SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vinyanov
8 Marzec 2010, 21:41
Wersje beta 1.4 - pobieranie, uruchamianie
Autor Wiadomość
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 1 Marzec 2009, 10:12   Wersje beta 1.4 - pobieranie, uruchamianie

Pobawmy się i my w testowanie pierwszej bety! :>
Polecam najpierw przeczytać newsy i artykuły na głównej Icy.pl (żeby wiedzieć o co chodzi z czym to się je), a potem link, ściągamy ściągamy ściągamy iii.. już jest odpakowujemy hasło ***** i gramy gramy!
No i co widzimy?
Hmm...
Masę błędów, ot co!

Komu się chce, niech wypisuje je tutaj, w jak największych ilościach. Większość zapewne padła już na FLD, ale a nóż-widelec trafi się coś nowego, to wtedy zapostujemy im tam..
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 20 Lipiec 2010, 04:46, w całości zmieniany 6 razy  
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
     
Pawliko929
Gość
Wysłany: 3 Marzec 2009, 19:32   

no i pięknie za chwilkę będzie icy tower 5 to będą jaja
 
     
Czesio 
Hey, good!


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 7
Wysłany: 5 Marzec 2009, 13:41   

Super jest ta wersja Icy Tower :grin:
 
     
mateczko
Gość
Wysłany: 5 Marzec 2009, 15:34   

hmm.... ja tylko widziałem dużo fioletowego... nic po za tym
 
     
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 8 Marzec 2009, 00:00   

Ok, jest druga beta!
Mnóstwo zmian, o których już za chwilę obszerniej na głównej (znów małe tłumaczonko ze słów Johana).. Aha, najpierw ściągajcie betę klikając tu i komentujcie! Wszelkie proponowane zmiany, bugi itd! :>
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
     
Klaud 
Fantastic!



Pomogła: 3 razy
Wiek: 25
Dołączyła: 20 Maj 2008
Posty: 472
Skąd: Mazańcowice/Kraków
Wysłany: 8 Marzec 2009, 00:36   

Pierwsze wrażenie i kilka słów:

Grafika - jest bardziej kolorowa, nieco wypukła i „żywa”.
Podczas skakania można zauważyć w tle okna wieży, a także wyrzeźbione w kamieniu twarze Harolda.
Kiedy przełączy się tryb okna na tryb pełnoekranowy można zauważyć pewne rozmazanie grafiki w głównym menu przy napisach.
„Eye candy” - standardowe sypiące się gwiazdki. Napisy oznajmujące o wykonaniu wysokich kombosów starym zwyczajem zajmują cały ekran, jednak wyglądają nieco inaczej (już nie tak tęczowo).

Wygląd schodków uległ lekkim zmianom. Przede wszystkim rzuciło mi się w oczy:
- dosyć wyraźne zakończenia stopni gwieździstych,
- schodki roślinne posiadają bardzo sympatyczny listek - kiedyś ich nie lubiłam, teraz wydają się dużo milsze,
- schodki chmurowe są bardziej pierzaste,
- schodki Mario zastąpiono rurowymi... graficznie są bardzo ładne, ale brakuje mi tych ceglanych.

Dźwięki - nie uległy zmianie.

Postacie - Harold the Homeboy (w wersji normalnej i tej zielonej) oraz Disco Dave. Można jednak bez problemu wrzucić te stworzone pod IT 1.3.1 (gram Wormem :D ).

Profile - jedna z największych nowości. Załączam obrazek (wiem, że wyniki nie powalają, ale jeszcze nie grałam „na serio”).

Mechanika - mam wrażenie, że ostatnia prędkość jest nieco wolniejsza od tej z 1.3.1, ale możliwe, że jest to spowodowane grą w oknie. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego? :)

Błędy - jak dotąd znalazłam tylko jeden. Podczas minimalizowania gry - gdy jest odtwarzany jakiś dźwięk, to nagle zacina się on. Bardzo irytujące, biorąc pod uwagę fakt, że często minimalizuję grę.

To taka krótka synteza. Mimo narzekania, wrażenia mam ogólnie pozytywne i czekam z niecierpliwością na to, co będzie dalej (przy okazji spróbuję przekroczyć to nieszczęsne 200 combo).

Przepraszam za ewentualne błędy, ale robi się późno i powoli zasypiam :)

profil.JPG
Plik ściągnięto 593 raz(y) 57,04 KB

_________________
Piętra: 1053 || Combo: 403 || NML: 728 || UNML: 271 || NO-H2O: 611 || NO-H2O+Combo: 238 || CCC1: 169


 
  Profil FLD: 11954 IT Code:
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 8 Marzec 2009, 01:22   

Z racji tego, że w końcu miałem dość chęci, by zagrać dłuższą chwilę w IT, także napiszę moje odczucia na temat nowej bety. :P
Pierwsze, co mnie mile zaskoczyło to to, że masa błędów, która była w becie pierwszej, zniknęła. Ale parę innych rzeczy także, co ciekawe, zniknęło :) .
Pierwsza - w 'custom mode' brak dwóch tak ułatwiających życie opcji - kurczenia się schodków i zamrożenia zegara.
Druga - nie ma już w menu opcji 'game options', schodek startowy i postać przeniesiono do 'gfx options'. Czy słusznie? Chyba tak, zawsze to uproszczenie układania sobie własnych ustawień gry.
Błędy - tak jak już Klaud wspomniała - zacinanie się dźwięku podszas minimalizowania gry. Dodatkowo podczas którejś minimalizacji musiałem menagera zadań przywoływać, aby zamknąć IT.
Znalazłem także inny - przy wyborze schodka startowego na niestandardowy, a następnie załadowaniu powtórki, w kolejnej grze będzie schodek kamienny zamiast tego, który się wybierze.
Względem 1.3 postęp jest już kolosalny. Po drugiej becie natomiast widać, że systematycznie gra jest udoskonalana. Grafika prezentuje się naprawdę wspaniale, ale, że lubię narzekać, skoro już dodano okna w wieży i kamienną głowę Harolda à la sztuka Majów, powinno się dodać jeszcze parę rzeczy. Choć to pewnie tylko kwestia czasu :P .
Bardzo mi się podoba panel na górze ekranu po zakończeniu gry.
Może można byłoby tam wrzucić reklamę lokalnej społeczności IT (oczywiście naszej :) )...
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
Koloses 
Hey, good!


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 12
Wysłany: 8 Marzec 2009, 09:28   

mattirab napisał/a:
Znalazłem także inny - przy wyborze schodka startowego na niestandardowy, a następnie załadowaniu powtórki, w kolejnej grze będzie schodek kamienny zamiast tego, który się wybierze.

To nie jest błąd :shock: .Tak samo jest w IT 1.3
Nowa beta Jest super co tu dopisywać :p

P.S Za tydzień nie będzie można grać w betę 2.Jeżeli ktoś by chciał dalej w nią grać wystarczy zmienić datę w kalendarzu.
 
 
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 8 Marzec 2009, 12:10   

Po 1. To jest błąd.
Po 2. Nie ma tego w IT 1.3.
Może nie zrozumiałeś - w powtórce oczywiście będą schodki kamienne niezależnie od tego, co się wybierze. Ale jeśli po odtworzeniu powtórki będzie chciało się zagrać - także będzie schodek kamienny zamiast wybranego.
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
-Kris- 
Wow!



Wiek: 23
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 93
Skąd: Pomorze
Wysłany: 8 Marzec 2009, 12:13   

Hmm, co mam robić ? Nie mogę otworzyć IT beta2, bo nie widzi niby pliku alleg42.dll.. http://screeny.pl/79834
_________________
Score: 96k ||| Floor: 657 ||| Combo: 305 ||| NML: 555 ||| JC2: 240 ||| CCC1: 155
 
 
     
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 8 Marzec 2009, 12:57   

Ewidentnie musisz podać hasło do pliku .zip. :)
  Profil FLD: 91 IT Code:
     
_King_DareK_ 
Amazing!


Wiek: 24
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 101
Skąd: Domaniew
Wysłany: 8 Marzec 2009, 13:17   

Też miałem ten błąd, po ponownym wypakowaniu problem zniknął.

Nie mam zbyt wiele czasu na gruntowne przetestowanie bety, ale powiem, że graficznie bardzo mi się podoba, 'przyciąga' mnie ta wersja.
_________________
Floor- 1018, Combo- 531 (519 FML), Score- 287281, NML- 721, UNML- 281, 2u1d- 56
 
  Profil FLD: 10571
     
-Kris- 
Wow!



Wiek: 23
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 93
Skąd: Pomorze
Wysłany: 8 Marzec 2009, 13:18   

Wypakowałem i udało się przejść ten problem, jednak pojawił się następny: Otwieram i komunikat: "Failed to load loader datafile" i "Failed to initialize the game" :/


P.S. Syo - wpisywałem hasło
_________________
Score: 96k ||| Floor: 657 ||| Combo: 305 ||| NML: 555 ||| JC2: 240 ||| CCC1: 155
Ostatnio zmieniony przez mattirab 8 Marzec 2009, 13:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pietro06
Gość
Wysłany: 8 Marzec 2009, 17:26   jaki link

Hasło wiem: beta1 , ale jaki link?? :???:
 
     
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 8 Marzec 2009, 19:40   Re: jaki link

pietro06 napisał/a:
Hasło wiem: beta1 , ale jaki link?? :???:
Podałem link w swoim poprzednim poście :)
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
     
-Kris- 
Wow!



Wiek: 23
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 93
Skąd: Pomorze
Wysłany: 9 Marzec 2009, 17:18   

Na tym screenie wszystko opisane:

http://img141.imageshack.us/img141/4826/dziwne.png



Edit: Zmieniłem datę w komputerze na 9 kwietnia (1 miesiąc w przód), doszedł jeden inny komunikat, gdy klikam "ok" wchodzi strona fld w przeglądarce, dodatkowo znikl komunikat "Failed to load loader datafile", jednak cały czas nie mogę otworzyć :/
_________________
Score: 96k ||| Floor: 657 ||| Combo: 305 ||| NML: 555 ||| JC2: 240 ||| CCC1: 155
 
 
     
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 9 Marzec 2009, 20:58   

Upewnij się czy wpisałeś dobre hasło, bo te różni się od hasła z BETY 1.
  Profil FLD: 91 IT Code:
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 9 Marzec 2009, 21:15   

Klaud napisał/a:
- schodki roślinne posiadają bardzo sympatyczny listek - kiedyś ich nie lubiłam, teraz wydają się dużo milsze


Mi właśnie te piętra, i chmurowe, odpowiadają najmniej. IMO są zbyt mało wycezylowane, przynajmniej w porównaniu ze wcześniejszymi (np. wspomnianym nowym wydaniem Mario). Jeszcze w temacie schodków. JB na FLD słusznie zauważył, że krawędzie wszystkich grafik powinny być wyróżnione identycznym kolorem. W tym momencie efekt tego, że schodki drewniane obwiedziono brązem, a nie czernią, jest nieatrakcyjny.

Cytat:
Mechanika - mam wrażenie, że ostatnia prędkość jest nieco wolniejsza od tej z 1.3.1, ale możliwe, że jest to spowodowane grą w oknie.


Czy gra w windowed mode jest spowolniona, możesz sprawdzić – od czego masz konsolę anty-SD? A poważniej (bo wątpię, czy tego rodzaju sprawdzanie jest wykonalne, a także czy ktokolwiek rozumie te trzyliterowe oznaczenia w niej widoczne), powiem tylko, że Johan zaznaczył, że fizyka w 1.4 nie została zmieniona. Oczywiście, my sądzimy inaczej, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do jej zmian w 1.2, w 1.3…

Cytat:
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego?


Może to efekt zmienionego tła i schodków. Nawet Roket osiągnął, w jego pierwszych grach na 1.4, tylko kombosy 500+ i piętra 1000+.
 
     
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Marzec 2009, 23:19   

-Kris- napisał/a:
Na tym screenie wszystko opisane:

http://img141.imageshack.us/img141/4826/dziwne.png



Edit: Zmieniłem datę w komputerze na 9 kwietnia (1 miesiąc w przód), doszedł jeden inny komunikat, gdy klikam "ok" wchodzi strona fld w przeglądarce, dodatkowo znikl komunikat "Failed to load loader datafile", jednak cały czas nie mogę otworzyć :/


Weź w ogóle wypakuj tą betę gdzieś, bo tutaj widać że próbujesz ją odpalić w folderze tymczasowym, czyli tak jakbyś chciał otworzyć plik icytower14.exe prosto z zipa 8O Co do drugiego komunikatu to każda beta ma swój okres ważności. Po przeminięciu tego okresu pojawia się właśnie komunikat "BETA VERSION HAS EXPIRED" i zostajesz przekierowany na stronę FLD

Vinyanov napisał/a:

Cytat:
Kolejne odczucie - robienie kombosów stało się trudniejsze. Nie mogę przekroczyć 200. Czy ktoś też zauważył u siebie coś podobnego?


Może to efekt zmienionego tła i schodków. Nawet Roket osiągnął, w jego pierwszych grach na 1.4, tylko kombosy 500+ i piętra 1000+.

Ja również odniosłem wrażenie że fizyka gry jest nieco inna. O ile poruszanie się na boki pozostało niezmienione, to podczas wyskoku najpierw jest większa prędkość początkowa (w górę), co daje wrażenie jakby skok miał być nienaturalnie wysoki, ale w końcowej fazie lotu postać gwałtownie hamuje przez co ogólna wysokość skoku jest adekwatna do prędkości (w bok) podczas wyskoku. Oczywiście różnice są minimalne w porównaniu w poprzednią wersją, ale dla mnie są wyczuwalne, zwłaszcza gdy podczas skoku biorąc pod uwagę prędkość jaką leciałem w górę wybierałem wyższy schodek niż pierwotnie założyłem, a potem jednak do tego schodka nie dolatywałem (brakowało milimetrów). Kolejna sprawa to zdecydowanie łatwiej jest przelecieć obok schodka znajdującego się bliżej ściany. W poprzedniej wersji gdy schodek był oddalony o 2 albo nawet o 3 "jednostki" od ściany, przelecenie między takim schodkiem a ścianą było dosyć trudne, a tutaj zdarza się o wiele częściej.
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
     
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 10 Marzec 2009, 16:28   

Początkowo ja też czułem, że skok jest niższy. Dokładniej uważałem, że fizykę 1.4 upodobniono w tym wględzie do 1.2 (czy 1.1? nie pamiętam), gdzie postać bywała „przyciągana” przez schodek, kiedy wierzchołek skoku był mu bliski. (A skoki bywały w ich późniejszej fazie „ograniczone” i „spłaszczone”). Ale później to odczucie minęło. Może przyczyną tego, że nie doskakiwałeś do schodków był stres związany z grą w nową wersję, i związane z tym przedwczesne wybicia?

Szczególnych wrażeń w kwestii przebiegania ponad obszarami pomiędzy ścianą i schodkami nie miałem (w ogóle). Mam wrażenie, że, o ile poniższy cytat pozostanie pominięty, jedynym sposobem sprawdzenia, czy faktycznie zmieniono fizykę będzie przygotowanie moda do 1.4 przywracającego wygląd wieży z 1.3, i poproszenie o rozegranie paru gier jakiegoś dobrego gracza. Gdy dostrzeże on, nie będąc świadomym, że gra w inną wersję, różnice w mechanice, ich istnienie zostanie udowodnione. ;)

Johan napisał/a:
I haven't touched a single line of code in the game physics/logic […]. I might however have changed the rotation point when making cartwheel jumps, maybe this is the source of the "lighter" feeling?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 17