow, to czy jest program do podgladania sejwow poza IT?
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 15:22   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Gosc napisał/a:
czy w Icy Tower 1.3 bedzie mozliwosc edycji save'ow (tzn. zmiany imienia itp.)?


Nie ma takiej potrzeby - powtorke mozesz zapisac x razy za kazdym razem podajac inne imie. Bo po co innego mialby istniec taki edytor? :)


Gosc napisał/a:
Apropos save'ow, to czy jest program do podgladania sejwow poza IT?


Bedzie nowa wersja ITR Checkera, sprawdzajacego realne wyniki. Poza tym, nie ma nic. :)
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 15:22   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Mam pytanie - tajek, Syo, wasze wyniky w 1.3 BETA 4? Punkty, pietra, kombosy, NML? Ja mam malo :lol:
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
Asef 
Fantastic!


Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 361
Skąd: Wałcz
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 16:00   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Wlasnie ,jak wy gracie z 6 przyspieszeniem,jak trzeba grac to chyba caly czas trzeba sie odbijac o sciane? i nawet to daje caly czas ze jestescie na samym fuksie????Jeszcze jedno czy gra bedzie kiedys dostepna???( bardzo chcialbym zobaczyc te 6 przyspieszenie.) :?:
_________________
glow=blue]Floor:1203 NML:973 Score: 120975 Combo:339[/glow]
 
 
 
mateczko
Eextreeme!


Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 158
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 16:42   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Asef napisał/a:
Jeszcze jedno czy gra bedzie kiedys dostepna???(


na 99% :D
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 18:49   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Tak jest.

Floor: 691
Combo: 300 cos
Score: 100,000 cos
NML: -
UNML: -

:/
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 19:12   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Dobrze zrozumialem? Gra tylko z pierwsza predkoscia?

Tutaj chyba ustanawialoby sie rekordy w dlugosci gry ;)
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 1 Kwiecień 2005, 21:36   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Jestem lapszy, i nie tak dobry jak w 13B2, w 13B4 mam:
Floor 759
Combo 496 (FML ~550)
Score ~250k
NML = FML
UNML - nie
JC2 - 4 :D
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
Kubu? Biel@nek
Eextreeme!


Dołączył: 30 Mar 2004
Posty: 187
Skąd: Kalisz Tower !!!
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 07:49   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Syo napisał/a:
Gosc napisał/a:
czy w Icy Tower 1.3 bedzie mozliwosc edycji save'ow (tzn. zmiany imienia itp.)?


Nie ma takiej potrzeby - powtorke mozesz zapisac x razy za kazdym razem podajac inne imie. Bo po co innego mialby istniec taki edytor? :)


Gosc napisał/a:
Apropos save'ow, to czy jest program do podgladania sejwow poza IT?


Bedzie nowa wersja ITR Checkera, sprawdzajacego realne wyniki. Poza tym, nie ma nic. :)


rozumiem ze ten ITR Checker to ... wlasnie nie rozumiem : ) na czym bedzie polegal ?
 
 
 
mateczko
Eextreeme!


Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 158
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 08:06   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

po co ten ITR Checker skoro mozna rekordy (jak bedzie taka potrzeba) przysylac i zapisywac go w highscore IT 1.3
 
 
kishony 
Eextreeme!



Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 203
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 08:48   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Kubus Biel@nek napisał/a:
rozumiem ze ten ITR Checker to ... wlasnie nie rozumiem : ) na czym bedzie polegal ?


hm.. a moze po prostu na tym, zeby nie trzeba bylo ogladac calego replaya tylko po to, zeby upewnic sie, ze ktos rzeczywiscie skoczyl 1305 pieter a nie - powiedzmy - 1302.
 
 
Davo
Eextreeme!


Dołączył: 05 Gru 2004
Posty: 282
Skąd: Melbourne, Australia
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 10:12   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Floor - 561
Combo - 333
FML - ??? 120?
NML - 512
UNML - 270 :(
JC2 - 218 :D
_________________
b][glow=red][shadow=orange]
:) Combo: 561 (next 588 then 600 then 612) :)
:D NML: 964 (next 1000 then 1050) :D
:x Floor: 1386 (next 1430 then 1500) :x
[/shadow][/glow][/b]
 
 
mateczko
Eextreeme!


Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 158
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 11:09   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

a bedzie jeszcze szybsze ogladanie replayow???? ooopssssssssssss double post
 
 
mateczko
Eextreeme!


Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 158
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 11:11   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

a bedzie jeszcze szybsze ogladanie replayow???? zeby nie bylo ze musimy czekac 30 minut na koniec replaya zeby wiedziec ze replay jest prawdziwy
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 12:45   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

mateczko napisał/a:
a bedzie jeszcze szybsze ogladanie replayow????


Narazie powiem tylko, ze TAK. :wink:
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
mateczko
Eextreeme!


Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 158
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 15:43   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

czy beda wersje 3 it 1.3( 11khz,22khz,44khz) czy jedna (44khz)
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 15:53   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

mateczko napisał/a:
czy beda wersje 3 it 1.3( 11khz,22khz,44khz) czy jedna (44khz)


Chyba jeszcze nikt sie nad tym nie zastanawial, wiem tylko ze wielkosc calej instalki znacznie znacznie sie zmniejszyla wiec rozne wersje dzwiekowe chyba nie beda juz potrzebne. :smile:
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 16:41   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Syo napisał/a:
mateczko napisał/a:
a bedzie jeszcze szybsze ogladanie replayow????


Narazie powiem tylko, ze TAK. :wink:


Na forum FLD mowiono o przewijaniu replayow o 50 schodkow - moze to to...
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 17:01   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

Ja powiem tylko tyle ze przewijanie napewno bedzie wygodniejsze i lepsze ;)
_________________
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 2 Kwiecień 2005, 18:32   IT 1.3 beta - pytania do betatester?w

tajek napisał/a:
Ja powiem tylko tyle ze przewijanie napewno bedzie wygodniejsze i lepsze n


Moze nareszcie przewijanie w tyl?

Co za wygoda dla organizatorow turniejow!
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14