Presto
Sweet!

Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 28
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 18:51 Icy Tower Battle
|
|
|
Czesc!
Milo mi poinformowac, ze Icy Tower Battle jest juz gotowe!
Icy Tower Battle jest miejscem, gdzie gracze w calego swiata moge ze soba rywalizowac. Pojedynki mozna rozgrywac w kategoriach: Combo, Floor, NML, CC1, CC2, CC3, CC4, CC5, JS1, JS2, JS3, JS4 lub JS5, we wszystkich mozliwych ustawieniach dlugosci schodkow, predkosci i grawitacji. Kiedy wrzucasz powtorke, skrypt sprawdzi, czy gra zostala ugrana w uczciwy sposob (bez spowalniania), czy haslo do pojedynku jest prawidlowe itp. Ale najpierw...
Zdobadz rank
Pierwsza rzecza, jaka nalezy zrobic po zalogowaniu, to wyslanie swoich powtorek z rekordami: combo, floor, nml. Pozwoli to przydzielic graczowi ranking, w zaleznosci od jego umiejetnosci. Z kazdej kategorii mozna dostac max. po 10 punktow (lacznie: 30). Jak sa przydzielane punkty? Bierzemy aktualny rekord swiata z danej kategorii i dzielimy je na 10 czesci. Aktualnie wyglada to tak:
Combo
1 point for combo: 0-133
2 points for combo: 134-265
3 points for combo: 266-398
4 points for combo: 399-531
5 points for combo: 532-664
6 points for combo: 665-796
7 points for combo: 797-929
8 points for combo: 930-1062
9 points for combo: 1063-1194
10 points for combo: 1195-1327
Floor
1 point for floor: 0-211
2 points for floor: 212-422
3 points for floor: 423-634
4 points for floor: 635-845
5 points for floor: 846-1056
6 points for floor: 1057-1267
7 points for floor: 1268-1478
8 points for floor: 1479-1690
9 points for floor: 1691-1901
10 points for floor: 1902-2112
NML
1 point for nml: 0-156
2 points for nml: 157-311
3 points for nml: 312-467
4 points for nml: 468-622
5 points for nml: 623-778
6 points for nml: 779-933
7 points for nml: 934-1089
8 points for nml: 1090-1244
9 points for nml: 1245-1400
10 points for nml: 1401-1555
Po zsumowaniu punktow z kazdej kategorii tworzony jest ranking:
-> (1200) (points: 1-3) (level: Good!)
-> (1300) (points: 4-6) (level: Sweet!)
-> (1400) (points: 7-9) (level: Great!)
-> (1500) (points: 10-12) (level: Super!!)
-> (1600) (points: 13-15) (level: Wow!)
-> (1700) (points: 16-18) (level: Amazing!)
-> (1800) (points: 19-21) (level: Extreme!)
-> (1900) (points: 22-24) (level: Fantastic!)
-> (2000) (points: 25-27) (level: Splendid!)
-> (2100) (points: 28-30) (level: No Way!)
Informacje
- mozna rozgrywac maksymalnie 3 pojedynki
- minimalny czas trwania pojedynku - 1 godzina, maksymalny - 48 godzin
- nalezy podawac pelne godziny, tzn. data rozpoczecia np. 20:00, a nie 20:19!
- najwczesniej pojedynek moze sie zaczac po ~2 godzinach od aktualnego czasu (tzn. jesli mamy godzine 20:19, to pierwszy mozliwy termin to godzina 22:00), najpozniej - 2 tygodnie (tzn. nie mozna utworzyc nowego pojedynku, ustalajac date za 3 tygodnie etc.)
- swiezo utworzone pojedynki trafiaja do poczekalni (sekcja: Join to battle), gdzie inni uzytkownicy moga je przegladac i ew. zapisac sie
- przy tworzeniu pojedynkow mozna okreslic: dlugosc schodkow, predkosc gry, grawitacje, kategorie oraz limit na ranking (tzn. jesli ustawimy limit na "over 1500", to gracze ponizej 1500 nie beda mogli przystapic do pojedynku - odpowiedni komunikat zostanie wyswietlony)
- po dolaczeniu drugiego gracza, pierwszy (ktory zalozyl pojedynek) moze zaakceptowac (Accept) lub odrzucic (Reject) prosbe gracza. Drugi gracz moze takze w dowolnej chwili zrezygnowac z pojedynku (Cancel), ale nalezy pamietac, ze mozna zrezygnowac jedynie wtedy, gdy pojedynek jest w poczekalni
- po zaakceptowaniu przez gracza pierwszego, pojedynek zyskuje status oficjalnego (nie mozna sie z niego wycofac). Jest widoczny wtedy w sekcji Show battles
- kiedy minie poczatkowa godzina okreslona w parametrach pojedynku, w sekcji Show battles pokaze sie 6 znakowe haslo, ktore gracze musza umiescic w powtorce w polu Comments. Zostanie takze wyswietlony link, ktory po kliknieciu pokazuje aktualny stan pojedynku (tj. godzine wyslania powtorki, rezultat oraz gracz). Na koncu historii jest link do powtorek graczy (tzn. lacznie 2 powtorki - jedna od pierwszego gracza z jego najlepszym rezultatem uzyskanym podczas pojedynku, i druga od drugiego gracza;)
- kiedy minie koncowa godzina okreslona w parametrach pojedynku, pojedynek znika z sekcji Show battles i jest przenoszony do archiwum. Jest naliczany nowy ranking. System przewiduje 4 mozliwosci: wygrana, przegrana, remis i ucieczke. Wynik 0-0 nie jest traktowany jako remis - jest traktowany jako ucieczka kazdego z graczy. Za ucieczke (czyli nie wyslanie powtorki) dostaje sie -40 punktow (to bardzo duzo). Za remis punkty dostaje gracz o nizszym rankingu, natomiast o wyzszym sa mu odbierane. Wygrana/przegrana - wiadomo
- w sekcji Archive pokazywane sa ostatnie 20 pojedynkow (jest pokazywany ranking przed i po pojedynku, haslo, history etc.)
Kontakt
Jesli masz jakies pytania, pomysly czy sugestie, skontaktuj sie z nami!
Nasz adres: battle [malpa] icytower [kropka] com
MfG Jacob |
Ostatnio zmieniony przez Presto 22 Czerwiec 2011, 17:28, w całości zmieniany 1 raz |
|