SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Gwna  

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Techniki gry / Game techniques
Autor Wiadomo
Ferbi
Sweet!



Doczy: 30 Gru 2006
Posty: 15
Skd: Ełk
Wysany: 2 Stycze 2007, 18:52   Odp: Co Z Tym Combo?!

Teraz udało mi się zrobić EXTREME. Chyba nabieram przekonania że to chwila treninigu. Chociaż zdarza mi się sytuacja spadania.
_________________
Floor -- 405
Combo -- 102
Score -- 10655
Unml -- 225
Ccc -- 134

FANTASTIC!! FANTASTIC!! FANTASTIC!!

!!!!!!!!!ZEO LUX!!!!!!
 
 
Matix
Hey, good!



Doczy: 01 Sty 2007
Posty: 12
Wysany: 2 Stycze 2007, 19:50   Odp: Co Z Tym Combo?!

Mi najdalej sie udało zrobic Amazing
 
 
Matix
Hey, good!



Doczy: 01 Sty 2007
Posty: 12
Wysany: 2 Stycze 2007, 19:53   Odp: Co Z Tym Combo?!

Miałem już wystarczjąco punktów na combo do Extreme ale spadłem. :P
 
 
mattirab 
Moderator



Pomg: 2 razy
Wiek: 26
Doczy: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skd: Kalisz
Wysany: 7 Stycze 2007, 16:58   Odp: Co Z Tym Combo?!

Ludzie! Takie wymiany zdań to na priv, proszę... odsyłam: http://www.icy.pl/forum/i...g22466#msg22466
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtrki
 
  Profil FLD: 3803
 
groszek95
Hey, good!


Doczy: 23 Sty 2007
Posty: 6
Wysany: 23 Stycze 2007, 09:28   Jak Grać Żeby Dojść Daleko

Cześć jestem groszek95.
Pare dni temu zarejestrowałem sie na icy.pl
Mam problem ponieważ nie potrawie doskoczyć dalej niż 390 a combo 160.
W NML mam rekord 197
Jak mam skakać żeby skoczyć 400.500.600.
 
 
dzamper 
Super!



Doczy: 24 Lip 2006
Posty: 55
Skd: Ze Zabrza :D
Wysany: 23 Stycze 2007, 14:36   Odp: Jak Grać Żeby Dojść Daleko

z treningiem i szczęściem. Widzisz, gram dwa lata i dobacz moje rekordy :D
 
 
 
mattirab 
Moderator



Pomg: 2 razy
Wiek: 26
Doczy: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skd: Kalisz
Wysany: 25 Stycze 2007, 18:37   Odp: Jak Grać Żeby Dojść Daleko

Jejku, jejku! Ile takich tematów jest.
Pkt 1. www.icy.pl. Poszukaj tam.
Pkt 2. Jak to nie pomoże, szukaj w FAQ pomocy.
Pkt 3. Oczekujesz większych info? Zbiór porad: http://www.icy.pl/forum/i...g22469#msg22469
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtrki
 
  Profil FLD: 3803
 
somar91
Hey, good!


Doczy: 07 Lut 2007
Posty: 6
Wysany: 7 Luty 2007, 13:22   Odp: Skoki

ja rozpędzam się aż do końca shodka, skacze prosto na ściane trzymając strzałke w bok. Odbijam się od ściany i poszukuje schodka na kturym bezpiecznie wyląduje i tak w kułko.
 
 
Cercio
Hey, good!


Doczy: 13 Lut 2007
Posty: 6
Wysany: 13 Luty 2007, 19:51   Odp: Jak zaczynaliscie...

zaczynalem : 100 schodkow to juz bylo wow!
metoda : na przeskoczenie schodkow nie odbijania sie od scian to sam nie wiem jak robie,a od sciany to wiem ze od sciany :)
zeby uzyskac combo to u gory masz metode :) ,punkty (robie combo i ide w góre),flour (to samo co poprzednie ) <lllllooooolll>
_________________
[img]http://width=300 height=87]http://12.47.45.83/rendered/cooltext45440686.jpg[/img]
 
 
Dark Sturm II
Hey, good!



Doczy: 13 Lut 2007
Posty: 8
Wysany: 14 Luty 2007, 10:37   Odp: Jak zaczynaliscie...

Cercio napisa/a:

zaczynalem : 100 schodkow to juz bylo wow!
metoda : na przeskoczenie schodkow nie odbijania sie od scian to sam nie wiem jak robie,a od sciany to wiem ze od sciany :)
zeby uzyskac combo to u gory masz metode :) ,punkty (robie combo i ide w góre),flour (to samo co poprzednie ) <lllllooooolll>


Ja zaczynałem... około dwa lata temu. Wtedy to miałem max. 125 floor, 2-16 combo. Wtedy to mialem reformata i dopiero teraz mam tą grę. 276 floor, 26 combo. Najpierw robiłem obrotowe z 1-ego floora, na 1-100 mogłem sie załapać na TF, 1 i ćwierć gongu.

Poprostu:
Wybijaj się z 1-ego floora na obrotowy i utrzymaj tą prędkość za WSZELKĄ cenę.
_________________
http://allyourbasearebelongtouz.ytmnd.com/
 
 
Cercio
Hey, good!


Doczy: 13 Lut 2007
Posty: 6
Wysany: 14 Luty 2007, 14:26   Odp: Jak zaczynaliscie...

mialem podobnie,ale to co napisalem to bylo UUU... kolega miał to chyba z komputer świat
tera jak obejzylem repleya to juz rekord to 300 :P
_________________
[img]http://width=300 height=87]http://12.47.45.83/rendered/cooltext45440686.jpg[/img]
 
 
Vinyanov 
No way!


Pomg: 9 razy
Doczy: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysany: 6 Padziernik 2007, 06:01   Odbijanie si od cian oraz inne techniki (tumaczenie)

Sowo wstpu? Postanowiem przetumaczy par postw z FLD na temat technik skakania. Wspomnianego wtku dugo nie przeczytaem w caoci. Obecnie, dziki poniszemu, mam za sob mniej wicej poow. ;) Mam nadziej, e autorzy nie bd mieli za ze, skoro temat na forum Free Lunch Design jest oglnodostpny?
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 6 Padziernik 2007, 14:26, w caoci zmieniany 4 razy  
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomg: 9 razy
Doczy: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysany: 6 Padziernik 2007, 06:02   Cz I

John Beak: Powtrz te trzy wskazwki, z ktrych korzystaem przez lata.

  1. Trening czyni mistrza.
  2. Odbijaj si od cian.
  3. Ogldaj powtrki dobrych graczy. To pomaga. Przynajmniej pomogo mi.
Odnonie trzeciego punktu, musz to by powtrki graczy, ktrzy nie spowalniali gry. Generalnie warto jest studiowa powtrki graczy, ktrzy s od ciebie nieznacznie lepsi, aby mg poprawi swoj wasn technik[1].

Wszystkie powysze porady ju paday. Dlaczego? Poniewa s prawdziwe. Kluczem do Icy Tower jest jednak opanowanie idealnej prdkoci gry. Kiedy gracz wspina si po wiey, z reguy skacze albo zbyt szybko, albo zbyt powoli. Musisz by na tyle szybki, aby przey pomimo osuwania si ekranu; po ostatnim przyspieszeniu tempo osuwania ju si nie zmienia. Prawdziwym zagroeniem jest jednak bycie zbyt szybkim. Jeeli wyskoczysz zbyt wysoko, moe si okaza, e poszybujesz w miejsce, gdzie nie ma adnego schodka i gdy spadniesz, znajdziesz si zbyt nisko. Wtedy zginiesz, albo natychmiast, albo w nastpnym skoku. Musisz nauczy si precyzyjnie planowa wysoko kadego skoku. Nigdy nie skacz wyej ni potrzebujesz, poniewa zabije ci to na wyszych prdkociach. Jeeli nie umiesz skaka w wysokim tempie, zwolnij. Gdy trafisz na przyspieszenie, za ktrym nie moesz nady, wtedy przyspiesz.

Oczywicie istniej progi umiejtnoci, ktrych nie da si przekroczy. Moe si zdarzy, e nigdy nie osigniesz tego poziomu, co ja albo inni czoowi gracze. Oprcz tego nie licz, e wprowadzisz wszystko w ycie w cigu jednego dnia. Poprawa to proces, ktry w dodatku zajmuje duo czasu.

***


Danie: Mam dla was ma, dziwn technik. Czasami, kiedy dochodz na kombosie powyej 200 piter i nie mam ochoty na agresywn gr, zaczynam „tuli si” do cian. Kiedy odbijam si zbyt ywioowo, czsto kocz na losowym schodku i spadam zanim zd zareagowa. Mwic wprost, gram zbyt szybko na wasne moliwoci. :P W takich momentach dwukrotnie uderzam o cian i lduj na przylegajcym do niej schodku. Od ciany si nie oddalam, aby przypadkowo nie wyldowa na jednym ze schodkw na rodku wiey. Oczywicie nie zawsze uda ci si to zrobi, ale ta umiejtno jest przydatna, gdy potrzebujesz ochon i ogarn swj kombos. Ze zrozumiaych wzgldw nie ona dziaa korzystnie na twoj prdko, gdy znajdziesz si na 5. przyspieszeniu czy na wyskokoci 450 schodkw. Ale sprawdza si, jeeli zwyczajnie chcesz gra w zapobiegliwy sposb.

Powyej 200. schodka zauwaysz take, e czasami warto wple w gr par sekwencji w stylu JC2. adna szczeglna technika, ale pomaga utrzyma si przy yciu.

***


Craven: Jak ju wspomnia Danie, w grze na kombosy rozsdnie jest pozostawa blisko cian podczas wysokich skokw, z dwch powodw:

  • Na schodek, ktry znajduje si przy cianie atwiej jest skierowa posta.
  • Moesz uy ciany do nabrania prdkoci przed kolejnym skokiem.
Tak naprawd technika ta ma kilka wariantw, ktre moesz wykorzysta lub nie, zalenie od twojego poziomu:

  1. Uderz cian: nakieruj posta w stron ciany i przemieszczaj si w jej stron tak dugo, a zatrzyma si w rogu pomidzy cian a schodkiem. Technika atwa do wykonania, ale przyda ci si jedynie, gdy w pobliu ciany znajduj si jakiekolwiek schodki. Na wyszych prdkociach mona mie kopoty ze wznowieniem gry z tego pooenia. Na szczcie schodki poniej 1000. pitra s na tyle dugie, e po rozpdzeniu si na caej ich dugoci moesz doskoczy nawet na drugi kraniec wiey.
  2. Dotknij ciany: Ostronie skieruj si w stron ciany i wylduj w jej pobliu, tak, aby mc kontynuowa gr bez znacznej utraty prdkoci, na przykad wykonujc podwjny skok[2]. Poniewa do wykonania tej techniki niezbdna jest odrobina sterowania, moe si zdarzy, e zbiegniesz ze schodka, na ktrym wyldujesz przypadkowo (poniewa zauwaye go za pno), tym samym marnujc kombos. Ale niebezpieczestwo to znika przy najwyszej prdkoci[3].
  3. Przytul cian: Technika Daniego. Przytulanie si do cian to odmiana odbijania si od cian, powiniene wic mc utrzyma swoj dotychczasow prdko. Jeeli dobrze zaplanujesz odbicia, moesz j nawet zwikszy.
  4. Przytulanie si do ciany bez ciany: Wyskocz na du wysoko bezporednio ponad schodkiem, na ktrym masz zamiar wyldowa. Powiniene przymierza si do schodkw, ktre znajduj si co najmniej trzy pitra nad tob. O ile tylko docelowy schodek znajduje si wystarczajco blisko ciany, moesz wykona z niego podwjny skok[2], gdyby mia zbyt mao czasu na wykonanie standardowego odbicia od ciany. Jest to ryzykowny oraz najbardziej zoony ze wszystkich manewrw, ale moesz go wykorzystywa nawet na ostatniej prdkoci.
***


  1. By moe w przeciwiestwie do graczy znacznie lepszych, ktrych z marszu wiernie naladowa zacz si praktycznie nie da. :) (przyp. tum.)
  2. Dos. double jump. Wyraenie naley rozumie jako natychmiastowe odbicie si od schodka, na ktrym wyldowalimy, skierowanie postaci w stron ciany, delikatne odbicie si od niej w powietrzu, ponowne wyldowanie na schodku oraz kolejne, tym razem dalekie, wybicie w stron rodka wiey. Przez double jump rozumiemy tutaj stopniowe nabieranie prdkoci poprzez wybijanie si z tego samego punktu, takie, jakie robimy, gdy chcemy dojrze kolejne pitra w JC3. (przyp. tum.)
  3. By moe dlatego, e na wyszych prdkociach rozgrywka przebiega zazwyczaj w dolnych partiach ekranu, ktre atwo obejmujemy wzrokiem. Dziki temu mamy tame wysz kontrol nad skokami. (przyp. tum.)
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 12 Marzec 2008, 05:15, w caoci zmieniany 2 razy  
 
     
mattirab 
Moderator



Pomg: 2 razy
Wiek: 26
Doczy: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skd: Kalisz
Wysany: 6 Padziernik 2007, 17:08   

Dobra robota... moe by mona ( ;) ) to doda na stronk jako artyku (oczywicie w caoci). :)
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtrki
 
  Profil FLD: 3803
     
Vinyanov 
No way!


Pomg: 9 razy
Doczy: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysany: 6 Padziernik 2007, 17:24   

Jeeli autorzy tekstw pozwol i na to (moe artyku da si podcign pod rodzaj wywiadu? „Wielcy o IT”?), chtnie! Nawiasem, Redakcjo, gdzie jeste? Newsa o TT 6 nie ma. Dwch artykuw mattiego, ktre podobno s ju gotowe, te nie. Moje podsumowanie wiatowej listy… c, nie upraszam si, aby trafio na stron jako artyku, zwaszcza e temat prdko si dezaktualizuje, ale byoby mi mio, gdyby rozgrzao stron gwn jako news (w razie potrzeby mog przekonwertowa BBCode na HTML). Przyjemno nie robienia niczego znam a za dobrze, ale eby z gotowymi materiaami?… :)
 
     
mattirab 
Moderator



Pomg: 2 razy
Wiek: 26
Doczy: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skd: Kalisz
Wysany: 6 Padziernik 2007, 22:13   

Vinyanov napisa/a:
Dwch artykuw mattiego (...)

Pozwol sobie poprawi... jednego artykuu, ten o RaMMicHaelu nie jest jeszcze gotowy... ostatnio nie chciao mi si za to zabra ;) . A ta Twoja aktywno, Vin, jest naprawd zadziwiajca, skoro sam napisae...
Vinyanov napisa/a:
Przyjemno nie robienia niczego znam a za dobrze (...)
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtrki
 
  Profil FLD: 3803
     
Vinyanov 
No way!


Pomg: 9 razy
Doczy: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysany: 7 Padziernik 2007, 00:41   

Craven: Pado ju wiele porad na temat gry na kombosy. Czas na informacje, jak przey na ostatniej prdkoci podczas typowej gry na pitra. Odpowied to Sweet-Floor-Style (SFS), termin, ktry teoretycznie oznacza wykonywanie szeregu niewielkich kombosw, kady z nich wart nagrody Sweet!. Wikszo z was kojarzy prawdopodobnie ten akronim, ale jedynie nieliczni gracze wiedz, jak wprowadzi t technik w ycie, lub nawet jak j prawidowo rozwija. Tymczasem po przeczytaniu poniszego opisu poznasz nawet nieco sztuczek dla NML. ;) SFS jest zwyczajnie zoonym wariantem prostszego manewru, ktry nazywam katapult.

Aby wykona skok-katapult, wybierz schodek, ktry znajduje si w niewielkiej odlegoci od ciebie, wykonaj krtki rozbieg, wskocz na niego i jak najszybciej wybij si ponownie. Powiniene gwatownie wyskoczy w gr skokiem obrotowym, jak wystrzelony pocisk. Czynno t jeszcze atwiej jest wykona z wczon opcj Rejump, poniewa wwczas wystarczy ci przytrzyma klawisz skoku po pierwszym, niewielkim wybiciu. Praktycznie kady gracz wie, jak wykona podstawowy skok z katapulty. (Oprcz, by moe, mionikw odbijania od cian oraz zagorzaych graczy na kombo ;) ). Istnieje jednak, tak samo jak w przypadku odbijania si od cian, kilka odmian tej techniki:

  • Wybicie proste: Standardowe wybicie. Podczas obrotowego skoku w ogle nie sterujesz postaci. Uyteczne jedynie na pierwszych 200 pitrach, co wicej, wycznie przy niskiej prdkoci. Jest to jednak pierwsza technika, ktr powinien opanowa nowicjusz (po UNML) i powinna pomc ci uzyska NML 250+, moe nawet 300.
  • Wybicie ulepszone: Standardowe wybicie, ktre jednak poddajesz odrobinie kontroli. Opanowanie go, oraz by moe odrobina gry na kombosy na dole wiey, powinno pozwoli ci osign ostatnie przyspieszenie.
  • Wybicie ulepszone oraz odbicie od ciany: Klucz do wysokich piter w NML. Jeeli wykonasz katapult w pobliu ciany, dziki odbiciu moesz nabra wystarczajco duo prdkoci, aby wyldowa nawet przy cianie przeciwlegej. Jeeli za uda ci si wykona za pomoc katapulty skok o zaledwie trzy, albo, jeszcze lepiej, dwa schodki, jeste ju bardzo blisko osignicia NML 1000[1].
  • Katapulta-bekhend: Ostateczna posta omawianej techniki. Wykonujesz skok o zaledwie jedno pitro, ju podczas jego trwania uderzasz w cian, ldujesz i dopiero wwczas katapultujesz si w gr[2]. Jeeli opanowae t umiejtno, jeste w stanie kontynuowa gr na NML nawet wtedy, gdy napotkasz seri schodkw rozcigajcych si bezporednio nad sob. W przeciwnym razie zginby, zanim miaby szans wykona standardow katapult.
Ponisze odmiany katapulty s odrobin atwiejsze i przydatne w standardowej grze na pitra:

  • Katapulta SFS: Rozpd si i odbij lekko od ciany. Sprbuj wskoczy na wybrany uprzednio schodek, ktry znajduje si dwa-trzy pitra powyej ciebie. Nastpnie uywajc prdkoci z odbicia wyskocz w gr i lekko sterujc dosignij najwyszego schodka, jaki masz w zasigu wzroku. Upewnij si, e schodek, na ktrym masz zamiar wyldowa po odbiciu od ciany, jest atwo dostpny i nie znajduje si zbyt blisko niej. Ta technika jest poniekd wariantem katapulty-bekhend: skada si z niewielkiego skoku wycelowanego w cian, po ktrym nastpuje skok obrotowy skierowany pionowo w gr.
  • Katapulta dwupitrowa: Jeeli posiadasz wystarczajc prdko, teoretycznie moesz wykona standardow katapult (ale nie wariant behkend[3]), ktra rozpoczyna si od skoku o dwa pitra. Zagranie to moe okaza si pomocne przy niektrych ukadach schodkw powyej 1000. pitra, ale od czasu do czasu moesz zastosowa je take w grze na kombosy.
***


Craven: Jak gra na JC2? Droga do opanowania tego stylu skada si z kilku etapw.

  1. Jedno pitro naraz (cel: JC2 50+)
    Przekonaj si, jakiej prdkoci potrzebujesz, aby wykona zwyczajny, prosty skok o dwa pitra. Sprawd, co si stanie, jeeli podczas skokw odbijesz si od ciany. wicz zatrzymywanie si tu przed krawdzi schodka i zawracanie w celu nabrania rozpdu przed kolejnym wybiciem.

  2. Planuj z wyprzedzeniem (cel: JC2 100+, CCC1 50–60)
    A wic zdobywasz ju kolejne pitra nie przerywajc kombosa. Teraz zacznij kierowa Haroldem w taki sposb, aby mc pynnie kontynuowa gr natychmiast po wyldowaniu. Dziki temu twoje gry nabior prdkoci, nie bdziesz take za kadym ryzykowa zelizgnicia si ze schodka.

  3. Prdko (cel: JC2 150+, CCC1 60–70, CCC2 120–130)
    Twoja prdko zyska jeszcze wicej, jeeli nauczysz si wykorzystywa jeden skok do rozpdzenia si przed nastpnym. W tym celu zacznij wybija si odrobin wyej, ni to jest niezbdne do osignicia danego pitra. W rezultacie spadniesz na schodek z nieznacznej, ale zauwaalnej wysokoci, zupenie jak podczas wielokrotnego skoku[4]. W rezultacie bdziesz potrzebowa coraz to krtszych schodkw do rozbiegu.

  4. Rytm (cel: JC2 210+, CCC3 180–190)
    Na razie nic nowego. Sprbuj jedynie odnale rytm skokw, ktry zaoferuje ci waciw, optymaln prdko. Jeeli wszystkie pitra znajduj si bezporednio nad sob, kady twj skok powinien zaj tyle samo czasu, a twoich skokw nie powinno nic opnia.

  5. ciany (cel: JC2 250+, CCC1 70–80, CCC2 120–140, CCC3 180–200, CCC4 230+)
    Chocia mona osign JC2 250 ani razu nie dotykajc ciany, lepiej jest w miar moliwoci wyprowadza nieznaczne odbicia. Jeeli wanie wybijasz si w kierunku ciany, a schodek, na ktry musisz dotrze, znajduje si wprost nad tob, prdzej do niego dotrzesz, jeeli skierujesz swj skok prosto na cian – nie stracisz prdkoci. Odbijanie si staje si trudniejsze na niewielkich schodkach, na razie wic stosuj t technik wycznie na pierwszych 200 pitrach.

  6. ciany, cz. II (cel: JC2 270+, CCC2 130–140, CCC3 190–200, CCC4 240–250)
    Klucz do sukcesu w JC2 to kontrolowanie swoich odbi. Zacznij trening od drobnego odbijania si, to znaczy, przyjmij nastpujcy pogld: chocia wybijasz si w kierunku ciany z pen prdkoci, na razie pozwalasz sobie na utrat odrobiny prdkoci po odbiciu, poniewa nie interesuje ci jeszcze dokadny moment zmiany toru lotu. Nadal masz w zasigu okoo jednej trzeciej szerokoci Wiey (o ile sterujesz postaci), co wystarcza, aby przey kilka niefortunnych ukadw schodkw powyej 200. pitra.

  7. ciany, cz. III (cel: JC2 300+, CCC3 200–210, CCC4 260–270)
    Jeeli podczas odbicia zmienisz kierunek lotu dokadnie we waciwym momencie, masz w zasigu rki waciwie dowolny schodek, nie tracc przy tym prdkoci. Moesz osiga wysokie CCC, ponadto jeste wystarczajco szybki, aby przey na czwartym przyspieszeniu odpowiedni ilo czasu i zdoby JC2 300+.

  8. Prdko maksymalna (cel: rekord wiata)
    Ostatecznym etapem na drodze do osignicia idealnego JC2 jest szaleczy styl gry, ktry pozwala ci opanowa nawet prdko czwartego przyspieszenia. Tajemnica tkwi w fakcie, e najszybsze ruchy dostpne w JC2 to skoki wykonane bez zmiany kierunku lotu. W ich liczb wliczamy take odbicia od cian, poniewa ciany „oddaj” energi skoku. Majc to na uwadze jeste w stanie przecign krawd ekranu take po czwartym uderzeniu zegara. Moesz nawet, chocia z najwyszym trudem, utrzyma si po pitym przyspieszeniu, ale wycznie jeeli schodki znajduj si w idealnym uoeniu. Niestety musisz od pocztku gry wykonywa same ryzykowne skoki, w przeciwnym razie twoje CCC bd zbyt niskie, aby mg osign maksymalne rezultaty.
Dalsze wskazwki:

  • Zaprzyjanij si ze Speed Changerem, aby przyzwyczai si do wyszych prdkoci!
  • Nie wychod z gry, gdy tylko zmarnujesz JC2, nawet niewielkie! Prawdopodobnie nie pobijesz rekordu, ale nadal masz szans, aby kontynuowa trening na trudniejszych warunkach.
***


  1. Celem jest zmniejszenie wysokoci skokw, o czym wspomina John Beak w swojej poradzie dotyczcej niebezpieczestw zwizanych ze zbyt wysokimi wybiciami. (przyp. tum.)
  2. Sztuczka tkwi prawdopodobnie w tym, e caa operacja odbywa si praktycznie bez rozbiegu. (przyp. tum.)
  3. Wariant behkend dotyczy wycznie skokw wykonywanych bez rozbiegu, dlatego pokonanie podczas jego trwania a dwch schodkw jest prawdopodobnie niewykonalne. (przyp. tum.)
  4. Wielokrotny skok, czyli double jump z poprzedniego odcinka: ruch, w ktrym posta wybija si wielokrotnie z tego samego punktu, za kadym razem nabierajc wicej prdkoci oraz wysokoci. (przyp. tum.)
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 12 Marzec 2008, 05:05, w caoci zmieniany 4 razy  
 
     
Vinyanov 
No way!


Pomg: 9 razy
Doczy: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysany: 7 Padziernik 2007, 00:44   

mattirab napisa/a:
A ta Twoja aktywno, Vin, jest naprawd zadziwiajca, skoro sam napisae...

Vinyanov napisa/a:
Przyjemno nie robienia niczego znam a za dobrze (...)


Wyjanienie jest proste: moje ycie to wieczne wakacje. Okej, to byoby na tyle. Poradnik do JC2 polecam! :D
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 7 Padziernik 2007, 09:17, w caoci zmieniany 1 raz  
 
     
narc-red-blue
That's great!


Doczy: 06 Pa 2007
Posty: 38
Wysany: 7 Padziernik 2007, 08:10   

no dobre gratulacje Vin :) bardzo adnie sformuowane tumaczenie GIT ;] tylko gratulowa
 
     
Boru
miszcz

Wiek: 31
Doczy: 28 Lip 2007
Posty: 1976
Skd: Krosno
Wysany: 10 Padziernik 2007, 21:27   

Dobry poradnik do JC2, chociaz doszedlem do tego wszystkiego sam.
Im wiecej sie gra, tym bardziej sie rozumie ta gre ;)
_________________
IT 1.4 ---> | Score 1347282 | Combo 1147 | Floor 2145 | NML 1625 |
 
  Profil FLD: 8888
     
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapyta do SQL: 14