SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Vinyanov
19 Maj 2008, 12:33
MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-
Autor Wiadomość
Asef 
Fantastic!


Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 361
Skąd: Wałcz
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 17:01   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Pewnie,reszta osob da powtorki pod sam koniec rundy.

Mam juz swoje combo,jest dobre,chyba dzisiaj raczej wiecej mi sie nie uda :roll:
_________________
glow=blue]Floor:1203 NML:973 Score: 120975 Combo:339[/glow]
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:25   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Kod:
COMBO

1. Neo           576   10p.
2. Syo           530   9,5p.
3. Leo           451   9p.
4. Petr          447   8,5p.
5. devastator    381   8p.
6. Neuer         379   7,5p.
7. Devlin        355   7p.
8. Vinyanov      336   6,5p.
9. SaleiB        294   6p.
10. Asef         291   5,5p.
11. jakub_kabu   275   5p.
12. Spyder       271   4,5p.
12. Plazmonik    226   4p.
13. catek        206   4p.
14. Rybakov      172   3,5p.
15. Mattirab     155   3p.
16. Domia        115   2,5p.
17. Adrian-fan.  105   2p.


Generalka (w nawiasach - awans/spadek w stosunku do poprzedniej klasyfikacji):

Kod:

1. Neo             30p.   (0)
2. Syo             28,5p. (0)
3. devastator      25p.   (0)
4. Neuer           24,5p. (0)
5. Petr            24p.   (0)
6. Devlin          20p.   (+1)
7. Asef            19p.   (-1)
8. Leo             16p.   (+6!)
9. Plazmonik       15,5p. (-1)
10. Spyder         14,5p. (-1)
10. Vinyanov       14,5p. (0)
12. jakub_kabu     12,5p. (0)
13. SaleiB         11,5p. (+5!)
14. Mattirab       11p.   (-4)
15. catek          10,5p. (+1)
16. Domia          9,5p.  (-2)
17. WAP            7,5p.  (-5)
18. Bobi           6p.    (-1)
19. Adrian-fan     5,5p.  (0)
20. Rybakov        3,5p.  (N)
21. malyxxl        2p.    (-1)
22. Kurczak        1,5p.  (-1)
23. Mike           0,5p.  (-1)


Tym razem czekam na komentarze od Was.

Haslo na NML: [size=14px]diedie[/size]
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
jakub_kabu
That's great!


Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 38
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:28   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

za co sa te plusy i minusy?? z boku w nawiasach

dobra juz wiem
 
 
 
catek
Gość
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:32   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

kurdee, teraz NML glupi z reszta bo pewnie jak zwykle przegram w to, zabardzo nie umiem w NML grac hehe. :oops:

PS. Mialem zamiar miec combo ok. 220 a stalo sie jak sie stalo, 206 :(
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:37   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Dzieki za komentarze dotyczace rundy COMBO. :x :mrgreen:
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:38   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Sadzilem, iz rekord Polski wynosi odrobine wiecej niz 600 pieter. :) Ale poziom tej rundy mnie zaskoczyl. Mozna bylo przewidziec gorsze wyniki na podstawie score. :)

Jaka jest roznica pomiedzy (0) a (N)?
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:42   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

(N) to nowosc w naszym notowaniu!
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Neo 
Fantastic!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2004
Posty: 487
Skąd: Matrix :)
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:44   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

(N) oznacza ze do tej pory byl bez punktow. (N)owy na liscie.
_________________
IT Code: IT+(+++) M$++ CS+ SD= M= ISC= CI- CF+ CL=
  Profil FLD: 49 IT Code:
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:46   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Dzieki. Tak podejrzewalem, ale skojarzylem sobie z null. ;)
 
 
NeueR
Wow!


Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 80
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 19:46   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Kurde, dev - tylko 2 schodki combo. Ale jest ok, myslalem, ze po tej kolejce bede miec strate przynajmnij 2 puntkowa, 0,5 da sie nadrobic :D
 
 
devastator 
Fantastic!



Wiek: 27
Dołączył: 01 Kwi 2004
Posty: 331
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 20:12   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

nie moge powiedziec ze sie nie staralem, ale dzieki twojemu wynikowi moje szanse zmalaly troche...

aha brawo petr - teraz walka o 3 miejsce obejmuje 3 osoby - w NML oczekuje zacietej walki z waszej strony, niech wygra najlepszy :)
 
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 20:14   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Cofnijcie czas, zebym mogl zagrac w score :( :)


Dzis podium juz dla N,S,L ;-]
_________________
nml : 869
 
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 25
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 20:30   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Czekalam dlugo na moja koronna kategorie, ale brak czasu zapewnil mi szary koniec tabeli... no coz, moze sie odrobie na NML.
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 20 Kwiecień 2006, 23:50   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Nienawidze NML, granie na to cos jest niezgodne z moim instynktem, nie po to od ponad roku "szkole sie" na kombiste zeby teraz sie denerwowac bo musze przerywac kombosa, to nienaturalne...
Poddaje sie (och, oczywiscie, wysle jakies 400 - jak sie uda - ale nie zrobie tego z checia), to nie ma sensu... Szarpac sobie nerwy, przerywac combo po jednym skoku, nie nie nie...
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
catek
Gość
Wysłany: 21 Kwiecień 2006, 00:40   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

petr napisał/a:
Nienawidze NML, granie na to cos jest niezgodne z moim instynktem, nie po to od ponad roku "szkole sie" na kombiste zeby teraz sie denerwowac bo musze przerywac kombosa, to nienaturalne...
Poddaje sie (och, oczywiscie, wysle jakies 400 - jak sie uda - ale nie zrobie tego z checia), to nie ma sensu... Szarpac sobie nerwy, przerywac combo po jednym skoku, nie nie nie...


Swiete slowa, tez nie znosze NML ale moze tam ok. 150 wysle, watpie czy mi sie uda!


PS. A czy mozna np. dojsc (robiac combo) do 100 i spasc nie zaliczajac przy tym comba? to juz raczej nie NML? mysleliscie w ten sposob? :P
 
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 21 Kwiecień 2006, 12:31   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

catek napisał/a:
PS. A czy mozna np. dojsc (robiac combo) do 100 i spasc nie zaliczajac przy tym comba? to juz raczej nie NML?


Owszem, to jest NML. Nigdy nie slyszales o sposobie pobijania rekordow w NML à la kishony? :mrgreen:
 
 
Devlin 
Splendid!



Wiek: 27
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 799
Skąd: Icy Tower Planet
Wysłany: 21 Kwiecień 2006, 12:42   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Ha 6 jestem w generalce fajnie. ale sie nie utrzymam cienki jestem w nml :-(
_________________
Cytat:



 
  Profil FLD: 1565
 
Asef 
Fantastic!


Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 361
Skąd: Wałcz
Wysłany: 21 Kwiecień 2006, 13:38   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

No 10 miejsce w score,a ogolnie 7 to nie jest zle.
Licze teraz ze bede w nml conajmniej 5,zeby miec szanse na 5 miejsce ogolnie.
_________________
glow=blue]Floor:1203 NML:973 Score: 120975 Combo:339[/glow]
 
 
 
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 21 Kwiecień 2006, 13:52   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

W NML licze na ponad 350, jak tyle nie bedzie, to bardzo, BARDZO zle, ale o pogorszeniu obecnej pozycji ani mi sie sni. ;)
EDIT: Post 555. xD
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
 
N3T
Eextreeme!



Wiek: 22
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 151
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Kwiecień 2006, 14:34   MISTRZOSTWA POLSKI 2006 - -= PRZEBIEG =-

Chialem byc w pierwszej 15, ale sie nie udalo :evil:

W NML moze nadrobie jedna pozycje, bo to moja ulubiona kategoria :mrgreen:
_________________
Score: 13885 | Floor: 359 | Combo: 83 | NML: 181 | FML: 67
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14