SzukajSzukaj  RegulaminRegulamin  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Forum Icy.pl Strona Główna  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vinyanov
19 Maj 2008, 12:30
Jak wykorzystać lub usunąć z gry kolory eye candy?
Autor Wiadomość
Robee
Eextreeme!



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 278
Skąd: ??d?
Wysłany: 30 Kwiecień 2005, 20:34   Jak wykorzystać lub usunąć z gry kolory eye candy?

Przemienilem sobie kolor scian na zielony, a one sa zielone, lecz pulsuja na kolorowo :x . Co trzeba zrobic, zeby tak sie nie dzialo :?:
_________________
img]http://img57.imageshack.us/img57/1764/robee20jh.gif[/img]

www.rydzyk.rox.pl - je?li chcecie si? po?mia?, to wejd?cie xD
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 20 Lipiec 2010, 07:32, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
Vinyanov 
No way!


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2312
Wysłany: 30 Kwiecień 2005, 20:44   Problem z w?asnym modem

Chyba masz problem. :D (to nie ironia, sam zawsze wykladalem sie na tym przy tworzeniu modow)

Wydaje mi sie, ze rozwiazaniem moze byc utworzenie wlasnej postaci i zamiana w jej palecie kolorow Eye Candy na jakis nie uzywany w twoim modzie...

Ale moze Neo bedzie wiedzial lepiej, chyba interesowal sie troche tymi sprawami. :wink:
 
 
Fayl
Fantastic!



Dołączył: 26 Lut 2004
Posty: 346
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 1 Maj 2005, 09:12   Problem z w?asnym modem

Kolory w IT pulsuja tylko przy eye candy na 'lot', ale poza tym wystaarczy zrobic takie kolory, zeby nie byly... hmm... zbyt ostre (np rgb. #ff0000 itp.). To jest dosc czesty problem przy modach/postaciach... niestety. :/
 
 
Neo 
Fantastic!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2004
Posty: 487
Skąd: Matrix :)
Wysłany: 22 Maj 2005, 19:18   Problem z w?asnym modem

To przeciez proste! :)

http://www.neovigo.republika.pl/

Zobacz sobie tutaj.

Pietnasta linijka to eye candy. Te kolory przewijaja sie w petli. Jesli chcesz zeby tak sie nie dzialo, wybierz sobie zielony z tych wyzej. :)
_________________
IT Code: IT+(+++) M$++ CS+ SD= M= ISC= CI- CF+ CL=
  Profil FLD: 49 IT Code:
 
Robee
Eextreeme!



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 278
Skąd: ??d?
Wysłany: 22 Maj 2005, 21:04   Problem z w?asnym modem

Dzieki, Neo :D

[size=9px] Punkcik [/size]
_________________
img]http://img57.imageshack.us/img57/1764/robee20jh.gif[/img]

www.rydzyk.rox.pl - je?li chcecie si? po?mia?, to wejd?cie xD
 
 
 
Kunio
Eextreeme!



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 249
Skąd: Che?m
Wysłany: 14 Listopad 2005, 14:39   [pomoc] Kolory

Jak robie moda to te kolory ktore zrobie w paincie to w IT sa inne :!: Jak moge zrobic aby byly prawdziwe :?:
Ostatnio zmieniony przez Vinyanov 10 Luty 2008, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
John Beak 
Fantastic!



Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 407
Skąd: Icy Tower
Wysłany: 14 Listopad 2005, 16:15   Kolory

Before exporting, double-click AAAPAL. Then the files export with the Icy Tower palette.
Important is color index, no it's RGB.

Sirry, nie mowiem po Polski ;)
_________________
Trolling is a art.
Design Your Universe
IcyTower.cz
John Beak's Website
 
  Profil FLD: 1686
 
Kunio
Eextreeme!



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 249
Skąd: Che?m
Wysłany: 14 Listopad 2005, 19:26   Kolory

Gdzie mam dwukrotnie nacisnac AAAPAL :?:

Oj wyjasnijcie mi to po polsku :!:
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 15 Listopad 2005, 00:55   Kolory

Masz kliknac na AAAPAL przed eksportem. Wtedy pliki zostana wyeksportowane z zachowaniem palety kolorow IT... (chodzi oczywiscie o grabbera?)
Cos w tym stylu ;]
Jesli moje "tlumaczenie" pomoglo, przyznaj punkt JB a nie mnie!
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Kunio
Eextreeme!



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 249
Skąd: Che?m
Wysłany: 15 Listopad 2005, 20:28   Kolory

Ale przed jakim eksportem jak ja robie "grab" :!:
 
 
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 16 Listopad 2005, 03:11   Kolory

Kunio napisał/a:
Jak robie moda to te kolory ktore zrobie w paincie to w IT sa inne

Wytlumacz pierw to cos

Robisz moda - w paincie grafiki rozumiem; i potem nie wiadomo gdzie - chyba w grabberze - maja one inny kolor.
Taak.
Ale pierw musialy sie jakos w tym grabberze znalezc. To sie nazywa import/eksport. Wiec przed tym procesem - dodawania grafik zrobionych w paincie do grabbera - kliknij w to cale AAAPAL.

[size=9px]Intuicujnie, nie rozumiem za bardzo pytania[/size]
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Neo 
Fantastic!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2004
Posty: 487
Skąd: Matrix :)
Wysłany: 26 Grudzień 2005, 21:03   Kolory

petr napisał/a:
Intuicujnie, nie rozumiem za bardzo pytania


Normalnie. Kuniowi nie chodzi o to, ze grafiki ktore wsadzi do Painta sa brzydkie, tylko grafiki, ktore wysadzi z Painta do gry wygladaja w grze... nieciekawie.

Oczywiscie wynika to z tego, ze IcyTower korzysta ze swojej palety, 256 kolorow, i ta paleta jest na sztywno wbijana, jesli pliki nie maja swojej palety, przy czym paleta nadrzedna jest paleta z pliku z postacia.

:D Kiedy przeczytalem to drugi raz, az sie zlapalem za glowe... To brzmi jak paplanie grafika po rocznej praktyce ;)

Mowiac bardziej po ludzku... musisz sobie skombinowac jakis program, ktory w sposob inteligentny przerobi Ci obrazki z Painta na zgodne z paleta IcyTowerowa.
W zwiazku z tym, musisz wszystkie grafiki, ktore zamierzasz wprowadzic do gry, przekonwertowac na bitmape 256 kolorow, nastepnie otworzyc w tym programie i zastosowac do nich palete z IcyTowera... (palete te mozna latwo wyeksportowac z dowolnej oryginalnej grafiki)... jednak trzeba uwazac na dwie sprawy.

1. Trzeba znalezc program, ktory te palete przerobi sensownie... sa takie nieinteligentne dziadostwa, ktore po prostu wbija Ci te IcyTowerowa przez pysk (:D). Po polsku mowiac, jesli np. Twoja paleta sklada sie z 256 odcieni zoltego (bo chciales zrobic zolte sciany), to po wstawieniu palety zrobi Ci sie z tej grafiki teczowa zupa. Trzeba znalezc program przerabiajacy palete w systemie Error Difusion lub podobnym...

2. Nawet jesli Ci sie to uda, problemem jeszcze bedzie tak zwany... Eye Candy. Nie wytlumaczysz komputerowi, ze tych kolorow ma nie ruszac i koniec. W rezultacie w 99% przypadkow bedzie tak, ze nawet calkiem ladnie wykolorowana, zielona trawa przy wlaczony Eye Candy zacznie mienic sie roznokolorowo, co bardzo szybko przyprawia o oczoplas.

W praktyce jedynym sensownym sposobem jest zrobienie calej grafiki w calosci w jakims programie ktory dopusci korzystanie tylko z tej IcyTowerowej palety. Innymi slowy, rysujesz cos, majac do dyspozycji tylko te dozwolone kolory. Przykladem takiego programu jest NeoPaint...

Czy ktos zrozumial to co napisalem? :grin:
_________________
IT Code: IT+(+++) M$++ CS+ SD= M= ISC= CI- CF+ CL=
  Profil FLD: 49 IT Code:
 
SaleiB 
Administrator


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Styczeń 2006, 19:40   Kolory

Ja wszystko zrozumialem tylko mam pytanie, czy jakbym np w paincie (zwyklym) ustawil sobie tylko 256 kolorow to to bedzie wtedy zgodne z paleta Icy Towera?


pozdr
_________________
IT 1.4/1.5 scores: Floor 1050 | Combo 525 | NC 783 | LC 521 | JS2 143 | JS3 62 | CC1 162 | CC2 261 | CC3 353 | CC4 448 | CC5 541 (Rank ****) źródło
 
  Profil FLD: 34 IT Code:
 
Ser
Gość
Wysłany: 23 Luty 2006, 15:35   Migajaca postac.

Ludziska! Mam pewien problem! Mam pewna postac w Icy Tower( Kenny z South parka po zmianie koloru ubrania mojego autorstwa) ktora jest piekna i w ogole. Tyle ze gdy robie nia kombosa to zaczyna ona migac kolorami teczy a z w koncu staje na jakims(np. rozowym :-/) i tak skacze Rozowym Kennym az do nastepnego kombosa. Mi to nieco przeszkadza i jak mozna temu zaradzic moi drodzy? Bede wdzieczny za kazda pomoc.Postac jest w formacie PCX i przerabialem ja programem "Paint Shop Pro". A jak chce ja zamienic na BMP to juz wogole masakra (nie chce sie postac zaladowac).
 
 
syo 
No way!



Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 1957
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Wysłany: 23 Luty 2006, 17:09   Migaj?ca posta

Niektore kolory uzywane sa do efektu Eye Candy (gwiazdki przy robieniu combo). Dwie rady:

1. Wylaczysz Eye Candy (mozesz to zrobic w Options -> Gfx Options), wtedy postac przestanie migac
2. Zmien kolor ubrania na inny, bo ten ktory uzywasz wystepuje w kolorach swiecacych gwiazdek.
  Profil FLD: 91 IT Code:
 
petr 
Administrator



Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2004
Posty: 1665
Skąd: Dąbrowa Górnicza / Kraków
Wysłany: 25 Luty 2006, 09:56   Migaj?ca posta

Odpowiedz na to pytanie jest juz w FAQ ;]

Problem rozwiazany, wiec klozet
_________________
score 217671 | floor 727 | combo 461 || NML/FML 493 | CCC1 150
 
  Profil FLD: 761 IT Code:
 
Gość

Wysłany: 2 Wrzesień 2007, 13:59   

-> -> -> :twisted: :twisted: <- <- <-
 
     
Sssam
Gość
Wysłany: 14 Listopad 2007, 17:33   

Nie.

Osssobiście proponuję GIMPa. Jest za darmo i przy godzinie wolnego czasssu da się konwerttować w nim grafiki. Sss..
 
     
Michał
Gość
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 15:36   

kiedy robie postać zawsze miga na różne kolory nos DLACZEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
     
mattirab 
Moderator



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1200
Skąd: Kalisz
Wysłany: 14 Styczeń 2008, 15:42   

Masz w Options ustawione "Eye Candy" na lots. Zrób na "Some" - najprościej.
_________________
Hello me, it's me again.
Rekordy
Historia Icy Tower
Nasze Powtórki
 
  Profil FLD: 3803
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15