SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak wygladacie ;)
Autor Wiadomość
Domia 
No way!



Wiek: 29
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 22 Luty 2004, 16:19   Jak wygladacie ;)

Niby wszyscy wiemy jak wygladaja inni ale temat dla nowych uzytkownikow, ktorzy nas nigdy na oczy nie widzieli :D :wink:
BTW-da sie dac fotencjale ze swojego dysku :smile: :?:
 
 
matuss
Eextreeme!


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 155
Wysłany: 22 Luty 2004, 17:19   Jak wygl?dacie ;)

ja mam kilka fotow :shock: :wink:





to sa foty ze slubu mojej siostry ktory byl z rok temu...i wlosy mialem jeszcze krotkie, a teraz to mi nawet uszu nie widac :urban:
 
 
Doktor(wiko)
Eextreeme!


Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 224
Skąd: Rajtuzy
Wysłany: 22 Luty 2004, 19:36   Re: Jak wygladacie ;)

domia napisał/a:
BTW-da sie dac fotencjale ze swojego dysku :smile: :?:

Niestety - nie. :sad: Ale ja moge wyslac zdjecie mejlem. 8) Wystarczy poprosic. :)
PS matuss - nie do wiary, ale... stara pozwolila zapuscic dlugie wlosy! :) )) Nawet nie wiecie, jak sie ciesze!
_________________
Co si? gapisz, co si? gapisz - rusz palcami i co? napisz!" :lol:
http://devil.wrzesnia-info.com/index.php - zaje(ech, ta je**na cenzura :P ) stronka
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 22 Luty 2004, 20:31   Jak wygl?dacie ;)

Wiko juz widzialem, zobaczylem wiec matussa.

matuss - bylem swiecie przekonany, ze masz 16-17 lat :shock:

domia, pokaz sie ;)
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Domia 
No way!



Wiek: 29
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 22 Luty 2004, 20:52   Jak wygl?dacie ;)

Syo napisał/a:

domia, pokaz sie ;)


jakby mozna bylo dac fotki z dysku to bym sie ujawnila :D
ale jak ktos grzecznie poprosi to wysle mailem :D
 
 
jurko kiler
Eextreeme!


Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 186
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 22 Luty 2004, 23:22   Jak wygl?dacie ;)

Cytat:
ale jak ktos grzecznie poprosi to wysle mailem


nom - ladnie plosem czy psysles mi zdjencie :)
los adresos de la mailo: jurkokiler@pawlowice.system-net.pl
ja juz siem raz ujawinilem - moze kiedys zrobiem to drugi raz :P
 
 
Doktor(wiko)
Eextreeme!


Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 224
Skąd: Rajtuzy
Wysłany: 23 Luty 2004, 09:49   Jak wygl?dacie ;)

jurko kiler napisał/a:
ja juz siem raz ujawinilem

Kiedy :?: :?: :?:
_________________
Co si? gapisz, co si? gapisz - rusz palcami i co? napisz!" :lol:
http://devil.wrzesnia-info.com/index.php - zaje(ech, ta je**na cenzura :P ) stronka
 
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 29
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 23 Luty 2004, 19:07   Jak wygl?dacie ;)

wiko napisał/a:
jurko kiler napisał/a:
ja juz siem raz ujawinilem

Kiedy :?: :?: :?:

musialam chyba miec zacmienie oczu :razz: :wink: bo jakos nigdy tego nie zauwazylam, zebys sie ujawnil jurko :D
 
 
Doktor(wiko)
Eextreeme!


Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 224
Skąd: Rajtuzy
Wysłany: 23 Luty 2004, 21:01   Jak wygl?dacie ;)

domia napisał/a:
wiko napisał/a:
jurko kiler napisał/a:
ja juz siem raz ujawinilem

Kiedy :?: :?: :?:

musialam chyba miec zacmienie oczu :razz: :wink: bo jakos nigdy tego nie zauwazylam, zebys sie ujawnil jurko :D

No ja tez. Dziwne... moze to przez moje bryle? :)
_________________
Co si? gapisz, co si? gapisz - rusz palcami i co? napisz!" :lol:
http://devil.wrzesnia-info.com/index.php - zaje(ech, ta je**na cenzura :P ) stronka
 
 
 
jurko kiler
Eextreeme!


Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 186
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 23 Luty 2004, 21:30   Jak wygl?dacie ;)

to tajek wam nic nie powiedzial?? :P widzicie jaki to z niego wredniuch jest :P :lol:
chyba z tydzien albo dwa w profilu zdjecie bylo :P - az do czasu mojej rezygnacji z IT :wink:
 
 
matuss
Eextreeme!


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 155
Wysłany: 24 Luty 2004, 11:44   Jak wygl?dacie ;)

jurko pokaz sie ja cie niewidzialem... 8) 8) 8)
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 29
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 24 Luty 2004, 12:40   Jak wygl?dacie ;)

jurko kiler napisał/a:
to tajek wam nic nie powiedzial?? :P widzicie jaki to z niego wredniuch jest :P :lol:
chyba z tydzien albo dwa w profilu zdjecie bylo :P - az do czasu mojej rezygnacji z IT :wink:


udusimy tajka :P :wink: :D
 
 
Doktor(wiko)
Eextreeme!


Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 224
Skąd: Rajtuzy
Wysłany: 24 Luty 2004, 16:39   Jak wygl?dacie ;)

domia napisał/a:
jurko kiler napisał/a:
to tajek wam nic nie powiedzial?? :P widzicie jaki to z niego wredniuch jest :P :lol:
chyba z tydzien albo dwa w profilu zdjecie bylo :P - az do czasu mojej rezygnacji z IT :wink:


udusimy tajka :P :wink: :D

Ja pierwszy! :) Oj, tajek nas popamieta. :503::506::505: :wink:
_________________
Co si? gapisz, co si? gapisz - rusz palcami i co? napisz!" :lol:
http://devil.wrzesnia-info.com/index.php - zaje(ech, ta je**na cenzura :P ) stronka
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 24 Luty 2004, 17:08   Jak wygl?dacie ;)

domia - syoczek@wp.pl
jurko - syoczek@wp.pl

:wink:

BTW, ktos kasuje moje posty, czy mi sie wydaje.. na zycie mojej kukielki moge przysiac, ze mialem ich wiecej.... :evil:
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
matuss
Eextreeme!


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 155
Wysłany: 24 Luty 2004, 17:45   Jak wygl?dacie ;)

SaleiB skasowal temat "Skojarzenia :P " i mi tez troche postow ubylo... :grin:
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 29
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 24 Luty 2004, 19:13   Jak wygl?dacie ;)

Syo juz ci wyslalam moje fotcie :D
 
 
matuss
Eextreeme!


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 155
Wysłany: 24 Luty 2004, 21:20   Jak wygl?dacie ;)

jurko - matuss@icytower.pl
domia - matuss@icytower.pl
wiko - matuss@icytower.pl

i reszta, foty dawac :) bo ja kuwa dalem 8)
 
 
tajek
Splendid!



Dołączył: 01 Lut 2004
Posty: 607
Skąd: Mysteryland
Wysłany: 26 Luty 2004, 11:18   Jak wygl?dacie ;)

Ja wam dam , nie udusicie mnie nie dam sie ! nie no niewiezialem ze moge wam powiedziec o fotce jurka , takie jest zycie
_________________
 
 
 
Domia 
No way!



Wiek: 29
Dołączyła: 06 Lut 2004
Posty: 1465
Skąd: Kraqw
Wysłany: 1 Kwiecień 2004, 15:35   Jak wygl?dacie ;)

wybaczamy tajkowi :?: a tak poza tym fotka jurka jest w FANKLUBIE :D
 
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 1 Kwiecień 2004, 23:12   Jak wygl?dacie ;)

I na pewnym innym forum dyskusyjnym. :razz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14