SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
[2006 Kraków] Organizacja
Autor Wiadomość
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 22 Styczeń 2006, 23:42   [2006 Kraków] Organizacja

Ok. po dzisiejszym spotkaniu na czacie ustalonych zostalo kilka rzeczy:

1. Miejsce zlotu - Warszawa. Postanowilismy tak ze tego wzgledu, iz zalatwianie wszelkich spraw zwiazanych ze zlotem potoczy sie plynniej niz mialoby to miejsce w Krakowie. Przy okazji, Warszawa jest stolica i lezy w srodku Polski wiec kazdemu bedzie blizej (bo co ma powiedziec taki Olsztynianin co do Kraka mialby jechac :D )

2. Czas trwania zlotu - 2 dni. By zaoszczedzic wszystkim kosztow, zdecydowalismy ze takowy zlocik trwalby dwa dni. Dlaczego? Hotele w Warszawie sa juz dosyc drogie, a gdy przyjdzie pora wakacyjna (o czym mowa nizej) moga byc jeszcze drozsze. I pewnie beda... Zarcie tez moze pojsc w gore :wink:

3. Data zlotu - miesiac lipiec. Data dzienna nie jest wciaz znana. Wybralismy lipiec, poniewaz wtedy wiekszosc z nas bedzie miala czas i checi na taki zlot.

Co o tym myslicie? Licze na posty, ktore wniosa cos do ogolu zlotu! Pozdro!
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 29 Luty 2008, 19:39, w całości zmieniany 3 razy  
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 04:56   ZLOT

ogolne uwagi:

1) nie zmuszajmy nikogo do spontanicznych deklaracji - wiadomo jak to zazwyczaj sie konczy.
2) do malolatow - spytajcie sie rodzicow. Nie jutro czy za tydzien - najlepiej teraz (o ile maja dobry humor). Im szybciej bedziecie znali ich stanowisko tym lepiej.
3) gdybac ("a moze pojade? a moze nie pojade? noo, kto chce zebym pojechal(a)? no to nie jade, bo nikt mnie nie lubi :/ a zreszta nie ma sensu robic zlotu, i tak sie nie uda") prosimy tutaj - w tym temacie tylko konkrety!
4) obliczajac koszty skupiamy sie tylko na dojezdzie i noclegu - a nie zapominajmy, ze byc moze zachaczymy o jakis macdonald.. ;p jakas pamiatka wpadnie w oko.. a nawet jedno piwo cos kosztuje, wiec... nie zapominajmy o kieszonkowym! (zbierac mozna juz od teraz - nie zaszkodzi)

do rzeczy:

1) to ma byc zlot milosnikow icy tower a nie piwa czy innych tego typu napojow dla doroslych (tak Sal, jedno nie wyklucza drugiego :P ), wiec koniecznie musi byc jakas kafejka i mini mistrzostwa polski live ;]
2) mysle, ze wiele osob (jak ja) chcialoby korzystajac z okazji pozwiedzac troche Wawe - i tutaj licze na Vina i Sala ;] nudne szkolne wycieczki (zabyyytki) sa ciekawe, ale mysle ze jako mieszkancy stolicy znacie ciekawe miejsca, ktorych nie ma w przewodnikach ;p - zacznijcie juz, baardzo prosze, rozgladac sie za czyms takim ;]
3) ile osob (z tych, ktore deklarowaly chec uczestniczenia) maja aparaty cyfrowe? - pytam, bo pierwszy moze sie zepsuc a w drugim wyczerpac bateria... wiec dobrze byloby miec takiego sprzetu jak najwiecej :) osobiscie jestem w posiadaniu kodaka cx6200 (dla niezorientowanych: co cos jak kliszowy za 15 zl ;] ) ale dziala i jakiestam zdjecia robi..
4) jakis czas temu padl pomysl, zeby bedac w jakies kafejce podlaczyc jakis aparat jako kamere cyfrowa i zorganizowac konferencje audio-wideo dla osob nie mogacych pojawic sie osobiscie ;] (ja od strony technicznej niestety (jeszcze) nie znam sie na tym, nigdy nie probowalem ;] ) - kto za?

co do wspomnianej rozmowy na chacie - mimo iz trwala z 4 godziny, wiecej konstruktywnych rzeczy nie wymyslilismy (wiecej czasu zajelo nam klocenie sie o kolory nickow...)

wybaczcie, dosc pozno, wiec wiecej nie napisze ;] dobranoc!
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 12:38   ZLOT

petr napisał/a:
1) to ma byc zlot milosnikow icy tower a nie piwa czy innych tego typu napojow dla doroslych (tak Sal, jedno nie wyklucza drugiego ), wiec koniecznie musi byc jakas kafejka i mini mistrzostwa polski live ;]


lol pomysl calkiem niezly :mrgreen: ale i tak wszyscy byscie mnie ograli i to bardzo wysokim wynikiem :lol:


petr napisał/a:
2) mysle, ze wiele osob (jak ja) chcialoby korzystajac z okazji pozwiedzac troche Wawe - i tutaj licze na Vina i Sala ;] nudne szkolne wycieczki (zabyyytki) sa ciekawe, ale mysle ze jako mieszkancy stolicy znacie ciekawe miejsca, ktorych nie ma w przewodnikach ;p - zacznijcie juz, baardzo prosze, rozgladac sie za czyms takim ;]


ja, jak na osobe, ktora w Waiwe byla raz i to przelotem, takie cos, czyli mala wycieczka stolicoznawcza, bardzo by mi sie przydala ;)

petr napisał/a:
4) jakis czas temu padl pomysl, zeby bedac w jakies kafejce podlaczyc jakis aparat jako kamere cyfrowa i zorganizowac konferencje audio-wideo dla osob nie mogacych pojawic sie osobiscie ;] (ja od strony technicznej niestety (jeszcze) nie znam sie na tym, nigdy nie probowalem ;] ) - kto za?


interesujace :mrgreen:


petr napisał/a:
co do wspomnianej rozmowy na chacie - mimo iz trwala z 4 godziny, wiecej konstruktywnych rzeczy nie wymyslilismy


ale nie zaprzeczysz, ze pod koniec juz zaczelismy gadac na powazne ;)

petr napisał/a:
(wiecej czasu zajelo nam klocenie sie o kolory nickow...)


bo nie chcieliscie mi dac czerwonego :lol:

syo napisał/a:
(bo co ma powiedziec taki Olsztynianin co do Kraka mialby jechac


hehe :lol: a co mam powiedziec ja :P wiecie, gdzie mieszkam, i mam kurde wszedzie za daleko :cry:

syo napisał/a:
. Czas trwania zlotu - 2 dni


jak na pierwszy zlot, to nie jest ani za dlugo, a ni za krotko :wink:

syo napisał/a:
Data zlotu - miesiac lipiec. Data dzienna nie jest wciaz znana. Wybralismy lipiec, poniewaz wtedy wiekszosc z nas bedzie miala czas i checi na taki zlot.


no i nie tylko checi, i czasu, co zmeczenie wakacjami tak duze nie bedzie :lol:

syo napisał/a:
po dzisiejszym spotkaniu na czacie ustalonych zostalo kilka rzeczy


a do ktorej wlasciwie trwal ten czat? :oops: bo jak poszlam zdaje mi ise, ze zescie jeszcze chyba troche siedzieli ;)
 
 
 
_adam
Sweet!


Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 26
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 13:44   ZLOT

ja mam takie kilka uwag "z boku":
hotele sa raczej drogie i nawet przez kilka miesiecy dla niektorych nazbierac moze byc trudno. Zreszta wydac 100 PLN na jedna noc to troszke szkoda...
Ja proponowalbym Wam znalesc nocleg gdzies nad jakims jeziorkiem itp, w jakims osrodku wczasowym - taki domek rzadko kiedy wychodzi drozej niz 20zlotych za osobe, a jak sie rozgladniecie to pewnie uda znalesc cos z dogodnym dojazdem do Wawy,
ja sie tam nie znam za dokladnie na tych okolicach, ale watpie zeby nigdzie tam czegos takiego nie bylo...
A jak koszt bedzie ludzki, i uda mi sie zzyc ze spolecznoscia forumowa to tez moze sie zjawie..
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 15:37   ZLOT

Cytat:
ja sie tam nie znam za dokladnie na tych okolicach, ale watpie zeby nigdzie tam czegos takiego nie bylo...


hmm na to Ci warszawiacy odpiwoedziec musza :p chociaz niekoniecznie :p
 
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 19:50   ZLOT

wawa? hm zawsze nie lubialem tego miasta.. moim zdaniem nie jest to zbyt dobre miasto na zlot , zbyt wygorowane ceny i wogole.. lepiej juz znalesc jakies "miasteczko" gdzie bedzie taniej i wygodniej , no ale jak chcecie..
Co do mego przyjazdu to troche spadly moje checi z racji dalekiej drogi jaka musze przebyc... no chyba ze po drodze spotkam kogos to bedzie lepiej ( trasa Rybnik ( katowice przesiadka) - Warszawa )
No i hmm , ludzie musza byc!

Hakke! :twisted: :> :twisted:
_________________
 
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 20:18   ZLOT

Cytat:
( trasa Rybnik ( katowice przesiadka) - Warszawa


tajek -> ja bede tez miala w Katowicach przesiadke, wiec jakby co, mozemy sie jakos spotkac i razem do Wawy jechac :D
 
 
 
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 20:27   ZLOT

Petr pewnie tez, bo on jest z Dabrowy Gorniczej.
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 20:30   ZLOT

a no fakt, zapomnialam :P
 
 
 
catek
Gość
Wysłany: 23 Styczeń 2006, 23:38   ZLOT

8) Potrenuje, moze pojade, wysmieja mnie najlepsi i wroce :D
znow PS. tajek jak moglbys to odpisz co na gg: 7998794, to ja pisalem!
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 24 Styczeń 2006, 09:48   ZLOT

Mlody -> ja watpie, ze Cie rodzice puszcza :p za mlody jestes :p chociaz Domia tez w podobnym wieku :DDDD a i co ze wysmialiby? :p jakby zorganizowano na zlocie tkai mini turniej, to oni by mnie ze tak powiem zmietli wszyscy :DDDD wiec ja bym sie raczej tylko ich grze przygladala :DDD ech no ale nie moge sie ju zlotu doczekac :DDDD
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 24 Styczeń 2006, 16:42   ZLOT

Laura_x napisał/a:
jakby zorganizowano na zlocie tkai mini turniej, to oni by mnie ze tak powiem zmietli wszyscy


Podejrzewam, ze prawie nikt nie zaimponowalby dobrym wynikiem. Miejmy nadzieje, ze turniej na ewentualnym zlocie otworzy droge do kolejnych takich przedsiewziec! Ale...

Laura_x napisał/a:
ech no ale nie moge sie ju zlotu doczekac


...zeby mozna sie bylo czegokolwiek doczekac, to najpierw trzeba to zorganizowac :wink: . Sal, zorientowales sie cos w cenach?
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2006, 22:54   ZLOT

no tak jak mowilem na czacie
wstepnie plan jest taki, ze zawaterujecie sie w Nowej Iwicznej, to 40 minut drogi do centrum, wiec da sie przezyc. koszt doby to 35 zl od lepka. W koszt wchodzi tylko zakwaterowanie o ile pamietam, wiec obiady kolacje itp tzeba bedzie zjesc na miescie (a co za tym idzie, miec przy sobie jakas kase, ze 30 zl gora)

a no i jeden mankament, ze doba hotelowa konczy i zaczyna sie o 10 rano, ale moze da sia zalatwic zeby zaplacic te 5 zl drozej i siedziec dluzej, zobaczymy ;)


pozdr
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
 
catek
Gość
Wysłany: 24 Styczeń 2006, 23:14   ZLOT

Laura masz racje ja jestem za slaby, Syo by mial 200 floor a ja cos ok. 450 rekordu 614 bym nie pobil :shock:
 
 
catek
Gość
Wysłany: 24 Styczeń 2006, 23:17   ZLOT

Sorki Syo by mial 2000 floor znaczy sie, no Laura nie powiedziala ze slaby jestem chyba, ale ja to wiem i nie wkurzajcie sie na mnie za drugi post, i tak za duzo mnie obrazacie od jakiegos czasu, Domia wtedy tez na czacie, Nara :( :( :( :(
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 25
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 25 Styczeń 2006, 10:47   ZLOT

Ze ja Cie obrazam? A co ja Ci takiego obrazliwego powiedzialam? Wybacz w koncu to Ty nazwales mnie pedalem. Dodatkowo piszesz takie bzdety na forum i sie podlizujesz. Prosty powod, abym Cie niezbyt lubila, ale 0 (slowie zero), ani razu Cie nie obrazilam i skoncz te wszystkie offtopiki, bo np. Twoj niesamowity post w "Humorze" byl smieszny, jak Ty sam. Nie odpisuj mi.
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 25 Styczeń 2006, 17:03   ZLOT

o co Wy sie wogole klocicie? :D
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 25 Styczeń 2006, 17:11   ZLOT

Domia napisał/a:
pedalem

Nie ta plec, Domia :P
Laura_x napisał/a:
( trasa Rybnik ( katowice przesiadka) - Warszawa

Podobna trasa jedzie tez JK - chcielismy tylko zachaczyc po drodze o Krakow (da sie zgrac), zeby "zabrac" ze soba Domie, ewentualnie kishonego.
Chetni do tego - 1. Laura 2. JK 3. Tajek 4. petr - wyglada ladnie ;]
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 30
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 25 Styczeń 2006, 17:23   ZLOT

petr -> wyglada fantastycznie wrecz :DDDDDDD
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 25 Styczeń 2006, 17:34   ZLOT

SaleiB napisał/a:
wstepnie plan jest taki, ze zawaterujecie sie w Nowej Iwicznej, to 40 minut drogi do centrum, wiec da sie przezyc. koszt doby to 35 zl od lepka. W koszt wchodzi tylko zakwaterowanie o ile pamietam, wiec obiady kolacje itp tzeba bedzie zjesc na miescie (a co za tym idzie, miec przy sobie jakas kase, ze 30 zl gora)


I to wydaje sie calkiem dobrym pomyslem. Kazdy chetny do zlotu niech zaczyna sobie odkladac ok 150 zl (nigdy nie wiadomo co ile moze kosztowac lub co komu sie zachce), bo lepiej lazic z lekkim nadmiarem kasy niz zeby jej mialo brakowac.
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14