SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Avatary, sygnatury
Autor Wiadomość
Dominik (Bobi)
Eextreeme!


Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 154
Skąd: Lublin
Wysłany: 27 Luty 2006, 10:34   Avatary, sygnatury

:lol: :lol: lul. niezle :D
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 27 Luty 2006, 21:03   Avatary, sygnatury

A jak podoba sie moja sygnaturka, ale biorac to, ze jest tylko z liter i znakow :) ?
_________________
nml : 869
 
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 33
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 28 Luty 2006, 21:38   Avatary, sygnatury

mi sie podoba bardzo :) Tyle moge powiedziec :) proste, a najlepsze :P
 
 
 
LEO 
Splendid!



Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 688
Wysłany: 28 Luty 2006, 22:06   Avatary, sygnatury

JA dzis zmienilem avatarka, nie jest moze ladny., ale oryginalny i kombinuje z sygnaturka...
_________________
nml : 869
 
 
 
Dominik (Bobi)
Eextreeme!


Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 154
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Marzec 2006, 08:19   Avatary, sygnatury

czemu myslisz ze nei jest ladny :?:

[size=18px]/m(^_^)/m[/size]
 
 
Kubus 
Amazing!


Wiek: 27
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 143
Skąd: Dębica
Wysłany: 1 Marzec 2006, 15:36   Avatary, sygnatury

Wg mnie avatar Lea jest spoko , tylko moglby byc troche wiekszy , nie lubie takich malych :smile: .
 
 
 
Dominik (Bobi)
Eextreeme!


Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 154
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Marzec 2006, 15:50   Avatary, sygnatury

pewnie ze jest spoko ;)
maly ? no co ty przeciez dobrze widac. chyba nie chcesz zeby avaary zajmowaly pol strony :shock:
 
 
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 1 Marzec 2006, 18:01   Avatary, sygnatury

Nawet nie moga zajmowac pol strony (w obecnych ustawieniach forum). A avek nawet, nawet.
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
 
Dominik (Bobi)
Eextreeme!


Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 154
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Marzec 2006, 18:27   Avatary, sygnatury

metafora taka :D
mnie to strasznie denerwuje jak ktos ma wielkieeego avka :roll: a w sszczegolnosci jak rozpycha forum :roll:
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 29
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 1 Marzec 2006, 19:13   Avatary, sygnatury

Dominik - jesli chcesz, zeby Twoja sygnaturka byla linkiem uzyj:
Kod:
[URL=http://ADRES STRONY]http://bobi.freehost.pl/inne/baner.gif[/URL]

..zamiast samego [img], bo teraz trudno jest spisac adres ;]
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Dominik (Bobi)
Eextreeme!


Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 154
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Marzec 2006, 19:17   Avatary, sygnatury

wiem wiem. nie raz takie cos robilem ;) ale ja chcesz zebyscie troche sie pomeczyli ;)
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 33
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 6 Marzec 2006, 21:23   Avatary, sygnatury

postanowilam zmienic avatara :wink: jak Wam sie podoba?
 
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 6 Marzec 2006, 21:57   Avatary, sygnatury

Laura_x napisał/a:
jak Wam sie podoba?


Jest fajny, ale jakos malo... goracy :wink:

Tez zmienilem avatara. ^^
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 33
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:00   Avatary, sygnatury

Syo -> fajny avek ;p
a goracy to ja moglabym dac taki, jaki mam na moim forum, ale wiesz, ze sie gronu wladz forum nie za bardzo by to spodobalo ;)
 
 
 
_adam
Sweet!


Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 26
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:04   Avatary, sygnatury

musi byc rownowaga..
"czasem slonce czasem deszcz : P"

a poza tym nie wiecie, ze Laura to aniolek? : P
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 33
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:05   Avatary, sygnatury

Cytat:
a poza tym nie wiecie, ze Laura to aniolek? : P


zalezy, Kochanie, przy kim jestem aniolkiem :twisted: ale ogolnie, to jestem aniolek,a le z takimi duzymi rozkami :twisted:
 
 
 
_adam
Sweet!


Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 26
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:09   Avatary, sygnatury

to co ze z rozkami, Aniolku ; P :twisted:

a ja chyba nie mam (?) avatara??
 
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 33
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:13   Avatary, sygnatury

Cytat:
a ja chyba nie mam (?) avatara??


to se kurde daj jakiegos :wink:
 
 
 
SaleiB 
Administrator


Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:24   Avatary, sygnatury

Laura_x napisał/a:
Syo -> fajny avek ;p
a goracy to ja moglabym dac taki, jaki mam na moim forum, ale wiesz, ze sie gronu wladz forum nie za bardzo by to spodobalo ;)

spoko, grono wladz uleglo zmianie wiec smialo wklejaj
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
 
Laura_x 
No way!



Wiek: 33
Dołączyła: 04 Sie 2005
Posty: 1412
Skąd: Sex City ;)
Wysłany: 6 Marzec 2006, 22:27   Avatary, sygnatury

narazie niech zostanie ten :wink: wole nie ryzykowac, bo jeszcze zarobie 3 warna i nie bede mogla nic pisac :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13