SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vinyanov
6 Wrzesień 2007, 20:49
[2005 Wrocław] Organizacja
Autor Wiadomość
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Październik 2005, 19:47   [2005 Wrocław] Organizacja

19 listopada najlepszy DJ na swiecie bedzie we Wroclawiu. Wybiera sie ktos? Jesli tak to mozemy sie jakos spykac ^^ :mrgreen:
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 29 Luty 2008, 19:41, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 20 Październik 2005, 15:22   Tiesto in da Wroc?aw

Podasz imie i nazwisko tego DJ'a?
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 20 Październik 2005, 16:04   Tiesto in da Wroc?aw

moze bys tak zerknal na nazwe topicu :?: :roll:
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 20 Październik 2005, 16:24   Tiesto in da Wroc?aw

Tiesto.
Najlepszy DJ na swiecie.

Ekhm.
:D

A czym to sie mierzy?
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Październik 2005, 19:00   Tiesto in da Wroc?aw

Ilosc glebogryzarek zjadanych dzinnie * kalburyzatory przetokowe miesiecznie / kwant na metr kwadratowy
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
Kunio
Eextreeme!



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 249
Skąd: Che?m
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:16   Tiesto in da Wroc?aw

Ja nie jade :sad:
Nie mam forsy i samochodu
 
 
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:18   Tiesto in da Wroc?aw

jakbys mial to bys pojechal prawda?

btw. tez nie mam samochodu od czego sa pociagi ;d
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
Kunio
Eextreeme!



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 249
Skąd: Che?m
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:20   Tiesto in da Wroc?aw

No pewnie ze bym pojechal :!: Ale nie ogladac didzeja tylko spotkac sie z wami :D
 
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:20   Tiesto in da Wroc?aw

domaz -> ale on napisal ze nie ma forsy i samocodu, wiec jakmyslisz, skad wytrzasnie kase na pociag :? :?: moze ma wazniejsze wyatki niz wyjazd na koncert :?
 
 
 
Kunio
Eextreeme!



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 249
Skąd: Che?m
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:21   Tiesto in da Wroc?aw

Pare zlotych na pociag by sie znalazlo :D
 
 
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:22   Tiesto in da Wroc?aw

Ha Laura wygralem :D
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:24   Tiesto in da Wroc?aw

hymm to moze zaplanujemy jakis maly zlocik :mrgreen: ;) :?: :)
 
 
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:25   Tiesto in da Wroc?aw

2 sprawy : Gdzie i Kiedy. I ja jestem
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:29   Tiesto in da Wroc?aw

gdzie :?: Wawa lub Kraqw :P kiedy :?: noo nei wczesniej niz w przyszlym roku :P no bo ja mam ferie ziomwe od polowy stycznia :P a potem juz tylko zakuwanko do matury na ostro czyli ferie - jedyny termin zlotu przed matura :P a po maturze... bede dostepna przez cale wakacje :P
 
 
 
domaz
Fantastic!



Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 480
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Październik 2005, 21:30   Tiesto in da Wroc?aw

leee ja myslalem ze tak naprzyklad jutro albo pojutrze;d
_________________
glow=red] Moje wyniki to:[/glow]

[glow=green] Combo 372 [/glow]
[glow=blue]Floor 1350[/glow]
[glow=black]Score ?????[/glow]
[glow=violet]NML 679[/glow]
 
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 20 Październik 2005, 22:43   Tiesto in da Wroc?aw

taki zlocik byl by zajebi**y :D fajnie by bylo jakby ktos mial jakas dzialke w gorach albo gdzies :D zostalo by sie tam na noc(moze wiecej :D ) odprawilo odpowiednia imprezke i wogole :D

A co do Tiesta , nie lubie typa , komercja go zjadla :/
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15