SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Vinyanov
19 Maj 2008, 13:33
Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!
Autor Wiadomość
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 30 Marzec 2004, 17:21   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Tak jest - otwieram zapisy do ligi. Wraz z moim "nie-wiecie-kim-bo-wam-nie-powiedzialem-i-dowiecie-sie-pozniej" "wsparciem logistycznym" :D , nadal szlifujemy zasady i system ligi.

Zapraszam do zapisow!

Zasady i regulamin juz wkrotce!

Oczywiscie zapisuje sie :-)
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
jurko kiler
Eextreeme!


Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 186
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 30 Marzec 2004, 17:23   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

chyba bede drugi w kolejce - zapisuje sie :D
 
 
Fayl
Fantastic!



Dołączył: 26 Lut 2004
Posty: 346
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 30 Marzec 2004, 17:51   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Ja rowniez w to wchodze (jako trzeci - miejsce na podium :D )
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 30 Marzec 2004, 17:54   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

no ja tez sie zapisze :grin:
_________________
 
 
 
Doktor(wiko)
Eextreeme!


Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 224
Skąd: Rajtuzy
Wysłany: 30 Marzec 2004, 18:13   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Nie wiem, o co chodzi, itp., ale sie zapisuje :lol: Wazne, ze jestem zapisany. 8)
_________________
Co si? gapisz, co si? gapisz - rusz palcami i co? napisz!" :lol:
http://devil.wrzesnia-info.com/index.php - zaje(ech, ta je**na cenzura :P ) stronka
 
 
 
SaleiB 
Administrator


Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Marzec 2004, 18:54   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

no ja oczywiscie tez zapisujem siem

no i mam pytanie:
ile bedzie lig? 1 , 2 ,3 czy moze pierwsza liga i dwie drugie :?: :?: :?: :?:


pozdr
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
 
explozja
Sweet!


Dołączył: 14 Lut 2004
Posty: 26
Skąd: pole minowe
Wysłany: 30 Marzec 2004, 19:07   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

oczywiscie ze ja tez sie zapisze
_________________
m bziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika na punkcie swojego
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiika
 
 
Neo 
Fantastic!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2004
Posty: 487
Skąd: Matrix :)
Wysłany: 30 Marzec 2004, 20:11   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Oooo... no nareszcie. Oczywiscie ze sie zapisuje! Odkad jestem na tym forum czekam az zacznie dzialac liga! I mam pytanko : Kiedy zaczynamy? czy jest szansa zeby zaczac przed 1 maja?
_________________
IT Code: IT+(+++) M$++ CS+ SD= M= ISC= CI- CF+ CL=
  Profil FLD: 49 IT Code:
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 30 Marzec 2004, 20:28   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Prawdopdobnie przed 1 maja jadymy z koksem 8)

Zapisujcie sie! :)
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
WAP
Wow!


Dołączył: 02 Lut 2004
Posty: 94
Skąd: Milan?wek
Wysłany: 30 Marzec 2004, 21:50   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Nie wiem o co chodzi ale sie zapisuje :wink:
_________________
core:167700
Combo:404
Floor:1012
NML:615
UNML:322
 
 
 
Kubu? Biel@nek
Eextreeme!


Dołączył: 30 Mar 2004
Posty: 187
Skąd: Kalisz Tower !!!
Wysłany: 30 Marzec 2004, 22:07   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Zapisuje sie . Kubus Biel@nek dla nieznajomych;)

floor:420
score:16.000z groszem
combo:140 z groszem

_____________________

to wystarczy zeby sie zapisac odp pleas

WSZYstkim zycze udanych SKOKOW :D
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 30 Marzec 2004, 22:08   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Nie ma ograniczen - kazdy sie moze zglosic

ZAPOZNAJ SIE Z ZASADAMI ZANIM SIE ZAPISZESZ!

Czemu to pisze teraz? Wiem, ze czolowka i ci co sa najaktywniejsi sie zapisali wiec pisze to teraz do pozostalych!
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Asef 
Fantastic!


Wiek: 30
Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 361
Skąd: Wałcz
Wysłany: 30 Marzec 2004, 22:22   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

To ja tez sie zapisuje. :D
_________________
glow=blue]Floor:1203 NML:973 Score: 120975 Combo:339[/glow]
 
 
 
matuss.
Gość
Wysłany: 30 Marzec 2004, 22:30   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Yo,

Jedziemy na lige, i jest GItes & gutES
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 26
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 31 Marzec 2004, 14:02   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

mam nadzieje,ze zdazylam sie zapisac :D
 
 
Mariusz
That's great!


Dołączył: 10 Lut 2004
Posty: 37
Skąd: Przecisz?w
Wysłany: 2 Kwiecień 2004, 12:24   Polska Liga Icy Towera - zapisy

Witam. Ja ta Tez sie zapisuje. Jadziemy z koksem.
Pozdrowka dla redaktorow tej strony. Kiedy ruszamy z liga?
Nara :)
_________________
y records
Floors-600
Combo-205
Score-47028
Nml-460
Unml-290
I'm Admin. Nie ma rzeczy kt?rych nie mo?esz pokona?.
Polska najlepsza jest
 
 
Bzzyksoft
Yo!

Dołączył: 21 Mar 2004
Posty: 2
Skąd: Chrzan?w
Wysłany: 2 Kwiecień 2004, 17:00   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Zapisuje sie:/
 
 
 
mario
Hey, good!


Dołączył: 08 Mar 2004
Posty: 8
Skąd: Kraqw
Wysłany: 3 Kwiecień 2004, 19:28   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

ja tez sie zapisuje
_________________
loor 1478
combo 275
score ok. 81000
NML 732
UNML 325
CCC 138
TF 1689
RR floor 426
RR combo 120
fNWJ 546
cNWJ 161
 
 
devastator 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 01 Kwi 2004
Posty: 331
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Kwiecień 2004, 16:12   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

zapisuje sie
 
 
 
Karciooz
Eextreeme!



Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 235
Skąd: Tuliszk?w
Wysłany: 4 Kwiecień 2004, 18:07   Polska Liga Icy Towera - ZAPISY!

Ja tez sie zapisuje .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 14