SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa lista rekordow - bugi i problemy
Autor Wiadomość
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Wrzesień 2005, 21:55   Nowa lista rekordow - bugi i problemy

Tutaj prosze pisac jakby ktos zauwazyl jakis blad w nowej liscie rekordow. mile widziane rowniez propozycje i sugestie :)


pozdr
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 11 Wrzesień 2005, 23:07   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

Znasz to uczucie wykonania naprawde dobrej roboty? To, ktore powoduje ze masz ochote przegladac swoj skrypt coraz to od nowa? Zaslugujesz na nie. Jest chyba wiecej opcji niz u Wiggina. :)

Bardzo podoba mi sie zielony kolor rzedow. :D

Czy pojawi sie ranking K+? :)
 
 
jurko kiler
Eextreeme!


Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 186
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 12 Wrzesień 2005, 18:17   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

hmm no niezle niezle - ale niestety mimo ze jestem zalogowany na stronie - wciaz widnieje jako niezalogowany w tabeli rekordow (mimo wyczyszczenia przegladarki i kiliniecia w "W razie problemow z logowaniem wejdz tutaj")
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 13 Wrzesień 2005, 17:26   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

...tak to jest, jak sie uzywa kiepskiej przegladarki... xD

:D

Zart, wiadomo ze powinno dzialac na wielkiej trojcy xD (IE, FF, O xD)
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 19 Wrzesień 2005, 11:53   Icy.pl rekordy - chyba

5. jerzy zabojca 3 479 406 169747 2005-09-13 2005-09-14
13. jerzy zabojca 8 1210 74 31396 2005-09-12 2005-09-12
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 15 Październik 2005, 22:26   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

Nie podoba mi sie nowy sposob liczenia K+
NML nie jest tak scisle zwiazana z floor jak score / combo...
Wigginowy K+ tez jest niesprawiedliwy...
Uwazam ze powinno liczyc sie tylko combo/score i floor...
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 7 Listopad 2005, 18:31   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

Is it OK if I'll take the gold/silver/bronze stars for the Czech IT highscore lists? (sorry, this is about bugs and problem, I know, but I didn't want to start _another_ topic)
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 9 Listopad 2005, 21:40   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

Hoping that the matter isn't out of date:

Sure. Glad you like them. Tell me the link to your list when it is done. :wink:
 
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 11 Listopad 2005, 22:13   Nowa lista rekord?w - bugi i problemy

Tu jest.
But it needs a new engine, which I'm not even working on yet. I have to learn using MySQL :lol:
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
Szwagielek
Yo!

Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 16:06   Odp: Nowa lista rekordow - bugi i problemy

Gdy próbuję wysłać rekord na listę pokazuje mi się NOT FOUND. Bez ERROR 404. Na serwerze nie ma strony dod_rek.php, która wg. komunikatu odpowiada za wysłanie rekordu..
 
 
dzamper 
Super!



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 55
Skąd: Ze Zabrza :D
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 17:43   Odp: Nowa lista rekordow - bugi i problemy

1. Skopiowałeś moją wiadomość
2. Pomyliłem się i pisze ERROR 404 :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13